dank je milla! Ik hoop het ook! Hoop dat je cyclussen het zelf goed gaan doen en dat jullie zonder poespas straks lekker aan de klus kunnen! Etos Zwanger worden is wel goed voor reguleren van de cyclus dus wie weet helpt het goed!
Lieve Makkie, Ik hoop ZOOOO ontzettend dat het raak is bij jullie! t Zou mijn 'leed' écht weer wat verzachten als er weer eens een keer goed nieuws is hier aan het front. Ik ben met mijn gedachten bij jullie morgenvroeg. Want ik weet zeker dat jij vannacht roodloos door gaat komen! VEEL SUCCES MEID, TOITOITOI! @ All: mijn test was dus inderdaad negatief. Kortom, de eerste Primolut zit er weer in!
@ Milla: inderdaad wel een beetje een flapdrol hoor, die Dr. T.! Maar goed, dat maakt niet uit. Hij kan er ook niks aan doen dat het daar binnen bij mij een warboel is. Hoop dat de menstruatie er nu snel weer doorkomt, maar dat was de vorige keer ook dus daar ga ik wel van uit. Ach, hoe meer zielen op dit forum, hoe meer vreugd, toch? En daar wil ik vooral NIET mee zeggen dat niemand zwanger moet worden hier dames !
Meisje wat vervelend dat je weinig wijzer bent geworden. Wel weer aan de primolut hoop dat je snel doorkunt gaan want dit is ook niets, succes! Poohbear hoop dat de ongi snel komt snap dat je wilt beginnen daar had je je toch op ingesteld. Makkie jeetje wat spannend zeg, dag 18 na ei vandaag? ik duim voor je en hoop zo ontzettend dat het raak is bij jullie! Misschien kijk ik voor mijn werk nog ff of je al een positief bericht heb geplaatst want ben erg benieuwd!
Pfff, zelfs ik ben het allemaal aan het volgen terwijl ik eigenlijk tijdelijk afstand had genomen! Makkie verlos ons!
hahaha jullie zijn lief! Nou vanmorgen wilde ik de test doen. Had die van de DA klaarliggen. Ik trek de dop van de plasstaaf eraf...... is de teststaaf voor de helft gescheurd! In de beschrijvind staat dat als de test schade heeft dat ie dan niet meer betrouwbaar is....GGGHHHHRRRRR! Heb ik weer! Dus vanmiddag kan ik pas een nieuwe halen! Mijn auto is bij de keuring, anders had ik um al lang gehaald! Hahaha dus ik zit (en jullie dus ook hihihihi) nog flink in spanning! Maar nog wel roodloos! En mijn temp. was vanmorgen 37,0 graden! Normaal zit ik rond de 36,4! Vandaag dag 19 na mijn ei en dag 20 na de eisprong spuit..... Ik hou jullie op de hoogte! xx makkie
O nee he dat heb jij weer. Je laat ons en je zelf wel in spaning zeg. Hoop het zo voor je meid. En je temp is idd ook nog hoog. DUIM DUIM DUIM
Whahahaha, wat een verhaal zeg! Wanneer ga je nu testen? Vanmiddag of pas morgen weer? Het gaat goedkomen hoor meid, ik weet het zeker!
Ik had het echt niet zo lang vol gehouden als jouw hahaha, kan je niet lopend naar de dichts bijzijnde DA ofzo
Nou je maakt het wel heel spannend hoor! Mocht je vanmiddag geen test kunnen kopen, de Albert Heijn XXL is tot 22.00 in de avond open (in iedere grotere stad te vinden)
27 maart: Taliaa 1e bezoek vlos 2 april : Cira 20 weken echo 8 april: Linda voortgangsgesprek 10 april: Mariska echo half april: Mannetje Zora 2e x zwemmers inleveren 15 april: 1ste echo Lot 15 april: Mannetje Zora zwemmers inleveren 2e x 25 april: Zora afspraak fert. arts 30 april: Chantje Uitgerekend 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, april 3e poging 1e IUI. Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM, maar niet van langer van jullie , houdt nu ivm verbouwing pauze en gaat najaar 2008 weer starten met zwanger worden Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!!!!! Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon. Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: 5/3 start 2e ronde gonal-f spuiten, deze keer iets minder eenheden. 12/3 op cd 10 weer de eerste FM en afspreken wanneer SLT. Neemt nu even afstand van ons en het forum. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 25 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed. Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid. Kim1984:1e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, afwachten op wel/ niet ongi deze ronde (ongeveer 28 febr) Lovelylove: 14/2/08 pco gediagnostiseerd. Daarna provera om ongi op te wekken, helaas allergische reactie en dus halverwege gestopt. 14 maart afspraak met gyn over hoe nu verder! Zo meiden 15 april heeft mannetje zijn 2e test. Spannend! Hier ook spanning trouwens.