Ha, Lot, ik ben erg benieuwd naar je bloeduitslag! Mariska, spannend.....! Ik duim hard voor je! Cira, moeilijk hoor meid. Gelukkig ben je wel een beetje over je dip heen. Och het gaat toch op en af, vind je niet? De ene keer heb ik er wel vertrouwen in de andere keer denk ik dat het nooit iets wordt. Momenteel zie ik het niet zitten, vorige keren was ik positief, maar nu echt niet. Daarbij komt dat ik veel stress heb, werkt allemaal niet echt bevorderlijk. Nog even doorbijten, dan komt het vast wel weer goed. Cira, ik hoop echt heel erg dat je maandag goed nieuws hebt! Hou vol he! Hoe is het met de andere meiden? Succes he dames! X Bloemetje
ps: Cira, wat heb jij leuke katten! Echt schattig, wij hebben er zelf ook één (zou er graag nog een paar bij willen, hihi)
@mariska mijn progestoron is geprikt dus daar krijg ik de uitslag van... Spannend voor jouw zeg de komende 2 weken ff afwachten en dan 1 juli een mooie positieve test bij ons 'cluppie'zou wel leuk zijn voor jullie zeg mijn duimen draaien! @ cira gelukkig dat je weer een beetje over je dip heen bent maar erg balen he dat je lichaam niet doet wat hij moet doen hoop dat je toch wat positief nieuws krijgt maandag duim voor jullie dat het goed komt en dat de clomid zijn werk gaat doen! @bloemetje wanneer moet jij weer voor controle? We proberen elkaar er doorheen te krijgen hoe moeilijk het soms ook is we proberen positief te denken, en dan komt er vaak wel weer een lichtpuntje al vind ik die nu ook wel moeilijk om te vinden maar wil graag een beetje positief blijven anders maak ik het voor mezelf alleen maar lastiger en dan duurt het alleen maar langer voor mijn gevoel...wens jullie alle geluk van de wereld toe allemaal! liefs
Mariska: SPANNEND! Lot: ben erg benieuwd naar de uitslag van je bloedtest! Cira: bij mij was er voor mijn miskraam met 100mg ook geen activiteit. Maar met 150mg wel hoor! Succes morgen met vaderdag! Bloemetje: wat vervelend dat je zo'n stress hebt! Ik hoop dat je je van het weekend een beetje kan ontspannen! Linda: fijn dat je eitje wel aan het groeien is! Ik heb een nachtje in een sprookjehotel geslapen. Het was erg leuk! Maar ben wel veel met mijn miskraam bezig geweest. Hebben de andere meiden die een miskraam hebben gehad ook zo nu een dan een periode dat jullie veel aan de miskraam denken en aan hoe dik je buik nu geweest zou zijn enzo? Ik word daar op het moment heel verdrietig van! Liefs...
Ik denk ook regelmatig terug aan de miskraam. Ik was samen met een vriendin zwanger, die is nu 21 weken zwanger, en ik zou dus 19 weken zijn. Wordt daar soms heel verdrietig van. Hopelijk is het snel weer raak. Groetjes Cindy
Lieve Chantje, Ik denk ook dagelijks aan onze miskraam. Mijn collega is nu zwanger en ik ben er daardoor ook weer meer mee bezig. Zij is nu 10 weken en dan denk ik meteen, oh, toen ging het bij mij fout. Ik ben bijna geneigd om het haar te zeggen. Ze weet van m'n miskraam, maar dan zou ik van haar willen horen dat ze zich kan voorstellen hoe verdrietig en teleurstellend het geweest moet zijn. Ze is zo lekker onbevangen aan het genieten van haar zwangerschap en de aandacht en ik voel me gewoon leeg en verdrietig. Ik gun het haar heel erg dat alles goed gaat, maar had graag zelf ook nog zwanger geweest. Een vriendin van mij was net zo ver als ik en haar zwangerschap is doorgegaan toen ik een miskraam kreeg. Ik heb moeite met het zien van haar buik. Tja, de pijn zal misschien minder worden als ik weer zwanger ben. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar de gedachten dringen zich vaak aan me op. Je bent dus niet de enige die hier mee zit... Veel sterkte, ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Liefs Ellen
Op dit moment heb ik het erger dan ik het gehad heb! Ik wil niet meer alleen samen zijn met mijn man. dat gevoel heb ik zo sterk! Ik wil een gezinnetje zijn. Ik ben er zo ontzettend klaar voor! Des te meer baal ik van mijn lichaam nu! Waarom heb ik niet gewoon elke maand een eisprong, waarom moet ik zo afhankelijk zijn? Alletwee vragen waar ik toch geen antwoord op krijg....... Woensdag een FM, ik hoop zo dat er activiteit te zien is.......
O lieve Chantje, dit is zo herkenbaar meid! Ik heb er regelmatig last van. Ik had het met name rond de tijd dat ik uitgerekend zou zijn, toen werd er bij onze buren ook nog een baby geboren, bord in de tuin, feest bij de buren en ik suuuper verdrietig. Ook de periode toen het precies een jaar geleden was. Nu vraag ik me af of het nog wel gaat lukken. Maar we slepen er elkaar gewoon doorheen hoor! Chantje, het komt goed, laat je emoties maar komen en laat je lekker vertroetelen door je mannetje. Eens zijn wij hier allemaal aan de beurt! Lot, woensdag moet ik weer voor controle. Ik zat me te bedenken dat dat wel best laat is en ik mn eisprong evt al gehad zou kunnen hebben (al ga ik er vanuit dat ik er überhaupt geen ga krijgen) Kunnen ze dat ook zien of je er al een gehad hebt? Een dikke knuf aan jullie allemaal! Liefs Bloemetje
@bloemetje volgens mij kunnen ze het aan je baarmoederslijmvlies zien of je hem gehad heb want toen ik mijn eerste afspraak bij de gyn had zei hij dat ik nog geen eisprong had gehad toen hij alleen mijn baarmoederslijmvlies zag en mss kunnen ze het ook op de echo zien....succes! Het lijkt me ook iedere keer heel confronterend als je andere zwangere ziet en jij hebt een miskraam gehad wens jullie allemaal veel sterkte hiermee en hopelijk is het snel raak en blijft het mooi zitten! liefs
Daar ga ik ook helemaal vanuit! Ik las dat je woensdag weer voor controle moet, spanend! Ik moet woensdag ook..... Wat een lieve brichtjes van jullie! Ik vind zo ontzettend fijn om hier mijn gevoel te uiten! Dat doet me erg goed hoor!
Ik kwam dit gedichtje tegen op het net, ik vind het zo ontzettend mooi en geeft helemaal mijn gvoel weer.... Mag ik jou soms leren kennen? Jou in mijn armen houden? Kusjes op je voorhoofd. Jou handjes in die van mij? Mag ik jou alsjeblieft hier krijgen? Blazen op je buikje. Kietelen in je zij. Al je teentjes tellen. Mag ik zijn wat ik wil worden? Mag ik zijn wat ik al ben? Mag ik jou hier in mijn armen, Het kind dat ik al ken.
Hoi meiden, ik ga straks weer, echt gek joh ben al sinds gisteren zenuwachtig, heb erge steken en ook een beetje buikpijn, het kan toch bijna niet anders dan dat er wat gebeurd maarja straks horen we het..... moet daarna door naar m'n werk maar hoop tussendoor jullie te kunnen schrijven! Suc6 deze week allemaal!
Linda@ Veel succes hoor... Lot@ Ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek... Chantje en bloemetje@ Veel succes woensdag, hoop voor jullie beiden op een mooi eitje Cira@ Veel succes meid, khoop dat er vandaag toch een mooi eitje te zien is... Hier al het gans weekend last van mijn buik... Gisteren kon ik niet na het grote toilet dus 1.5l fruitsap gedronken. Was gelukkig al een beetje beter. Vandaag al naar de slager geweest te voet, maar heb ook weer pijn in de onderbuik,maar wel anders dan gisteren. Weet dus echt niet of dit normaal is met dat ik nog nooit in mijn hele leven een eisprong heb gehad Denk mss dat het je baarmoeder is ofzo die zich aan het voorbereiden is op een eventuele innesteling? Iemand die weet wat het kan betekenen?
Cindy@ Ook heel veel succes gewenst ... Hopelijk is er een mooi eitje te zien. Mijn duimen draaien voor je...
Hoi meiden, Ik heb een ei van 18mm! Moet woensdag nog een keer langs omdat het de eerste keer is dat clomid aanslaat, wow we moeten dus aan de slag...... Oja en een eventuele volgende ronde wordt het misschien toch 150 mg omdat het 1 eitje is en het wel langzaam gaat, ik krijg het ook mee ondanks dat ik op vakantie ga, dan hebben we dan ook eventueel een kans! Jeetje ik besef het nog niet echt, het is gewoon goed nieuws!
Nou meiden ik ben vanmorgen weer voor een FM meting geweest en er groeit er weer 1 door. Donderdag waren er 3 te zien van kleiner dan 10 mm, maar vandaag (cd17) dan toch nog 1 van 16 mm. Vooruitzichten zijn dus nog steeds goed en de clomid 50 mg slaat dus toch nog steeds aan. Voor iedereen: Ik denk aan jullie ookal post ik niet veel. Ben erg druk op het moment, maar echt, jullie zijn in mijn gedachten.