Waarom maken we ons altijd zo snel druk, ik heb pregnyl gehad en had volgens de gyn 2 eitjes maar ik heb helemaal geen 'eipijn' alleen rechts iets maar de 2 eitjes zitten links, vind dit zo vreemd omdat ik dat vorige keren wel heb gehad door de pregnyl zou het toch gewoon springen erg he maar hoop gewoon dat het even een beetje zeer gaat doen dan heb ik er weer alle vertrouwen in. Makkie ik kijk voor het werk gewoon even of je al wat heb gemeld, succes!
Je hoeft geen pijn te hebben of iets te voelen hoor! De eerste keer voelde ik vanalles ook pijn en toen had ik geen ei. Nu voel ik niets en heb ik er wel een. Allee nu voel ik het wel aan mijn (.)(.) maar mijn ei zou normaal al geweest moeten zijn...
Nou, hier is het nu toch echt over en uit . Zonet gewoon goed ongesteld geworden. Kan mezelf wel voor me kop slaan, waarom heb ik toch elke keer weer hoop? En waarom ben ik in godsnaam zoveel nachten misselijk geweest? Echt om niets dus! Voel me zo'n domme muts! Heb niet gehuild ofzo toen het net doorzette. Lijkt wel of ik elke keer bij het ongi worden mijn gevoel uitzet. Ik probeer dan niets te voelen. Klinkt heel zwaar, maar is goed zo. 'Vroeger' kon ik echt helemaal over de zeik zijn, dat wordt echt elke keer minder. Lijkt wel meer ga 'wennen' aan het idee dat het waarschijnlijk nog een hele lange weg is. Nou ja, ga nu lekker met mijn mannetje op bed filmpje kijken. Woensdag weer beginnen met spuiten. Ga me daar maar weer op concentreren. Meiden bedankt voor jullie steun! Zonder jullie zou het allemaal nog zwaarder zijn. Slaap lekker voor straks!
he makkie toch ...weet je nog dat ik dat ook iedere keer zei ? maarf als het echt zo ver is voel je het wel .....sterkte meis denk aan je !
Hey Makkie jeetje zeg wat balen voor je! En we hadden nog wel zo'n goede hoop! Toch raar dat je zwangerschapsklachten heb en uiteindelijk toch ongi wordt! Nou hopelijk is het deze ronde raak voor jouw We gaan weer hard duimen! Sterkte ermee
Makkie jeetje zeg wat ontzettend balen. we halen allemaal uit dingen die we voelen toch weer hoop en hopen blijven we iedere maand weer! Goed dat je je concentreert op de volgende ronde spuiten maar soms even je verdriet van je af huilen is ook goed dat maakt jezelf weer een beetje leeg. Rustig aan en succes deze ronde met spuiten!
BAAAAALEN Makkie! Ik denk, ik check even gauw of je goed nieuws hebt gepost. Maar helaas. Een gelukje: ben je wel weer een maandje bij ons clubje (flauw grapje, maar we vinden het leuk als je bij ons schrijft meid!). Echt super jammer...
Ah Makkie toch!ik dacht ook: snel even kijken! Maar helaas... Noem jezelf nou niet dom ofzo, je voelde gewoon wat je voelde en dat klonk heel positief! Ik hoop dat jullie er samen goed doorheen komen en dalijk dat lichtpuntje weer gaan zien! @ Lot, ik snap je wel een beetje. De 1e ronde clomid had ik écht eipijn, de 2e en 3e echt niet zeg maar, en zat ik te hopen op die eipijn.. Raar he? Dan heb je voor je gevoel meer zekerheid, een bevestiging van je eigen lichaam! Maar een beetje vertrouwen op de gyn is ook niet verkeerd hoor @ all, we gaan naar de gyn, met bibbers in mn buik... Ik laat het jullie weten! Liefss, Taliaa
Jahoe! Een mooi mensje (nouja, ik zag er niet veel in, haha) met een mooi kloppend hartje! De meting klopte precies! (op 1 dag na, maar ik twijfelde zelf ook..)Ik ben vandaag dus 6 weken en 3 dagen. Ik mag over 2 weken terugkomen voor een echo en als die ook goed is mag ik naar de verloskundige! Liefss, Taliaa
Leuk hoor is altijd een gerust stelling als je het hartje ziet! Ik zag met 6 weken nog niks kloppen en moest wachten op week 8 ! Toen zagen we gelukkig wel een mooi hartje!
pfft, dat zal wel spannend zijn geweest. Ik lag daar"geen hartje is niet erg, geen hartje is niet erg" haha, maar ik had het wel héél erg gevonden, toch een stukje meer zekerheid. En ben ook blij dat we met de 8 weken weer een echo hebben, en dan wrs rond de 12 weken weer Hebben we frummeltje al goed gezien! Met de 8 weken zie je echt al meer, toch? Sorry hoor meiden voor mij egoberichtjes.. Ik zit redelijk op de roze wolk! Liefss, Taliaa (die ook de keerzijde van de medaille leert kennen, beroerd en misselijk)
Ach Makkie wat balen zeg! Zoals de andere meiden ook al zeiden: voel je asjeblieft geen domme muts hoor! Het is denk ik logisch dat je bij ieder gevoel/pijntje/misselijkheid toch weer meer hoop krijgt dat je zwanger bent en ik denk dat je dat moeilijk zomaar uit kan schakelen. Meis, ik wens je heel veel sterkte en ik blijf duimen dat het bij de volgende ronde eindelijk raak is! Ook de andere meiden wens ik veel succes! Mijn egoberichtje hihi: Vandaag uitgangsecho gehad en alles zag er goed ( geen cystes ) uit! Vanavond mag ik dus met de Clomid 100mg beginnen en ben zooooo benieuwd of die wel aanslaat! Volgende week di weer heen en dan zullen we zien of deze dosis wel iets doet!
Talia je zal je ogen uitkijken met de volgende cho hoe snel de ontwikkeling gaat! Ik stond elke keer weer verbaast!
@makkie: wat vreselijk! Ik moet bijna mee wenen! Het ergste van al vind ik nog die onzekerheid telkens... Ik zou eens goed wenen, en hopelijk heb je de volgende ronde meer succes! Geef de moed niet op, mijn gynae zegt telkens "je wordt nog wel zwanger, het duurt alleen wat langer" hier trek ik me dan aan op... Veel sterkte en succes meis! @taliaa: wat fijn, geniet maar van je roze wolk, ik heb al gehoord dat deze 9 maanden vaak sneller voorbij zijn dan je dacht (en je hebt er ook de moeite voor gedaan, niet?! )
@ Makkie K*T zooi @ Taliaa gefeliciteerd een mooi kloppend hartje @ All Vanmorgen dus een fm en er zat er zowel links als rechts 1 die allebei zo rond de 8,6 mm was. Dus nog geen tot weinig actie. Vrijdag morgen om 09.20 weer terug komen. Liefs Thamara