PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Klinkt idd als een ongi... hoop dat het niet doorzet voor je!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Linda,

kun je mooi aan Sybje vragen hoe Aruba was! :D
    Misschien dat ze goede tips heeft!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meisje, hoe is het met jou? Al tekenen van een ongi?

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee....
    Echt irritant.
    Heb al veel testjes versleten natuurlijk, maar allemaal negatief.
    De gyn zegt dat het wel 8 weken kan duren na een curettage tot je ongesteld wordt, en ik zit vandaag op precies 7 weken.
    Als ik ongesteld word, ga ik weer echo's doen om te kijken wanneer mijn ei komt, kunnen we wat gerichter klussen he ;)
    Verder gaat het wel goed eigenlijk. Vind het nog wel moeilijk om over het een en ander te praten met 'vreemden', iedere keer weer dat verhaal vertellen is toch wel heftig merk ik...

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten als je het steeds weer verteld...

hoop voor je dat je dan nog maar een weekje op je ongi hoeft te wachten!

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linda lekker hoor ! ik zal wel eve kijken voor je of het wat is daaro ........
    @kim ...ben je nu wel ongi dan ?

@all ....ik zie het wel ..zit nu op dag 13 ...en donderdag vermoedelijk 14 dagen na mijn ei ....voel echt nog steeds niks ,.....echt helemaal niks .....alleen zo nu en dan wat gevoelige (.)(.) ....maar niet contstant ....was gisteravond in bed weer misselijk ....effies maar...en zuurbranden ....maar ik zal wel weer te vet geschranst hebben ....
    ik verwacht eerlijk gezged helemaal niks ....ben bang dat ik mezelf alleen maar gek maak .....net zoals al alle vorige rondes ....

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

@syb, nou ik heb goede hoop bij je hoor! Ik blijf nog even doorduimen. Ennuh... nog maar 14 dagen tot Aruba :) :) :)

All; wat zo gek is he, een paar dagen na mijn eisprong kan ik echt denken van ja, ik ben zwanger! En zodra mijn nod dichterbij komt wordt dat gevoel en vertrouwen steeds minder! Zelfbescherming denk ik...

8. Niet meer actief

\:D/ Ik ben ongesteld! \:D/

Dat je daar zo blij mee kan zijn he ;)

Ik ga nu ff terug lezen mag ik trouwens zelf de lijst veranderen of niet?

9. Niet meer actief

Makkie & Sybje moeilijk is dat he je kan jezelf zo voor de gek houden en je hoopt het elke keer maar na zoveel teleurstellingen durf je niet eens meer te hopen! Ik hoop voor je dat het positief is!

Meisje
    Wat vervelend allemaal zeg ik hoop dat je snel iets meer duidelijkheid hebt ik weet hoe het is, schiet echt niet op zo!

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ach ja, we zien wel wanneer ik ongi word.
    Maar kan me dus goed voorstellen dat jij blij bent LL met de duiveltjes!

*** wat vinden jullie trouwens van mijn avatar? Heb heel de tijd zitten zoeken naar een bewegende die dan ook nog klein genoeg is voor deze site. Leuk he! ***

11. Niet meer actief

Hoop voor je dat je ook snel kan zeggen dat je ongi bent! hele opluchting

Ik vind je avatar heel leuk! Ik ben nog zoekende naar echt een leuke haha heb de ware nog niet gevonden ;)

12. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Lot waar ben je!

13. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : ik ben al een heel weekend en de dagen er na op zoek geweest naar zo'n avater .....en ik kan er geen 1 vinden ....

14. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Linda lief dat je aan me denkt, hier ben ik. Nou het viel allemaal mee gelukkig, een paar kleine eitjes en 1 van 11mm vanavond nog 75 IE spuiten en moet morgen weer terug komen voor een FM.

Linda heerlijke de antillen wanneer willen jullie dat doen?

Meisje vervelend dat je er zolang op moet wachten je wilt vast graag verder, succes. Wanneer moet je weer naar het zh? leuke avater. Ik heb ook gezocht wil graag een kleine van anne geddes maar ze zijn allemaal te groot voor deze site.

LL fijn dat je ongi bent kun je weer verder!

makkie en sybje ik blijf voor jullie duimen word tijd voor de volgende naam in het roze!

Taliaa en was de test van mvm dik positief? Ik ben benieuwd naar de echo dan hoeveel het er zijn!

15. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    pppfff gelukkig lot maakte me echt zorgen, goed dat ze je zo streng onder controle houden dan kunnen jullie snel aan de slag! :D

We willen deze zomer naar de Antillen maar we zijn ons nog aan het orienteren hoor!

16. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Ja ik ben echt ongi, het gaat er flink aan toe kan ik zeggen...

Liefs Kim

17. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kim he balen zeg getsie ! veel succes !

18. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,067
    2,203
    113
    Brabant
    @ kim wat balen zeg:( Dikke digi knuff! Neem maar lekker een wijntje en een broodje filet! (niet dat het helpt, maar is wel lekker:))

@ lovelylove: wat fijn zeg! En zeker snel een afspraak maken bij de gyn?

@ lot wat goed zeg! Iig so far so good! We duimen he!

@ all, even alleen een kort berichtje! ben nl op mn werk. De test van MvM was vet positief! straalstraal. Vrijdag krijg ik mn pispotten:) ze bezorgen we bij mijn moeder (en halen ze daar op) Omdat wij in een flat wonen en ik niet altijd op vrijdag thuis ben.
    raar he, ik heb er gewoon zin in. Vind dat iets tastbaars van zwanger zijn.
    Als cadeau heb ik gekozen voor het zwangerschapsboek, vond het serviesje ook wel leuk, maar wieweet krijgen we zoiets nog cadeau, haha. En zo;n boek niet gauw.
    Nou, ik ben weer wat meer vol vertrouwen, met zo;n vette test zal de echo ook wel goed gaan:) en dan natuurlijk helemaal genieten. Nog maar minder dan een week voor we kennis gaan maken met ons frupseltje (s?):)
    Ik houd jullie op de hoogte!

Liefss, Taliaa
    Gaat in de baas zn tijd alvast slapen, ben zoooo moe...

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Kim1984 he wat balen zeg.

@ Taliaa super hoor weer een posi test.
    Ben heel erg benieuwd naar je echo's :)

@ Lot wat goed zeg al een ei van 11mm
    Heel veel succes met het spuiten.

@ Makkie hoe gaat het met jou ?

@ LovelyLove ik ken het gevoel om blij te zijn om ongi te worden.
    Op naar de volgende ronde.

@ Sybje aruba komt al wel dichter bij LEKKER hoor.

Ik zit alweer op dag 2 clomid 150 mg
    Maar heb tot nu toe weer geen 1 bijwerking, dus ben een beetje bang dat het weer niet aan slaat.

@ All wanneer komen bij jullie de bijwerkingen met Clomid ?

Hele fijne dag.
    Liefs Thamara

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @rhamara 00. Ik had ook geen bijwerkingen van cLomid, maar die bleek ook bij mij niet te werken. Wel last van sopdrang en moe, meer niet!
    Pas toen de metformine erbij kwam was ik hele dagen misselijk en viel ik daardoor 5 kilo af in 2 maanden!

Share This Page