PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Ik ben sinds zaterdag begonnen met provera...
    Nog 4 dagjes tegaan en dan ook hopen dat de :evil: :evil: :evil: snel komen, want ik sta ook al te popelen om aan de clomid te beginnen...

Cira: ik wens je veel succes met de clomid, hopelijk slaat ie vlug aan.

Kreeftje: Ik ben ook volop aan het duimen dat je zwanger bent...

Simba: hopelijk komen de :evil: :evil: :evil: ook vlug een bezoekje bij jou brengen...

2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @mariska

Thanxx, zijn nog geen sporen van de :evil: te bekennen dus hoop ook echt dat ze weg blijven...

Ik wil je ook veel succes wensen met de kuren, hopelijk slaat de clomid goed aan :D

3. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ben ongi! :whistle: En nu op naar de 150mg... Hopelijk doet dat zijn werk...

Mariska: ook jij veel succes met Clomid!

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ simba Natuurlijk! de 150 mg moet gewoon werken!
    Veel succes!

@ mariska is het vor jou ook de eerste ronde clomid?

Meiden nog wel een vraagje maakt het uit wanneer je de clomid slikt op de dag?

Verder gaat alles lekker wel veel buikkrampen en moet dalijk weer even poetsen (mannetje heeft de trap helemaal geschuurd).

5. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Cira, het maakt niet uit wanneer je de Clomid slikt, maar ik nam bij 50mg de pil voor het slapen gaan in. Dan schijn je het minst last te hebben van de bijwerkingen. Bij 100mg nam ik de pillen 's ochtends en 's avonds in, en nu ga ik het 's ochtends, 's middags en 's avonds doen. Die pillen zijn niet echt lekker, en ik krijg er echt geen drie tegelijk weg! Bah! ;)

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ simba ik zal het morgen merken!

Ben zo blij dat ik nu eindelijk mag gaan beginnen
    Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik ze al gehaald heb (is pas twee weken geleden :oops: )

Zal morgen ook maar eens het zk bellen voor de eerste afspraak.

DUS EITJES GEWOON GAAN GROEIEN !

Dan ben ik deze ronde al een stuk gelukkiger!

7. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meid wat fijn dat je vandaag kunt beginnen met de clomid.

Alweer een stapje dichterbij....en nu GROEIEN EITJES :D

Liefsssss

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Kreeftje laten we maar hopen dat de eitjes gaan groeien zou mooi nieuws zijn!

De clomid tablet was niet echt lekker, maar het is voor een goed doel. Ik heb (nog) geen last van bijwerkingen dus dat is tot nu toe wel lekker.

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    alleen maar wat last van opvliegers dus mag absolut niet klagen.

Net het ZKH gebeld en mag op 3-5 om 08:50 langs komen voor de controle of de clomid aanslaat.

Morgen heb ik eerst een interne sollicitatie ( kreeg ik vandaag te horen). Dus daar gaat mijn aandacht nu even helemaal heen. Kan ik niet gaan piekeren of de clomid wel of niet zal aanslaan.

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi meiden,

Mag ik me hier aansluiten? Ik ben vandaag voor een eerste onderzoek naar de ferti-arts geweest en daaruit blijkt dat ik PCO heb. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen! Zijn jullie met medicatie begonnen? Zijn er al zwangeren mb.v. Clomid? Hoe wordt jullie cyclus gecontroleerd? En hebben jullie mannen ook zaadonderzoek gehad?
    Wat een vragen he :oops:
    Iig succes allemaal en ik zag dat Kreeftje zwanger is dus van harte gefeliciteerd Kreeftje!

Gr Bloemetje

11. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    (Ik heb even bijgelezen en zie al veel antwoorden staan)

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ bloemetje Kom er gezellig bij meid!
    Hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag?

Ik zit in mijn eerste ronde clomid. en heb op 3-5 controle of de clomid aanslaat. Wij zijn sinds juni vorig bezig met 1 miskraam in oktober op ongeveer 10 weken.

13. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi Cira,
    Wij zijn bezig vanaf jan vorig jaar. In mei heb ik na ong 8 weken een miskraam gehad. Wat naar dat jij ook een miskraam hebt gehad!
    Vandaag ben ik begonnen met Provera en op dag drie van mn ongi moet ik bloed laten prikken en beginnen met clomid. Ik vind het zo spannend of het aanslaat. Jij moet wachten tot 3 mei, dat duurt niet zo gek lang meer, ik zal voor je duimen hoor! Hoe checken ze bij jou of de Clomid aanslaat? Ik had nl verwacht dat ze dat met een echo zouden doen, maar bij mij wordt alleen bloed geprikt.
    Heb jij last van bijwerkingen van de Clomid? En heb jij ook Provera gehad en daar bijwerkingen van gehad? En is het zaad van je vriend/ man wel oké? Dat vind ik nl ook wel spannend om te horen.
    Gelukkig lees ik wel vaak dat het goed komt met PCO'ers, alleen duurt het wat langer. Dus met ons gaat het ook vast lukken hoor!
    Gr Bloemetje

14. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ja stom ik heb weer niet goed gelezen :oops: Cira ik zag dat je ook Provera geslikt hebt. Na hoeveel dagen komt dan ongeveer je ongi? Ik heb nl maar 7 pilletjes mee gekregen.

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    zich ook snel bij jou melden!bloemetje ik heb 10 dagen provera moeten slikken en de tweede dag erna had ik al rood bloedverlies. Ik ben wel veel langer ongi en heb ik de eerste dagen veel buikkrampen en rugpijn gehad.

Voor zover ik weet krijg ik een echo om eitjes te bekijken, maar dat weet ik pas op 3 mei zeker.

Van de clomid heb ik alleen opvliegers (soms kan dat best irri zijn). Het zaad van mijn man was verder goed alleen wat trager maar goed genoeg om via het klussen zelf zwanger te raken.

Net als wat je schrijft bij ons duurt het allemaal net wat langer maar ook wij krijgen vanzelf ons eigen wondertje.

Veel succes met de provera en laten we hopen dat de :evil: :evil: :evil: zich ook snel bij jou melden.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    O ja de clomid smaakt nie echt fantastisch dus echt voldoende water bij mee drinken.

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Vandaag mijn laatste provera genomen en nu dus afwachten op de :evil: :evil: :evil: ....
    Op de 3de dag van ongi beginnen met clomid 50 mg... Zal ze voor de eerste maand ook s'morgens nemen. Ik kan me dus al verwachten aan een slechte smaak :( , dat beloofd al :D

Cira@: Wat spannend om aan de clomid te beginnen hé, hopelijk heb je van de eerste maand al een goed eitje...

Bloemetje@: welkom op het forum
    Ik heb 8 dagen provera moeten nemen, dus nu afwachten op ongi... Het is ook mijn eerste ronde clomid dus ik weet ook niet wat dit gaat geven.
    Op dag 13 of 14 moet ik naar gyn, ik krijg dan een echo om te zien of ik eitjes heb en als ze groeien...
    We hebben ook een spermaonderzoek laten doen, en volgende week vrijdag bellen om te zien als de uitslag goed is... Ik hoop het echt hoor, want mijn vriend en ik hebben alllebei een slechte voorgevoel. Ik hoop dat ons gevoel niet juist is.

Kreeftje@: Ik wens je een hele dikke proficiat met je zwangerschap, geniet er maar van... :D [/u]

18. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Vandaag mijn laatste provera genomen en nu dus afwachten op de :evil: :evil: :evil: ....
    Op de 3de dag van ongi beginnen met clomid 50 mg... Zal ze voor de eerste maand ook s'morgens nemen. Ik kan me dus al verwachten aan een slechte smaak :( , dat beloofd al :D

Cira@: Wat spannend om aan de clomid te beginnen hé, hopelijk heb je van de eerste maand al een goed eitje...

Ik heb 8 dagen provera moeten nemen, dus nu afwachten op ongi... Het is ook mijn eerste ronde clomid dus ik weet ook niet wat dit gaat geven.
    Op dag 13 of 14 moet ik naar gyn, ik krijg dan een echo om te zien of ik eitjes heb en als ze groeien...
    We hebben ook een spermaonderzoek laten doen, en volgende week vrijdag bellen om te zien als de uitslag goed is... Ik hoop het echt hoor, want mijn vriend en ik hebben alllebei een slechte voorgevoel. Ik hoop dat ons gevoel niet juist is.

Kreeftje@: Ik wens je een hele dikke proficiat met je zwangerschap, geniet er maar van... :D

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen

Kreeftje@: Ik wens je een hele dikke proficiat met je zwangerschap, geniet er maar van... :D

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    oeps :oops: :oops: :oops:
    Blijkbaar een keer teveel op oké geklikt... :D :D :D

Deel Deze Pagina