Meisje hopelijk lukt het je man nog even zonder de medicijnen en gaat het goed met spuiten. wanneer was dat bruine verlies? Hoelang wil je wachten of evt ongi? succes! Linda snap dat het allemaal uitzichtloos lijkt zo 5 weken, maar als ik naar mezelf kijk was het best even lekker iets anders aan mijn hoofd en na die tijd heb je weer kracht om door te gaan, maar het is echt een tegenvaller als je niets kan. Ik hoop dat je vanacht wat beter slaapt! Succes en sterkte meid! poohbear hoop dat die vriend gelijk heeft, wil ook wel een paranormale vriend.... Heb je vast ook de griep te pakken kan je ook zo moe van zijn. Dames hoop dat het voor jullie snel april is en jullie verder kunnen voor 1 of 2 mooie eitjes! Soms zou je de tijd wel even door willen draaien maar helaas is het meeste wat aan ons allen word gevraagd, geduld en kracht en dat is soms op. Denk dat chantje de eerste pco'er is die uitgeteld is toch?
ben er terug... kom net terug van de dokter en heb inderdaad, jewel... "een stress-nek", moet nu medicatie nemen dat hopelijk snel zijn effect heeft want hopelijk heb ik volgende week een mooi eitje. De medicatie zou niet schadelijk zijn, maar ik heb het er toch zo niet mee... Pfft...
hoi ben er weeral... Zit even in een dipje: heb tegen de dokter heel mijn verhaal gedaan en nu zie ik toch opde bijsluiter van de medicatie staan dat het de vruchtbaarheid verminderd bij de vrouw! Ik wil deze dus niet meer innemen maar mijn nek doet echt heel pijn, zit dus in een tweestrijd (medicatie nemen of niet met vruchtbaarheid tot gevolg). Verder voel ik me misselijk van de chlomid maar ik voel helemaal nog niets in mijn buik! Vorige ronde met 50mg chlomid voelde ik mijn eitjes eigenlijk zitten (terwijl ze nog niet groot genoeg waren voor een eisprong) en nu voel ik helemaal niets... Ik maak me er al druk in dat er weer geen eitjes zullen zijn... Sorry voor mijn weeral lange ego-bericht maar het helpt toch telkens om het hier neer te schrijven...
@didlina:jeetje zeg, wat een dilemma weer! Kan het nou nooit normaal? Kan je anders niet nogmaals met je arts bellen, mss dat hij nog wat anders heeft? Snap dat je iets wilt voor de pijn, maar dat het de vruchtbaarheid niet ten goede komt lijkt me nou ook niet echt de bedoeling? Moeilijk meid, hopelijk vind je een goede oplossing! @meisje: heb je al wat meer duidelijkheid meis? Is er al een ongi in zicht? Of ga je nog een keer testen aangezien je dat lichte bloedverlies hebt gehad? Ik duim voor je! @linda, hoop dat je je weer wat beter voelt na het slechte nieuws.... sterkte meid, ik denk aan je! Hoe is het met de rest van de meiden? Syb, jou nod komt aardig dichtbij zo he? Verder nog iemand die snel zijn nod heeft? Hier alles rustig, op wat trekkerig gevoel in mijn buik en last van mijn darmen alles rustig. Was gisteravond laat wel weer misselijk en behoorlijk wat zuur, snap echt niet waar dat vandaan komt! Straks ga ik naar mijn opa in het ziekenhuis. Het gaat sinds gister weer wat beter, hij praat weer en maakte ook alweer wat grapjes. Hij heeft nog wel een behoorlijke longonsteking, maar de medicijnen slaan goed aan. Verder heeft hij heel waarschijnlijk een TIA / hersenbloeding gehad waardoor hij zo apathisch was. Gelukkig gaat dat beter. Maak me wel zorgen, heeft de laatste paar maanden zoveel lichte TIA's gehad, vind het wel zorgelijk. Vanavond met mijn ouders en broertje en natuurlijk mijn mannetje lekker wokken. Mmmmm nu al zin in hahahaha. Morgen komt nichtje van mijn mannetje op visite en zij hebben een kleine van 4 maanden. Super leuk dus! En nog verder schilderen in de hal boven... genoeg afleiding dus. Meiden, weet dat ik veel aan jullie denk en duim! Kus makkie
@makkie: bedankt voor de steun, ga maar gewoon stoppen met de medicatie denk ik, de dokter zegt dat het geen kwaad kan maar vertrouw het zaakje niet! Gelukkig gaat het wat beter met je opa en zo te zien weet je je wel af te leiden
hee meiden, rustig hier! Alles goed met iedereen? Hier alles rustig, op wat buikpijn na. Ook beginnen mijn borsten pijn te doen, maar dat heb ik elke keer een week voor mijn nod... fijn weekend allemaal! liefs makkie
Ja Mijn vriend dacht altijd een meisje en ik had sinds een week heel sterk gevoel dat het een jongetje werd
Hallo allemaal! Phoe er is alweer heel wat bijgeschreven zie ik! Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte, en Makkie, wat ontzettend spannend! Al die symptomen, zit hier helemaal mee te genieten haha. Ik hoop dat het raak is! Hier gaat het z'n gangetje. Moet nog 4 Provera'tjes slikken en dan wachten op mijn ongie. De vorige keer werd ik dat keurig na 3 dagen, dus verwacht dat dat nu ook zo is. Dan weer voor een echo en dan maar zien of de Clomid 100mg wel iets doet. Meiden, een fijn weekend en nogmaals sterkte voor iedereen.
Hallo lieve meiden, we zijn weer thuis, wel nog in de rommel en stof, maar we zijn er weer Dus ik kan weer onbepert forummen Ik heb mn best gedaan om alles bij te lezen, maar vergeef me als ik iets of iemand vergeet! Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties! Echt super lief en ik hoop dat jullie me snel mogen volgen! @ Makkie: wat ontzettend spannend joh! Wanneer kun je gaan testen? En heb je nog meer kwaaltjes? @Poohbear: hoe is het nu? jullie hebben nu een pauze he? Gaat dat een beetje? Kun je het een beetje van je af zetten? @Deborah:: joehoe een jongen! geweldig! is die taart ook echt van jullie? hebben jullie het daarmee de fam verteld? @meisje: hoe is het nu met je? al ongi? of...? @ didlina: hoop dat het beter gaat met je nek! En je hoeft niet per se iets te voelen in je buik hoor! We duimen voor je! @Lot 23 waar sta jij nu ergens? dikke schaam dat ik dat niet weet... Ik ga ff het lijstje omhoog halen, ik vind dat namelijk wel makkelijk, dan kan ik goed zien wie waar mee bezig is! Nou, ik zal jullie nog even vertellen hoe het met mij is: Nu weer wat beter. Ben flink verkouden geweest en heel veel gehoest.. Was en ben ook erg moe, en waar dat vandaan komt kan natuurlijk ook de zwangerschap zijn Ik ben nog niet echt misselijk, ooit wat weeig, maar niet meer dan dat.. Wel last van mn darmen, flinke knopen erin (heb spastische darmen dus wrs heb ik er daarom nu extra last van). Heb ook een hele opgezette buik, hetzelfde als wanneer je ongi moet worden, maar nu blijft ie.. Op zich wel leuk, maar we willen het nog niet aan iedereen vertellen, maar ik kan die buik niet echt meer verhullen. Ja het klinkt alsof ik me aanstel, maar ik krijg wat hogere broeken of strakke niet meer aan.. We hebben de 4e maart onze eerste echo bij de gyn, zoals de botte assistente zei: om te kijken of er een hartje is. Daarna gaan we het vertellen, we willen er gewoon helemaal van genieten. Ennuh, veel langer verbergen is niet echt een optie! Ik vind de omschakeling nog steeds erg groot: van verdriet en teleurstelling naar vreugde en dankbaarheid.. Maar ik wens jullie dit allemaal heel erg toe! Ik ga hier zeker mee blijven lezen en hoop ook schrijven! als dat mag tenminste LIefss, Taliaa
Hier is het lijstje weer! ik moest 2 weken terug. Dus zullen we hem weer wat beter updaten? Wil iedereen even bij zichzelf kijken of het nog up 2 date is? Liefss, Taliaa 25 februari: Makkie voortgangsgesprek 4 maart: Taliaa 1e echo gyn 12 maart: echo Mariska half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren 30 april: Chantje Uitgerekend Begin mei: Zora afspraak fert. arts 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 24 oktober 2008: Taliaa uitgerekend Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, februari 3e poging 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje... poohbear226: clomid 50,100 en 150 mg deden niet veel, resultaat 9 mm eitjes. Metformine 500 mg tot 3x daags in combi met Clomid 50 mg heeft ook niets gedaan. Nu nog 1x proberen met hogere dosis Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: 1e ronde gonal spuiten ging iets te goed. Op cd 10 3 eitjes. Meteen stoppen met spuiten, geen SLT deze ronde en een klusverbod ...... maar we gaan er toch voor!!! 25 februari voortgangsgesprek fertarts. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . [b]Taliaa[/b]: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 4 maart eerste echo, spannend stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! Zora: 8-2 uitslag: Wel eigen eisprong, paar kilo afvallen en drie maanden kijken of cyclus rond 39 dagen blijft. Zo niet in mei medicatie, anders met behulp van FM en ziekenhuis verder proberen. mannetjes zwemmers verminderd vruchtbaar en verminderd beweeglijk in april nogmaals zwemmers inleveren. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed. Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid.
25 februari: Makkie voortgangsgesprek 4 maart: Taliaa 1e echo gyn 12 maart: echo Mariska 15 maart: Poohbear226 start Provera dan eerste ronde Puregon half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren 30 april: Chantje Uitgerekend Begin mei: Zora afspraak fert. arts 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 24 oktober 2008: Taliaa uitgerekend Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, februari 3e poging 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje... poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon. Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: 1e ronde gonal spuiten ging iets te goed. Op cd 10 3 eitjes. Meteen stoppen met spuiten, geen SLT deze ronde en een klusverbod ...... maar we gaan er toch voor!!! 25 februari voortgangsgesprek fertarts. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . [b]Taliaa[/b]: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 4 maart eerste echo, spannend stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! Zora: 8-2 uitslag: Wel eigen eisprong, paar kilo afvallen en drie maanden kijken of cyclus rond 39 dagen blijft. Zo niet in mei medicatie, anders met behulp van FM en ziekenhuis verder proberen. mannetjes zwemmers verminderd vruchtbaar en verminderd beweeglijk in april nogmaals zwemmers inleveren. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed. Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid.
Hallo ja de taart heb ik zelf laten maken, en was erg lekker hhahahaha, en de familie vond het erg leuk en lekker, en hadden zeker geen meisje verwacht
25 februari: Makkie voortgangsgesprek 26 februari: Lot23 FM 4 maart: Taliaa 1e echo gyn 12 maart: echo Mariska 15 maart: Poohbear226 start Provera dan eerste ronde Puregon half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren 30 april: Chantje Uitgerekend Begin mei: Zora afspraak fert. arts 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 14 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 24 oktober 2008: Taliaa uitgerekend Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met kuur clomid 100 mg. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, februari 3e poging 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons.. We wensen je het aller, aller beste!!! Meisje[: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje... poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon. Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo Makkie: 1e ronde gonal spuiten ging iets te goed. Op cd 10 3 eitjes. Meteen stoppen met spuiten, geen SLT deze ronde en een klusverbod ...... maar we gaan er toch voor!!! 25 februari voortgangsgesprek fertarts. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh . [b]Taliaa[/b]: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 4 maart eerste echo, spannend stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! Zora: 8-2 uitslag: Wel eigen eisprong, paar kilo afvallen en drie maanden kijken of cyclus rond 39 dagen blijft. Zo niet in mei medicatie, anders met behulp van FM en ziekenhuis verder proberen. mannetjes zwemmers verminderd vruchtbaar en verminderd beweeglijk in april nogmaals zwemmers inleveren. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed. Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid.