PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve woorden en het duimen meiden!

Hier nog geen rood.... ik wacht het nog wel ff af!

Balen Poohbear, zou zo fijn zijn als je verder kon! Je hebt er zolang opgewachten voor de volgende stap! Ik duim dat de duivels heel snel komen!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    hey meiden,
    gisteren een spannende avond. ik ging naar de wc en kwam erachter dat ik iets bloed verloor. dus meteen paniek. Maar echt maar een beetje. Later alleen nog wat roze afscheiding en nu is het lichtbruin. ben weer helemaal happy, maar wat doet dat veel met je joh!

@ meisje: wat raar joh! ik hoop dat je weinig hcg hebt:) laat je even weten wat de gyn zegt?

@ pooh: he bah, hoeveel dagen na provera zit je nu?
    Hoop dat je snel ongi wordt voor de laatste keer!

@ makkie: SPANNEND! we duimen!

Liefss, Taliaa

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @talia...tis nu dag 6 na provera...dus normaal gesproken zou het vandaag of morgen moeten komen (als ik naar de vorige keren kijk). Maar ik voel niets en er komt ook niets meer (bruin)...
    We zien wel...word er alleen nerveus van, dus ben nu driftig de keuken aan het soppen!

Wel schrikken hoor, dat je opeens wat bleod verliest! Heb je er geen krampen bij gehad? Je weet wel dat je wat bloed kan verliezen,maar kan me voorstellen dat je je toch rot schrikt!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    hihi poohbear, mijn keuken mag ook hoor:) nee zonder gein, wel vervelend. Maar wieweet zet het dalijk toch ineens door he, je weet het niet! heb je geen 1 dag rood gehad? want misschien heb je wel zo;n rare ongi net als ik de vorige kee, gewoon alleen maar wat bruin, me 1x een streep rood,, dus wieweet?
    ja, idd wel schrikken. maar had geen kramp, dus de hele avond op de bank gelegen en vannacht gelukkig goed geslapen en nu is het haast weg:)

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, vrijdag en zaterdag wat chocomel klerig slijm, maar geen rood te bekennen!
    Nu helemaal niets meer. test was gisteren negatief,dus denk dat ik "gewoon" moet wachten!

maar weet je, ik heb me nu zo ingesteld dat ik nu ongeveer voor het eerst ga spuiten, dat het me nerveus maakt dat het nu weer niet komt! Bah!
    Vind mezelf een zielige zeur!

6. Milla

Milla Niet meer actief

Poohbear.. De keuken soppen op driftige wijze is bij mij meestal een teken dat de ongi er aan zit te komen :D
    Misschien is het een voorteken?

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaha, daar heb je gelijk in! Doe het ook om wat afleiding te hebben, maar misschien zijn het toch de hormonen. Soppen is niet echt mijn ding anders!
    Heb ook zin om "effe" de trap te gaan schuren en opnieuw in de lak te zetten...dusse....beetje raar zit ik wel in elkaar vandaag!hahahahah

8. Milla

Milla Niet meer actief

Hahaha Dat klinkt heel erg verdacht ;) :D

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    i know!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

hahahaha die poohbear! Nou volgens mij zit het er wel aan te komen hoor! Ik blaas die ongi je kant op!

Taliaa, wat schrikken zeg! Fijn dat het over is en dat je geen krampen had. Dan is het vast niets!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, eigenlijk voel ik niets, maar mn buik boelt wel zwaar en soms beetje krampen... Waarom heb ik nou gewoon geen geduld! Ik heb zoveel zin om weer te beginnen

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou nog steeds niet hier... begin nu toch wel zenuwachtig te worden...hihihi

maar ja, de vorige keer had ik een ei zonder ovitrelle, en was mijn lf precies 14 dagen. Nu met de ovitrelle kan dit misschien wel langer zijn. met de pregnyl schommelde het ook tussen de 16 en 18 dagen. Zit nu op dag 17 na mijn ei..... dit is de eerste keer dat ik ovitrelle heb gehad voor mijn eisprong, geen idee hoe mijn lf hier dus op reageerd....

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh makkie, spannend! Ik ken ovitrelle niet...en dan werk ik nog in een aptheek ook! Zijn dat ook spuiten?

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dames, ik heb de gyn gebeld.
    De gyn waar ik de laatste keer ben geweest, kon pas op 15 april maar gezien ons 'tijdsprobleem' krijgen we nu een andere arts (nummer 5!) die morgenmiddag kan.
    We hebben om 13.50 uur een afspraak.
    Ik vermoed dat ze dan weer een echo maken, ben benieuwd hoor....
    Ik houd jullie op de hoogte!

En Makkie, wat hou je ons toch in spanning! Ik zou er écht eens een testje tegenaan gooien! :D

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohja, en die arts van morgen is een MAN.
    Heb ik nog nooit gehad.
    Heb al vaak met mijn benen wijd gelegen daar in dat ziekenhuis, maar waren eigenlijk altijd vrouwen...
    En het is een arts-assistent, dus hij zal nog wel jong zijn ook... :confused:

16. Milla

Milla Niet meer actief

Spannend Meisje, succes morgen middag, hopelijk is er een heel klein zakje te zien ;)
    Heb je nog testen gedaan de laatste dagen of ga je er nog een doen van te voren?

17. Milla

Milla Niet meer actief

Wij lopen in het zelfde ziekenhuis.. En volgens mij weet ik wie je bedoelt.. Als je zijn naam even pb-t kan ik zeggen of het dezelfde is en hoe ik het ervaren heb.

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, ik heb ook 1 keer een man gehad. Moest wel ff slikken, maar dacht, ach die man ziet elke dag verschillende dozen, tis zijn werk! Mijn mannetje vond het niets...hahaha. Hij stond er tijdens de echo echt pal naast hahahaha

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden ...heb al meerdere keren een man gehad ....vind het niet erg ..niet dat ik er op kik of zo ..maar ben veel te nieuwsgeirig .....wil graag weten wat daar binnen gebeurt !

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb altijd een man. Heb er geen moeite mee. Waar ik wel moeite mee heb, zijn de co-assitenten die naar mijn idee pas 20 jaar zijn en nog scooter rijden en dan naar mn doos staren!

hahaha

Deel Deze Pagina