Linda & pattie@Joehoe van harte gefeliciteerd met jullie mooie eitjes..... Nu nog allemaal zwanger zijn en het is compleet hé...
Ik zal voor jullie duimen allemaal! En hopelijk krijgen we snel positief bericht! We zijn dat negatieve allemaal wel zat Maar dames even voor de duidelijkheid. Ik ben 7 juli ongesteld geworden, heeft 6 dagen geduurt is het dan zo dat ik nu aanstande donderdag een eisprong kan hebben? IS dat mogelijk?
Deborah@ Dit is inderdaad mogelijk als je op 7 juni laatst ongesteld bent geweest... Doe je aan temperaturen? Ander zo kan je ook zien of je een eisprong hebt... Veel succes
Nou dames, Ben bij de gyn geweest. Ik had links en rechts een eitje wat net geen 10 mm was. Moet donderdag terug, hopelijk groeit er dan wat. Baal eigenlijk wel een beetje. Heeft iemand van jullie op dag 11 dat ook wel eens gehad, en dat ie een paar dagen later toch gegroeid was. Vorige x had ik op dag 17 een eisprong.
meiden wat fijn zeg dat de clomid toch zn werk doet en dat er een eitje groeit. Ik ben gisteren begonnen met 50mg clomid en de wereld draait al weer rond. Ik hoop maar dat het nu wel aanslaat na de leo behandeling. Volgende week maandag weet ik al wat meer met de fm meeting. Ik volg jullie allemaal met spanning en hou voor mezelf ook nog hoop. Succes met het broeden van een pacht ei allemaal. gr, sas
Cindy@ Ja hoor dit had ik ook. Vorige week donderdag had ik 3 eitjes van onder de 10 mm en vandaag was er 1 die gegroeit was naar 16 mm. Dus niet druk om maken, het groeit bij jou vast ook !
Meiden wat een goed nieuws hier allemaal! Beurt me echt even op. Ben nog steeds niet helemaal happy, maar een dip is het niet. Hoop zo dat ik vandaag wat positievers te zien krijg. Gisteren met vaderdag is de bom gebarsten bij mijn ouders (met zeggen lucht wel aardig op) Nu afwachten wat ze er mee doen. Vanmiddag horen jullie meer van me! Voor iedereen een dikke cyberhug
@Cindy, bij mij was cd 13 ook twee eitjes van 9 mm en ik heb er nu een van 18 mm dus het kan nog wel!
@ linda, Bij mij is er gewoon totaal geen activiteit dus zelfs geen eitjes van 6 of 7 mm tevens is mijn baarmoederslijmvlies zo dun dat er bijna een wonder moet gebeuren, maar ik zal het vanmiddag zien. ( vorige maand had ik al dikker baarmoederslijmvlies dan nu).
@cira, echt shit zeg, ben heel benieuwd naar vanmiddag, je zit dus nu op cd 13? Ik hoop op beter nieuws, ik duim voor je. Ik had op cd maar 5 mm BS en twee van 9 mm dus dat hoop ik ook voor jou, gezien mijn eitje nu. En anders gaan we gewoon 150 mg proberen, misschien is dat het zetje wat je nog nodig hebt! Hou vol meissie! Vanochtend zat ik echt in een superdrukke wachtkamer met super veel zwangeren en babys en ik was zo zenuwachtig voor slecht nieuws dat ik bijna gek werd.
@Cira: He meid, ik hoop op zeer goed nieuws voor jou! Na alle ellende heb je het echt verdient. (zoals iedereen, maar vandaag jij iets meer) Ik duim voor je! Ik heb eigenlijk geen idee hoe mijn BS was. Vorige week was het 9 mm dus dat is goed, maar vandaag ben ik het vergeten te vragen.
@ linda het is vandaag al cd 15 voor mij. @ pattie Thanx! Meiden ullie zijn echt allemaal stuk voor stuk geweldig! Ik ga nu naar het AKH en als ik trug ben meld ik me gelijk.
De gyn vertelde mij wel dat er iets van activiteit was, maar niet veel. Is toch weer iets, zullen we maar zeggen. Weer wachten, dat vind ik het ergste. @Cira, succes. We denk en aan je. Groetjes Cindy
Hallo iedereen, Mag ik even een vraag stellen? Ik heb ook PCOS en kreeg van de gynae enkel Metformine. Nu lees ik links en rechts dat Metformine niet zoveel uitdoet en vooral merk ik dat in Nederland haast meteen Clomid wordt voorgeschreven. Kan iemand verduidelijken? Ik vraag me altijd af waarom men niet meteen het beste middel inzet i.p.v. te 'proberen' altijd maar. Een mens wordt er zo moedeloos van! Bedankt! Elizabeth
Hallo allemaal! Ben ik weer! Er is echt een wonder gebeurd want, ja ik het twee eitjes! \/ 1x 15 mm en 1x 16 mm de ene zit links en de andere rechts. (welke precies waar zit weet ik niet meer) \/ Hoe het kan is een raadsel zelfs de gyn stond erbij en keek ernaar Ik ben zo happy Woensdag om 10:15 uur moet ik weer terug voor een samenlevingstest. Weet iemand eigenlijk of je dan de avond ervoor moet klussen of op de ochtend zelf? Ben zo blij dat ik net zelfs ovulatietesten heb besteld hier via de site. (nu maar hopen dat ze morgen binnen komen) Dit is echt het mooiste nieuws in tijden voor ons. Meiden bedankt voor het duimen allemaal! Nu maar hopn dat ze springen en bevrucht raken. (Ja een tweeling zou wel super zijn!) @ Mariska heb je nog een plekje vrij voor me op het wachtbankje? En hoe is het nu bij jou?