@makkie, ik heb destijds ook rood slijm gehad. Het zag er anders uit dan normaal, maar ja ik was ook zwanger. Wie weet heb je gewoon een late innesteling. Ik duim voor je dat het zo is. gr sas
Nou, het is tot nu toe bij die ene veeg roze gebleven. Bah, nu ga ik stiekum weer hopen.... denk dat ik vanaaf toch maar ga testen. Dan heb ik voor mezelf duidelijkheid. Heb nog steeds geen buikpijn. Maar mijn borsten doen ook ineens geen pijn meer. Ook een van de tekenen dat het elk moment los kan barsten. Maar tot dan, duimen jullie nog ff voor me mee? hihihi
oooohh makkie spannend ! ik heb ook pas sinds een paar dagen last van mijn borsten ........ik zei toch dat ik niks voelde ...dat is echt pas sinds de laatste dagen .....ik duim voor je !
ja, maar ik heb vanaf voor mijn ei tot aan vandaag dus last van mijn borsten gehad...... heb alleen nog wat gevoelige tepels. Ach het is afwachten maar weer. Hoe is het verder met je syb? Wanneer gaan jullie het de fam vertellen?
na mijn vakantie ...ik heb 25 maart de echo ........en 29 maart ben ik jarig ...dus ik denk dat we het dan vertellen ...als ik nog langer mijn mond kan houden ............vnd het wel lang ...en mijn schoonzus heeft het ook direct aan mij vertelt .......dus voel ik me wel een soort van verplicht om het nu ook gelijk te vertellen ...maar heb geen behoefte om het aan de ouders te vertellen ...heb er nog geen zin in ...
hey, als jij er nog geen zin in hebt, gewoon niet doen hoor! is jullie momentje! Iig een hele fijne vakantie alvast gewenst! Dit zal een andere vakantie worden dan jullie gedacht hadden! @ Makkie, het wel of niet hebben van symptomen zegt niks hoor! Gewoon testen vanavond! dan weet je het! @ all, pfft weer misselijk geweest. maar ben er nu achter dat ik dan juist moet eten of iets zoets drinken! maar dat voelt dan niet fijn, maja.. Morgen de echo, ben zo stikzenuwachtig. Mama zorgt dat ze vanaf 900 aangekleed beneden zit. (hihi, dat is normaal niet zo) Zodat we bij goed/ slecht nieuws bij haar kunnen komen.. Zoooow lief Ik laat het jullie weten morgenochtend.. Offt eerst keek ik er zo naar uit, maar nu... Liefss, Taliaa
@sybje: als je nog geen zin hebt om het te vertellen moet je dit zeker nog niet doen! Het is jullie moment, maak er iets leuks van en kies vooral alles zelf! @taliaa: het zal allemaal wel goed zijn! Vooral niet zenuwachtig maken! @makkie: ik duim voor je mee, hopelijk is het niets en ben je super zwanger! Ik zou de moed nog niet opgeven, alles is nog mogelijk! Ik heb hier pijnlijke (.)(.) en moet vanaf vanavond utrogestan vaginaal opsteken om de mogelijke innesteling te bevorderen, moeten jullie dit ook doen? Of extra hormonen slikken?
Taliaa, heel veel plezier en succes morgen! Kan me voorstellen dat je het berespannend vind! Hoop dat jullie een mooi hartje kunnen zien/horen en een klein beebje! Didlina, ik krijg voor de eisprong vaak pregnyl. Dit zet de eisprong in gang en is ook goed voor de innesteling. Succes meis met de wachtweken! Syb, lekker vertellen wanneer jullie daar aan toe zijn! Als het goed voelt pas doen en anders nog niet... lekker snel al je eerste echo! All; net in de auto weer een ongigevoel en heel ietsiepietse oranje met afvegen. Denk elke keer nu zet het door maar nog niet.... dat heb ik het liefste wel, dit vind ik ook niets...
Jeetje makkie zo is het ook onzeker, ik hoop voor je dat het een innesteling is en het niet doorkomt had zo'n goede hoop voor je duim nog tot er rood te zien is! Ga je wel testen nog? succes meid denk aan je! Linda hoe is het met je? Didlina ik krijg ook pregnyl! taliaa veel plezier en succes morgen met de echo! Thamara ben benieuwd of er wat groeit succes morgen! Ik heb vandaag pregnyl gehad dus eitjes mogen springen en dan mogen die zaadjes ze bevruchten! Heb alleen nog helemaal niet echt ei pijn dus wachten af!
Makkie zou gewoon testen dan heb je meer zekerheid, nu zit je steeds tussen wel, niet, wel niet! Succes duimen draaien!
Is die pregnyl spuiten? Ik moest eerst dufaston nemen: ongi opwekken Dan chlomid tot eisprong te zien is En nu dan die utrogestan Ik heb al eens opgezocht en die utrogestan wordt meestal gegeven na een miskraam enzo, maar dit heb ik (gelukkig) nog niet gehad... De gynae zal wel weten wat goed is zeker?!
Hopelijk is mijn ei al gesprongen (gynae dacht gisteren) en nu moet ik dus die hormonen nog vaginaal gebruiken om het ei (hopelijk bevrucht) op zijn plaats te houden dus ik denk dat dit toch niet echt hetzelfde effect heeft dan die pregnyl... We zouden er bijna dokter van worden! @ makkie: je houdt de spanning er wel in zeg, ik denk dat het hele forum zijn adem aan het inhouden is! :
hihihi ja wordt ook gek van mezelf. Heb besloten dat als ik de nacht weer roodloos doorkom of vanacht wakker wordt dat ik dan ga testen..... zonet weer grote boodschap en dat ging moeilijk Moest echt mijn best doen zeg maar Deze keer kwam er geen gekleurde afscheiding mee...... snap er niets van. Maar vanavond probeer ik het van me af te zetten en ga zo lekker met mijn mannetje op de bank hangen. Vanacht zien we wel weer verder! Meiden, fijne avond! Iedereen succes met de hormonen, wachten op een ei, klussen en op de wachtbank! Taliaa, heel veel plezier morgen met de echo!
Makkie dus je heb geen roze verlies meer? vandaag dag 16 na ei? Hele fijne avond met je man en lekker slapen vannacht en anders morgen testen! Jammer dat ik vroeg moet werken dan kan ik niet even kijken, je komt vast niet voor kwart voor 7 melden....
nou, mocht ik vanacht wonder boven wonder positief testen, dan kom ik dat zeker melden hoor! ( en nee, geen roze verlies meer gehad, het was vanmorgen echt maar een veeg slijm met een roze streep erin. Allen begin vd avond nog heeeeeeel iets oranje)