PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

euh.... wat dan ook, jij bent bij je volgende NOD gewoon zwanger, deal? Fijn een korte cyclus, die van mij zijn elke keer verschillend geweest, tussen de 28 en 33 dagen.... komt natuurlijk ook omdat mijn ei elke nog op een andere dag is geweest en mijn LF nogal schommelt. Succes meid!

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie deal! Met het spuiten zit ik wel rond de 30 dagen soms iets langer! dat is wel lekker!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie weet het nog niet ......ben zo bang voor weer een teleurstelling ........voel nog steeds niet echt veel .....ben wel zo nu en dan misselijk ......maar niet overgeven ......heb wat zere borsten maar niet heel erg ...voel er druk op staan ......en ze zijn zo week.......en ik ben heel moe ....maar goed dan kan ook ongi zijn .....
    we hebben vanmorgen geklust dus als ik ongi zou worden moet het nu wel komen ....

4. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ Sybje en makkie: hopelijk hebben jullie een positieve test!

Ik had mij dindag vergist, mijn eitje was maar 16mm (cd12). Gisteren ben ik dan terug geweest en dat eitje was nu 19mm, maar er zat er ook nog één verstopt van 21mm (cd15). Dus de gynae verwacht morgen een eisprong...
    Hopelijk komt het nu inderdaad tot een eisprong!

Veel succes aan iedereen!

PS: Ik moet mijn PC even afstaan want er zit een virus op dus kan even niet meer mee volgen... :(

5. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Oeioeioei wat spannend Makkie en Sybje! Hoop zo dat jullie beide zwanger zijn! Ook voor mij geldt dat ik het moeilijk vind om alles van iedereen bij te houden dus wens iedereen bij deze veel succes!

Gisteren ben ik ongesteld geworden. Maandag meteen het zh bellen en dan kan ik hopelijk dinsdag meteen terecht. En dan aan de Clomid 100 mg. Hopelijk slaat die wel aan!

Fijn weekend allemaal en iedereen veel succes!

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Sybje en Makkie; de eerstvolgende keer dat ik hier kom lezen dan wil ik dat er twee dames bij zijn in het roze!
    Succes met testen morgen! (ik test trouwens morgen ook, maar die gaat toch negatief zijn. Maar is al weer een week geleden dat ik getest heb. Zit gewoon echt nog te wachten op de duivels!)!

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sybje en makkie

wat spannend meiden!
    Ik heb goede hoop voor jullie!

En maak je niet gek met al die bijwerkingen!
    Ik had de eerste 6 weken helemaal niks van bijwerkingen ik voelde me gewoon mezelf! Afentoe wat ongi krampen das enigste!

Jullie kunnen alle kanten op en ik hoop de goede!

8. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Elke 29

Biujwerkingen van Clomid kan bij iedereen verschillend zijn!

Ik was erg misselijk ervan!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden. Zonet terug van winkelen met mijn mannetje. Was leuk. Moest echt om de haverklap plassen, dus dat was elke keer verplicht koffie drinken hahahaha. Verder voel ik me goed. Heb wel een laag ongigevoel in mijn buik, maar geen krampen meer gehad. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden...

Meisje, hoop dat er een wonder is gebeurd en dat je alsnog morgen posi test!

Marieke, veel succes met de volgende ronde clomid. Hopelijk doet 100mg zijn werk. Bij mij deed 50 ook niets, met 100 had ik elke keer 1 of 2 eitjes. Ik duim voor je!

Syb, hoe is ie bij jou? Nog roodloos?

Didlina, vind 16mm op cd 12 ook al goed hoor! Maar nu heb je dus 2 knoeperds van eitjes! Leuk zo'n verrassingsei! Ik duim ook voor jou!

Vanaaf eten bij mijn ouders, hoop niet dat ik daar dan alsnog ongi wordt. Hoewel ik bij mijn moeder ook wel kan uithuilen hoor, ze leven altijd zo mee! Als ik ongi wordt, dan het liefts vandaag nog. Vind het altijd zo k*t om snachts of smorgens ongi te worden...

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey makkie ...hier nog steeds roodloos ....eet smakelijk bij je ouders ...

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ik dacht "zoveel pagina's bijgekomen, dat betekent vast iets goeds.."
    Maar helaas nog geen roze, maar eh... ik denk dat dat zeker gaat gebeuren de komende dagen! Dat jullie nog niet getest hebben...Ik heb meteen 14 dagen na mijn vermoedelijke ei getest...
    Maar ik duim ontzettend voor jullie, heb er een goed gevoel over!

@ hier beginnen de symptomen echt te komen hoor. Voel me zoooo zwak.. Wil echt niet zeuren, maar de vorige 2 weken was ik verkouden, dus voel je je al niet fit. En nu voel ik me weer belabberd.. Hoofdpijn, misselijk, darmkrampen en vaak naar de WC.. Beetje buikgriep gevoel.
    Maar maak me dan meteen erg zorgen bij al die krampen.. zit nog altijd de hele dag te broekloeren.
    Maja, ik hoop zoooooo dat de echo dinsdag goed is, dan zal het wel echt goedzitten he?
    Manlief is er nog altijd van overtuigd dat het er 2 zijn:)

Oja, vandaag een nieuwe auto gekocht, een mooie station, volvo V40, 10 jaartjes oud (voor ons heeeeeel nieuw en luxe)
    Dus wij zijn familyproof:)

Liefss, Taliaa
    sorry trouwens voor mn echoberichtje, hoop niet dat jullie het erg vinden?

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee hoor Taliaa, gezellig, zo'n berichtje!

En Makkie en Sybje?
    Getest?
    Gaan jullie op zondag 02 maart in het ROZE?

(hihi, ik niet dus he... Maar had het ook ECHT niet meer verwacht, dus er was geen enkele teleurstelling te bespeuren hoor!)

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    goedemorgen dames .....
    ik was mijn banner weer eens zat ! ;)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wahahaaaaa sybje!
    Ik wist het wel! gefeliciteerd!

15. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Van harte gefeliciteerd sybje... Eindelijk nog eens goed nieuws!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel meiden .......ik ben er nog effe een beetje van ondersteboven ....geloof er niks van ....... ;)

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    GEKKENHUIS!

GEFELICITEERD SYBJE!

HET IS JE ZOOOOOOOOOOO GEGUND!!!!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    4 maart: Taliaa 1e echo gyn + thamara fm
    12 maart: echo Mariska
    14 maart: lovelylove afspraak gyn
    15 maart: Poohbear226 start Provera dan eerste ronde Puregon
    8 april: Linda voortgangsgesprek
    half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren
    30 april: Chantje Uitgerekend
    Begin mei: Zora afspraak fert. arts
    03 juli 2008: Sas7 uitgerekend.
    14 augustus 2008: Cira uitgerekend.
    20 augustus 2008: Mariska uitgerekend
    27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend
    31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend
    12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend
    24 oktober 2008: Taliaa uitgerekend
    6 november 2008 : Sybje uitgerekend

Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 2e kuur clomid 150 mg.
    Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, april 3e poging 1e IUI.
    Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt.
    Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM en helaas ook van ons..:( We wensen je het aller, aller beste!!!
    Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden:(
    Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
    Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie nu verplicht pauze. HSG was goed, nu weer puregon spuiten.
    Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER!
    Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan:)!!
    Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! 3 januari eerste echo gehad en hartje klopt... 2e echo 12 weken zwanger, alles in orde met ons kleintje...
    poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon.
    Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak :D Alles gaat goed met de Baby, nekplooimeting gehad die zag er ook goed uit! Volgende Echo is met 16 weken op 30 Januari en op 20 Februari de 20 weken Echo :D
    Makkie: 1e ronde gonal spuiten ging iets te goed. Op cd 10 3 eitjes. Meteen stoppen met spuiten, geen SLT deze ronde. 25 febr. bij fertarts geweest: alles was rustig van binnen. Eitjes waren weg, dus geen cystes of lege eiblaasjes!! Nu wachten op wel/geen ongi!!
    Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar)
    Sybje: Hopelijk was dit de laatste keer clomid , bij menstr weer contact opnemen met het zh .
    Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 4 maart eerste echo, spannend
    stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!!
    Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!!
    Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten.
    Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!!
    Zora: 8-2 uitslag: Wel eigen eisprong, paar kilo afvallen en drie maanden kijken of cyclus rond 39 dagen blijft. Zo niet in mei medicatie, anders met behulp van FM en ziekenhuis verder proberen. mannetjes zwemmers verminderd vruchtbaar en verminderd beweeglijk in april nogmaals zwemmers inleveren.
    1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed.
    Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid.
    Kim1984:1e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, afwachten op wel/ niet ongi deze ronde (ongeveer 28 febr)
    Lovelylove: 14/2/08 pco gediagnostiseerd. Daarna provera om ongi op te wekken, helaas allergische reactie en dus halverwege gestopt. 14 maart afspraak met gyn over hoe nu verder!

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wow Sybje, wat een super nieuws!

Onwijs gefeliciteerd!

Geniet er lekker van :D

Groetjes Elke

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, hier ook nog een dikke proficiat meid! Heb ook nog wat getypt in je eigen topic!

Hier nog roodloos, maar ongi gevoel af en aan. Geen krampen hoor, alleen dat lage ongi gevoel.....

Deel Deze Pagina