@ Sybje: dat hoeft natuurlijk niks te betekenen he meid! Ik voelde ook niet echt heel veel (behalve het veel beter ruiken en vroeg wakker), van heel veel vrouwen hoor je echt dat ze het niet verwacht hadden! Blijven hopen!
@taliaa: wat spannend, maar alles zal zeker wel in orde zijn, de kans is maar héél klein dat er iets mis is dus reken maar op het beste! @poohbear: wat een mooie droom, zeker een goed teken! Ik ga hier dan maar aan de klus en wie weet is er vrijdag op de echo al meer te zien? Of er dan toch inderdaad een eisprong zal komen (of geweest is) wie weet... Ik hoop het! Slaapwel x
@ Makkie mooi zo en houden zo he @ Poohbear wat een mooie droom. Hopelijk was het een teken en word je snel beloond voor al het wachten. @ Lot ga voor je duimen meid dat het nou allemaal door blijft groeien. Jeetje heb toch bijwerkingen van de CLomid. Afgelopen nacht dreef ik bijna het bed uit, ik had het mega warm PFFFF Hopelijk is het een goed teken (dat de eitjes groeien) Fijne dag allemaal. Liefs Thamara
@meisje : ooow oke .....ik ndacht dart je het altijd wel voelde ... @thamara : he balen zeg van je zweterige nachten ...ik heb altijd juist het tegenovergestelde .....ik heb het ijskoud..... @makkie : go girl ! @all nog niks te melden ....
lot: bij bloed prikken bepalen ze bij mij of ik dus moet ophogen of niet. Stel: eitje is klein, en na 14 dagen nog steeds, dan prikken ze bloed. Als oestradiol dan hoog is mag ik niet ophogen, omdat er dus reactie is en een vertraagde reactie op de eiblaasjes. STel dat ikd an wel had opgehoogd, dan was de kans groot op overstimulatie, wat ik vorige maand wel gehad heb, maar dit had ik met mijn startdosering, waarik 2 maanden terug immuum voor was, tot deze maand..nu werkt ie weer.. ook kunnen ze bij jou dus zien, adhv bloedwarde of je omlaag moet of zelfde..dat denk ik tenmisnste, heb zelf nooit minder hoeven spuiten
stoute ongikrampen, weg jullie! Voor straf 9 maanden op het strafstoeltje! Alhoewel.. ik heb ook ongikrampjes/krampen.. Geen bloed geeft moed he meis! We duimen! @ thamara, ik had ook opvliegers, de 1e ronde het meest... @ sybje, hoe is hetnu? @ all, dalijk weer huisje bezichtigen, zou dit dan iets zijn? tot vanavond! LIefss, Taliaa
pppfff ben een soort van weer ongi! heel veel bruine afscheiding en nog steeds veel buikpijn, dus de pauze heeft echt wel een doel, mijn lichaam weer tot rust krijgen. Ik heb dit toen ik nog niet in de mmm zat maar wel gestopt was met de pil ook een keer gehad, drie weken bruine afscheiding, mmm weet niet wat ik moet denken. Soms denk ik dat ik toch ook een soort van endometriose heb, veel buikpijn, en ook pijn aan mijn darmen Ik heb er al wel eens eerder met mijn arts over gehad, ik moest de pijn tijdens de ongi altijd in de gaten houden, maar dit heb ik nog nooit gehad, nouaj hopelijk gaat het snel weg en ik zal het meenemen in het volgende gesprek
Sybje en makkie blijft spannend voor jullie wanneer is jullie precieze nod? ik blijf duimen en hoop snel goed nieuws van jullie te horen! Bengel nu snap ik het heb het nog nooit hoeven doen is niet zo verkeerd om te doen denk ik! Linda je lichaam toch een beetje van streek misschien succes en als je denkt dat het niet goed is toch nog een keer aankaarten bij de gyn! taliaa was het huis wat? thamara vervelend die bijwerkingen he ik heb het ook gehad maar had lichtflikkeringen dit met de 100 mg.
@all .....ik zit nu op mijn nod dag ...........verwacht er eigenlijk niks van eerlijk gezegd ...... voel niks steeds niks......heb alleen wel gelige afscheiding ....(sorry bah ) dat vind ik zo raar...... gisteren had ik een beetje een schimmelinfectie gevoel maar dat is nu weer weg ..... sorry voor de details....
Sybje ben je altijd precies op tijd ongi? mocht het uitblijven wanneer wil je testen? Meid duim voor je!
vorige cyclus werd ik op 33 ongi ......ik zit nu op dag 32 .....maar heb wel 14 dagen geleden mijn ei gehad ...verwacht er echt niks van ....zou alleen wel jammer zijn als het niet zo was want in de maand maart doe ik niet mee.....
Makkie en hoe is het met jouw dan? hoeveel dagen zit je na je ei(tjes)? Dames mijn duimen blijven draaien!
pffff..... ff een egoberichtje van mijn kant hoor: Ben deze keer zo bang om rood te gaan zien... heb last van mijn buik en die irritante ongihoofdpijn heb ik ook weer! Bah, wanneer is het nou eens onze tijd! Had 3 eitjes deze keer en dan nog niet! Jeetje, dan gaat het toch nooit meer lukken? Sorry meiden, heb het ff gehad. Heb helemaal geen zin in het weekend, dan wordt ik ongesteld..... bah bah bah....