PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooh makkie wat spannend! Zou gek worden, denk ik...

Al hoewel..dacht vanochtend dat ik ook gek werd.
    Werd ongesteld wakker...goed teken dus, maar ben toch naa mn afspraak bij de gyn gegaan. Echo gemaakt en al kletsend zegt ie opeens, zo heee.wat zit daar nou?
    Zit er een mega (fop) ei van 19.9 mm links!
    Ik schoot haast door het plafond heen en zelfs de assistentes kwamen even kijken.

Nu kan het zo zijn dat het een cyste is of gewoon een ei! Een ei uit mezelf!

Mag dus niet beginnen met spuiten zaterdag, maar moet dinsdag terug komen voor een FM. Kiken hoe het er dan uit ziet!

En jullie snappen wel wat wij de komende dagen gaan doen! Klussen tot we er gek van orden, want stel dat het een ei is, dan laten wie die niet onbenut!

Wil me aan de andere kant ook niet gek maken met misschien een fop ei!

oeeeeeeeee...ik word gek!

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Poohbear jeetje dat was een verrassing een ei van 19,9 mm het is vast een mooi ei en geen fop ei hoop ik, dus hup vroeg naar bed de komende dagen want dan moet hij toch snel springen veel klusplezier en geef de zaadjes goede bewegwijzering mee!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks dat zal wel lukken!
    Hoop alleen niet dat het een cyste is! heb geen pijn verder, dus was stom verbaast!

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoop ook dat het geen cyste is daarom is het wel goed dat je dinsdag weer moet komen als extra controle!

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @poohbear ....wauwie dat is nou eens gaaf een suprise ei ! misschien een kindersuprise ?

@bengel wauw wat zie ik nou ? zwanger ? nog gefeliciteerd meis !

@MAKKIE er is nu geen file meer ......en ik houd het niet meer uit .....

6. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd Makkie!

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    mmm nog geen nieuws van makkie... hopelijk is ze met leuke dingen bezig..................... :D

@poohbear: jeetje zeg, super, krijg je nooit een ei en dan dit, zou wel gaaf zijn.......... wel fijn dat de arts het in de gaten houdt, mocht ie weg zijn zou ik wel vragen of je bloed mag prikken zodat je dan echt zeker weet dat ie gesprongen is, hoef je daar niet over te stressen! Nou ennuh... veel plezier de komende dagen ;)

Trouwens ook maar weer eens een update van mij, inmiddels pil-af wacht nu op ongi, denk dat het zondag of maandag komt, sinds deze week geen buikpijn meer maar omdat je overal op let wel soms steken in mijn zij. Ik [-o< [-o< [-o< dat het dinsdag rustig is maar het kan ook nog wel eens zijn dat ze desondanks toch een kijkoperatie willen. Het liefst wil ik natuurlijk weer spuiten voor een nieuwe kans, de laatste was inmiddels ruim 6 maanden geleden dus ik vind dat we nu wel lang genoeg geduld hebben gehad :x We zien het wel, we rekenen nergens op en laten het maar even op ons af komen maar je hoopt toch...

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda..ik lees dat jij ook een cyste had. Hoe groot is/was ie en wat doen ze er aan?

Ik ben zo bang dat het bij mij ook een cyste is!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    En ik stik van de buikpijn (nou ja, zo erg is het nou ook weer niet maar heb wel echt last van mijn buik).
    Hoop maar dat met die Primolut de menstruatie snel komt hoor!

10. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Linda hoop dat je snel ongi word en je eindelijk weer verder kunt dat word tijd en dan snel naar de andere kant! succes!

meisje wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt, ik hoop dat je ongi snel doorkomt en je verder kunt!

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    de cyste in mijn onderschrift is een chocoladecyste (gevuld met bloed) deze is grijs op de echo (ziet er echt anders uit) maar ik had ook een eiblaas (soms noemen ze dat ook weer een cyste :( ) van 17 mm die zit er al drie maanden, ik hoop dus dat ie nu weg is, het was dus onduidelijk of het een (fop) ei was maar hij sprong niet met de pregnyl, voor de zekerheid krijg ik bij een volgende keer een hogere dosis pregnyl

moest natuurlijk wel aan mijn situatie denken toen ik jouw bericht las maar we duimen voor een REAL EGG wat was ook alweer de reden voor jouw pauze?

12. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik heb namelijk goede hoop want als je bij de vorige echo niks had, kán het hopelijk niet anders zijn dan een echt ei want je hebt verder ook geen hormonen gehad toch?

13. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    een chocolade ei ? hihi moet er om lachen ...hoe komen ze daar op ? maar die krigjen ze dus niet zo maar weg ?

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    had pauze omdat de clomid niets deed en ik op spuiten zo overgaan. Ik was 5 kilo afgevallen van de stressen was oververmoeid!

Nee, laatste echo in februari waren de follikels weer gekrompen naar 6 mm....en boven de 10mm ben ik nog nooit geweest!

ooooh, laat het aub zo zijn! oh ja, en het was een grote zwarte plek..niet grijs ofzo

Maaer...waar blijft makkie?

15. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    het lichaam moet het zelf afbreken, het gevaar is wel dat ie heel groot kan worden, maar aangezien ik geen pijn heb ga ik er vanuit dat ie niet gegroeid is en hopelijk weg is

http://www.freya.nl/web_folders/folder7.php

het 'makkelijke' aan zo'n cyste is wel dat als de rest rustig is, dus geen eiblaasjes dan mag je wel spuiten omdat ie goed te onderscheiden is maar ik had dus ook kleine eiblaasjes en een van 17 mm vandaar de pauze van 7 weken

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    dat ziet er veel belovend uit.......ik wil je niet meer op dit forum zien de komende dagen hihi :) ;)

17. Milla

Milla Niet meer actief

Makkie, is de file zo lang of heb je per ongeluk een verkeerde afslag genomen? ;)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaha, nee verder waren er geen follikels te zien. Rechts helemaal neits en links alleen deze knoeperd!
    Ik ga effe House kijken en dan mn mannetje wakker maken...
    WE MOETEN BABYS MAKEN!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Poohbear, wat leuk zo'n onverwachte verassing! Ik hoop voor je dat het een ei is dat snel springt!

20. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ makkie: waar blijf je nou?

@ poohbear: heb je ook nog ongi dan?
    Anders kan het toch nooit een ei zijn denk ik? Of als het toch een ei is zal het niet veel kans hebben denk ik omdat het slijmvlies afbreekt?!
    Ik wil je pret niet bererven of ik heb het misschien weer verkeerd begrepen :(

Share This Page