Thamara wat ontzettend balen dat het niet gelukt is, sterkte en succes voor de volgende ronde. Meisje wat klinkt dat allemaal spannend zeg en ik duim zeker voor je! Ik hoop dat het voor jullie nu weer zo mag zijn!
@ thamara: wat jammer! Hou de moed erin, dan kunnen we elkaar aanmoedigen @ meisje: wat spannend! Wanneer kan je dan testen? Ik mag vrijdag voor een echo om te zien of er een eitje gegroeid is, intussen probeer ik niet te veel aan het hele gedoe te denken. Wat mij eigenlijk niet zo goed lukt, ik moet er constant aan denken!
Hallo lieve meiden, Ik kwam even voorbij om te kijken naar de stand van zaken. Lot wat geweldig voor je! Gefeliciteerd meis, geniet ervan! Ik heb niet alles teruggelezen sinds mijn laatste bezoek dus aan alle zwangeren gefeliciteerd, aan alle meiden die nog niet zwanger zijn kom op meiden we gaan ervoor he! Ik zit te wachten op mijn ongi, ik ga er tenminste vanuit dat ik gewoon ongi ga worden. Ik kom zeker nog een keer langs en als er iets aan de hand is met me laat ik van me horen! Liefs Kim
Hier nog steeds misselijkheid Oooohhhh ik hoop zó dat het raak is! Dan wil ik er nog wel wat misselijkheid voor over hebben!
Kim bij jouw ook spannend dus, afwachten. meisje wat spannend kan je nog wel 3 dagen wachten succes! duim voor je!
Ik voel me goed. Ben wel misselijk sinds gister. En ik ben niet een type die zich dat verbeeld. Heb me dat overigens wel afgevraagd, maar ik heb echt last van misselijkheid en het zit niet tussen mijn oren. Verder erg veel last van 'nattigheid' daar beneden. Dus wie weet. Zijn geen slechte signalen natuurlijk...
Hallo dames! Heb vanochtend getest. En ik kan niet zeggen dat ie negatief was, maar ook niet echt positief. Ik kon meteen wel een lijntje zien, maar is zó licht dat je het denk ik niet echt op de foto krijgt. Heb het geprobeerd, en zal 't straks (over uurtje ofzo als ik op mijn werk ben ) in mijn album zetten. Maar nogmaals, ik denk dat het op de foto bijna niet te zien is. Dus.... had gewoon nog moeten wachten met testen want hier kan ik natuurlijk ook niks mee. Maar goed. Nog geen echt nieuws dus...
hey meiden hoe is het hier ? @kim balen meis succes met de volgende ronde ! @meisje : ik heb effe je albumgechekt , vind ze nog wel een beetje onduidelijk maar je ziet inderdaad heel vaag een 2e streepje ....ik zou over 2 dagen nog eens testen .....of met een kruidvat test .......cb is veel hcg nodig ...... @all wij hebben dinsdag een mooie echo gehad ....ons wondertje lag er mooi voor ....en het hartje klopte ! hoop dat jullie dit binnenkort ook mee mogen maken !
psst meisje een streepje is een streepje. Maar ik kan me je gevoel helemaal volgen hoor. Het heeft 4 testen van mezelf en 1 in het ziekenhuis gekost, voordat ik het wilde geloven. En in het ziekenhuis hebben ze me met 2 man moeten overtuigen. Dus ik ken je twijfel. Probeer het morgen nog eens, wie weet is je streepje dan wat duidelijker omdat je hcg dan weer wat hoger is. Sterkte met de onzekerheid.
Lief van je Sas . Hoop dat het klopt en dat ik morgen een wat betere test heb. De kruidvat is er goed mee, met van die miepen zoals wij!
Van jou ook lief Deborah! Tja, 't is een streep. Maar hij is zó vaag dat ik nog niet blij durf te zijn hoor! Iemand van een ander topic zei ook zoiets van "ik zou nog niet op een roze wolk gaan zitten hoor, ik zie namelijk bijna niks op die foto". Tja, daar zit ook weer wat in... Maar goed, ik zie dus wel iets, nu maar hopen dat het geen indrooglijntje is.
hee dames! Alle zwangeren natuurlijk gefeliciteerd! Ik weet op het moment niet echt meer wat ik moet doen. De gyn wil me niet verder helpen ik mag over een jaar pas terug komen. Tot die tijd moest het op goed geluk en met behulp van afvallen naja allemaal leuk en aardig maar ik heb dus in dat jaar wel ooit een keer een ei alleen weet ik dus niet wanneer maar mijn lichaam houdt me zovaak voor de gek dus om nou te zeggen ga testen wanneer je wat voelt nah kan ik bijna elke dag gaan testen Dus wat moet ik nou doen wanneer moet ik testen ik doe best zwaar werk dus zou het wel graag "optijd" willen weten natuurlijk Naja misschien hebben jullie ideetjes Liefs
Ik zal gewoon morgen nog een keer test doen of over 2 dagen! Bij de 1 kan de hcg sneller in het bloed zitten dan bij de ander! Ik testen 2 dagen na me NOD en toen had ik pas een heel dun streepje, volgens mij staan ze ook in me album! Ik ben vandaag weer voor controle geweest, alles was goed! erg eigenwijs kindje, want duurde ff voordat ze het hartje te pakken had Verder groeid alles zoals het moet! Wel ben ik misschien een week verder dan we denken, maar dat kon ze nog niet met alle zekerheid zeggen! Het is niet erg, zal wel lekker wezen Ze gaat nu ook even voor me opzoeken of krentenbaard gevaarlijk is, want dat heerst nu op me werk Ook legde ze de 5de ziekte nog even uit! Als je onder de 20 weken ben is het iets gevaarlijker dan erboven, je kindje kan sterven aan deze ziekte, daar schrok ik wel van! Maar goed bij mij was alles goed!
@ Deborah: Fijn dat het allemaal goed is meid! @ Lovelylove: Ik denk dat je niet meer kan doen dan flink veel klussen, en eventueel iedere ochtend temperaturen. Dat kost niks, en is niet zo'n grote moeite. Weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent. Ik heb overigens nooit getempt, dus als je daar vragen over hebt kun je ze misschien het beste stellen in het 'temperatuurkaartjes' topic. En dus zoals gezegd een paar keer in de week klussen, minimaal 2 keer en dan een beetje verspreid door de week. Succes hoor meid!