PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    Normaal heb ik last van een gezwollen buik en buikpijn, maar dat kan nog komen misschien?! Ik hoop van niet natuurlijk!...

2. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @linda: heel veel sterkte en veel succes op 8 april!

3. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Didlina Ik zou me niet teveel zorgen maken! ook al voel je helemaal niks, bestaat er toch altijd nog een kans dat je zwanger bent!
    En ja bij sommige vrouwen houden hun lichaam hun ook wel is voor de gek! Maar ik hoop in dit geval, dat dit niet bij jouw zo is! En als je het echt niet meer kan houden zou je een test kunnen wagen je kan 4 dagen voor je ongi testen!

4. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda een dikke digi knuff voor je meid!

Meiden hier weer even een update. Heb gisteren een echo gehad en alles zag er perfect uit.

Ik mag nu legaal zeggen dat ik verliefd ben op een ander mannetje! Zelfs mijn man kan zeggen dat hij verliefd is op een mannetje.

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Cira,
    Leuk, een jongen!
    Geniet ervan meid!

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Weer een jongen!Jongens nemen dit jaar geloof ik erg de overhand ;)

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Cira wat leuk een jongetje gefeliciteerd.
    Een nieuwe man in je leven ;)

8. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ cira: wat leuk een jongen! Gefeliciteerd!

9. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    cira, super twee mannen!

10. Niet meer actief

Hee ik kom weer :rolleyes: ff binnevallen, morgen moet ik na de gyn en ik heb dus provera gehad nou 23 feb. ongesteld geworden allemaal leuk en aardig natuurlijk haha maar nu heb ik licht bloedverlies al een paar dagen en het is nu heel iets donkerder en het is niet veel ofzo maar het is er wel ( lekker duidelijk ;))
    Iemand misschien enig idee?

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    nee, ben wel benieuwd, had het deze maand ook, het was meer donker bruin :oops:

12. Niet meer actief

Oh..en ben je al ongesteld geworden of iets? Bij mij is het oranje/lichtrose en kleine beetjes steeds.

Nouja als ik morgen terug ben van de gyn zat ik het hier plaatsen!

Trouwens dat donkerbruin ik heb dat na een andere kuur die ik in november had gehad ook gehad toen werd ik eerst gewoon ongesteld door die pillen en 13 dagen later weer maar toen was het heeeeeel donkerbuin bijna zwart heel vies :rolleyes: de gyn zei dat is oud bloed en "viezigheid" uit je bm

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hey meiden,

Hier gisteren ook voor een echo geweest... Alles was goed met ons kleintje. Het weegt al 150 gram en begon heel goed.
    We hebben ook gevraagt of ie zag wat het ging worden en het zal waarschijnlijk een.........

MEISJE worden !!!!!!!!

Meiden jullie mogen zeker de moed niet laten zakken hé... Het komt voor ieder van jullie in orde.

14. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,220
    113
    Brabant
    @ Linda, een dikke knuff voor jullie! knap hoe jullie je er doorheen slaan! Succes meid!

@ mariska: joehoe, een meisje, wat leuk!

@ lovelylove, helaas ken ik dat tussendoor bloedverlies maar al te goed... Ik had ong een half jaar voor ik clomid kreeg.. Maar het kan van alles zijn, morgen even aan de gyn vragen!

@ all, hier gaat het ok. Vandaag t nieuws op mn werk verteld, helemaal super. Baas was erg blij voor me! Meteen over de toekomst (ander contract etc) gehad en dat is nog een twijfel, maar hij gaat zijn best doen! Over 1- 1 1/2 maand krijg ik voorlopig uitsluitsel daarover, ik hoop echt dat we het kunnen regelen!

Liefss, Taliaa

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mariska wat leuk een meisje!

16. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden Thanx allemaal!

En kom op he! ook voor jullie is er een wonder weg gelegd.

17. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Dames
    even een vraagje
    weten jullie of de 5de kindere ziekte schadelijk is voor een zwanger vrouw of ongeboren kind?

Ik werk namelijk op een BSO (buitenschoolse opvang) en vandaag hadden we dus een kind die dood ziek was, onder de vlekken/pukkels vuur rood overal nu is ze naar de huisarts gegaan en was waarschijnlijk de 5de ziekte of netel of gordelroos.

Bel morgen zoiezo me verloskundige

18. Niet meer actief

kom hier niet zo vaak maar reageer toch ff ;)

Mariska wat leuk een meid!

Het bloedverlies is nu donkerder aan het worden :( gekke lichaam

19. Niet meer actief

net by de gyn geweest en mag over een jaar terug komen moet eerst maar meer afvallen ben al 10 kilo afgevallen hoe dun willen ze dat ik word :x pff ben er helemaal zat van een jaar is zo lang :cry:

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hier even een klein berichtje tussendoor van mij, ben alweer wat meer op het forum te vinden. Afstand nemen heeft me wel even goed gedaan. Ik zie dat er nieuwe zwangeren zijn: GEFELICITEERD MEIDEN!

Wij moeten in een april een tweede zaadtest doen en 25 april krijgen we daarvan de uitslag en een verder behandelplan. Ik ben maar een paar kilo afgevallen en zit nu op een bmi van 25,7 en blijf nog wel even doorgaan met afvallen. Maar omdat ik gestopt ben met roken werkt mijn stofwisseling niet echt mee en gaat het niet echt snel.

Maar goed ik heb nog tot april. Overigens zit ik vandaag op cyclusdag 49 en verwacht ik een dezer dagen ongi te worden want denk mijn eisprong gevoeld te hebben rond 29-02.

Nou dit was weer even een update van mij. Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Zora

Edit: ben net ongi geworden. Een LF van precies 14 dagen en heb dus inderdaad mijn ei gevoeld 29-02 (erge buikpijn een paar uur lang). Dus zit weer op dag 1. Laatste kans om het samen te doen. 25-04 officieel verder in de MMM.

Share This Page