PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie en Meisje hier blijven de duimen draaien voor jullie!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou meiden. Ik he de voorbodes van de duivels. Hoofdpijn, buikpijn en oud bloed. Dus als het morgen doorzet, mag ik maandag voor het eerst gaan spuiten!
    spannend, heb er zin in!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    meisje en makkie blijft nog even spannend duim voor jullie en stuur alle ongis maar door naar poohbear dan kan zij verder.....
    dames blijf voor jullie allen duimen dat er een mooi eitje is of natuurlijk een posi zwangerschapstest mogen hebben!

4. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Had een eitje van 11,2mm dus zal waarscheinlijk weer rond cd 16 à 17 een eisprong krijgen. Gynae vind dit een te lange cyclus en zegt dat er dan weinig kans is op zwangerschap. Gynae wil deze cyclus uitdoen maar als ik dan niet zwanger ben (wat ze dus verwacht blijkbaar?!), zal ik doorverwezen worden naar fert arts en zal ik moeten spuiten...

@ Zwangere meiden: na welke behandeling zijn jullie zwanger geworden en hoe lang heeft het geduurd vooraleer de behandeling zijn werk deed?

Ben wel een beetje bang van het spuiten, ik denk dat het zo'n bedoeling is, hoe kan je dan nog proberen er niet te veel aan te denken als je constant moet inpuiten... :cry:

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    didlina ik zag ook erg op tegen het spuiten en was er best bang voor maar na de eerste keer viel het reuze mee. Je moet alleen elke dag rond dezelfde tijd spuiten dus daar even rekening mee houden en ik had eigenlijk niet echt bijwerkingen van de puregon meer van de clomid, als je vragen heb moet je ze stellen en wie weet is het spuiten niet nodig en lukt het deze ronde succes!

6. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    ik ben eigenlijk ook bang dat er een lange wachttijd zal zijn en als ze dan in het begin nog moeten zoeken naar de juiste dosering ofzo is er weeral zo veel tijd verloren!
    ik hoop inderdaad dat het niet nodig zal zijn, maar de gynae liet toch duidelijk horen dat de mogelijkheid er was voor deze ronde maar dat de kans toch wel klein is...

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @didlina ik ben van de 5e ronde clomid zwanger geraakt (geloof ik) ....de 3e ronde sloeg pas goed aan

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Didlina
    Bij mij 1ste zwangerschap ben ik in 2de ronde clomid zwangergeraakt.
    En nu ben ik met 3de ronde clomid bezig.

Heel veel succes voor jou.
    Liefs Thamara

9. Niet meer actief

@didlina, volgens mij had ik 2 rondes clomid gehad en in de 4de hormoon ronde met clomid en gonalf ben ik zwanger geworden.
    Maar de clomid rondes werden gedaan om te kijken of er uberhaupt een ei ging groeien. Heb trouwens op dag 17 eisprong gehad.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @ didlina, wat gek van jouw gyn. Cyclus dag 16/17 is toch netje. met een LF van 14 zit je dan nog op een cyclus van 30/31 dagen, wel heel vreemd dat hij/zij dan zo negatief is! Mijn 1e ronde clomid: ei op dag 20/21, 2e ronde duurde ook weer 36 dagen ongeveer en in de derde ronde ineens mn ei op dag 14 en toevallig ook zwanger in die ronde.

@ all, hier alles nog altijd goed!:) Kwaaltjes vallen vandaag reuze mee! heb een drukke dag. Moest om 6 uur op, pfft en ben nog vrij ook, haha:)
    Nou laat t zonnetje maar flink doorkomen!

Liefss, Taliaa

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee allemaal,

Alles goed? Iedereen genoten van het zonnetje vandaag? Twas hier echt lekker weer...mmmmmm!

Nog geen ongi hier en het gekke is dat ik helemaal NIETS meer voel. Geen hoofdpijn (heb ik ALTIJD), geen krampen en geen pijnlijke borsten (af en toe een steekje en wel gevoelige tepels) Wel heb ik veel nattigheid van onder, en dan met eisprongslijm erbij? Dus jullie snappen het alweer.... ik zit mezelf weer gek te maken hahahaha. Heb aan de ene kant echt geen hoop, maar stiekum weer wel....

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie hoeveel dagen na je ei is het vandaag? Ik duim voor je! het zou wel mooi zijn zeg...

meisje hoe is het?

dames allemaal heel veel succes en sterkte!

13. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ makkie: ik hoop 't zo voor je! Ik duim (stiekem) mee ;)

@ andere dames: bedankt voor de reacties! Dus als ik het goed begrijp was bij de zwangeren onder jullie, de cyclus ook niet netjes 28 dagen als jullie zwanger zijn geworden, of wel?!
    Ik denk dat gynae de kans dan kleiner acht omdat het slijm dan niet meer in topconditie is als je cyclus langer duurt. Ik heb nogal aangedrongen dat ik wil dat het vooruit gaat, dus misschien daarom dat spuiten geschikter lijkt omdat het beter te doseren zou zijn.
    Ik ken niets van al dat spuiten maar ik ben er wel bang voor, ik denk dat het zo'n bedoeling is...

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, mijn bruinverlies zet nog niet erg door. Had gehoopt nu helder bloed te zien, maar helaas nog niet!
    Ik wil spuiten!

@makkie, meid, wat hou jij de spanning er weer in! Wanneer is je NOD?

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

vandaag....

hoop dat je snel verder kunt meid!

16. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ makkie: ga je morgen testen als en vannacht niets gebeurd?!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

pffff denk het niet hoor! Mijn lf is wel vaker lang geweest, dus ik zie het nog wel een paar dagen aan als er morgen nog niets gebeurd is...

18. Milla

Milla Niet meer actief

Wow makkie, ik hoop echt dat het uitblijft!
    Spannend! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<!

Meisje hoe gaat het met jou? Al wat meer duidelijkheid gekregen?

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Hey milla, leuk dat je weer een beetje meeschrijft!heeft de stop je goed gedaan? en hoe ik het met je meisjes? lekker aan het genieten van jullie gezinnetje?

@ makkie: ook jij: leuk dat je weer meeschrijft! ik hoop het zoooo voor je!wat knap dat je kunt wachten met testen! we horen het wel he?

@ all, wat een weertje he? bah. (tenminste; hier regent het, wie weet schijnt bij jullie de zon)
    Ik ben nog erg moe van gister (drukke dag) voel me ook niet fit, dus doe vandaag lekker rustig aan!
    Liefss, Taliaa

20. Milla

Milla Niet meer actief

@ Taliaa, officieel meeschrijven doe ik nog niet, want de pauze is ivm het verbouwen van ons huis nog niet voorbij... MAARRRR in het najaar gaan wij weer aan de slag om zwanger te worden!

Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat het clubje van toen en nu dan inmiddels allemaal al bevallen of zwanger is hoor!
    Ik wil jullie hier dan geen van allen nog tegen komen!!!! [-X (althans niet om zwanger te worden!) Afgesproken? ;) :D

Natuurlijk kom ik wel regelmatig een kijkje nemen 8)

Deel Deze Pagina