Ik zie dat ze zojuist haar site nog heeft bezocht, maar ook daar geen nieuws... Ik hoop ook dat alles goed is!
Nou, ik ga het voor vandaag een heel eindje uitzingen hoor... Ben moe, hang lekker bij het brandende kacheltje op de bank, dus zal het niet laat maken vandaag. Makkie, het kaarsje is hier ook bijna uit... Hoop dat het gewerkt heeft.
hallo mag ik even inbreken bij jullie, want zijn bij jullie de klachten van pco? ik ben gisteren door de huisarts doorverwezen omdat ik na het stoppen met de pil in oktober 2007 nog helemaal niet ongesteld ben geworden. hij verdenkt mij van een hormonale stoornis ofzo. nu kan ik pas in juni naar het zh. kan ik ook pco hebben of zijn er ook andere mogelijkheden. sorry voor al deze vragen, maar ik word gek van die onzekerheid
Hoi noa1980, ik werd ook niet meer ongesteld nadat ik was gestopt met de pil. Ik kreeg last van acne en overbeharing. Na wat zoeken op google kwam ik er al snel achter dat de symptonen die ik had, in de buurt kwamen bij pco. Ben toen ook doorverwezen en ik heb dus ook pco. Waar heb jij last van buiten dat je niet meer ongesteld wordt? @Makkie: meis waar blijf je nou, ik heb de hele avond de laptop al op mn schoot staan! Liefs, Kim
eigenlijk heb ik verder nergens last van, heb wel iets meer puistjes maar wil het nog geen acne noemen, ook heb ik volgens mij niet echt overbeharing of wel. wanneer is het overbeharing. ik heb wel al een tijd last van buikpijntjes maar dat kan ook komen omdat ik dingen wil voelen.
Ja echt acne heb ik ook niet, maar wel veel puistjes en bultjes dus terwijl ik nooooit een puist heb gehad! Dus ik vind dit wel veel. Overbeharing tja; bij mn navel heb ik donkere haartjes, op mn gezicht. Eigenlijk een beetje waar de mannen haargroei hebben, daar heb ik dat ook maar niet zo extreem als bij een man. Liefs Kim
Goeie morgen allemaal! Het Makkie-Mysterie is nog steeds niet opgelost zie ik @ Noa, het kan zijn dat je PCO hebt, maar dat kan alleen een gyn je vertellen door middel van een inwendige echo. Het is jammer dat je tot juni moet wachten, is er geen mogelijkheid om naar een ander ziekenhuis te gaan waar je eerder aan de beurt bent? Wat je in tussen tijd wel kan doen is tempen en een cyclustabel bij houden. Als het echt heel lang duurt voor je ongesteld wordt, zou je een kuurtje Primolut of Provera aan je huisarts kunnen vragen. PCO is een syndroom en heeft dus meerdere kenmerken waarvan je ze niet allemaal hoeft te hebben. Ik heb zelf erg lange cyclussen zonder eisprong, maar ik heb geen overbeharing of overgewicht het is dus bij iedereen heel verschillend. Die buikpijntjes kunnen trouwens ook wijzen op een groeiend eitje, althans dat voel ik zo altijd als er een aan het groeien is, meestal is dat links of rechts 5 -10cm boven mijn lies.Ook op internet is er veel over PCO te vinden. Succes.
ik hoop wel dat alles goed is met Makkie zeg...dit vind ik niks voor haar, meestal laat ze ons wat weten..
Nou, inderdaad! Maar Milla had gisteren wel gezien dat ze nog rond 21.00 uur ofzo nog op haar eigen site was. Dus ze is gelukkig niet in het ZH hoeven blijven!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeli! wat superdepuper goed joh! oh, we wisten het! was er al iets te zien op de echo? zit ik voor de spanning eerst vanaf pag 420 te lezen, hihi, heb jij gewoon het laatste berichtje pas gezegd wat we wilden horen! Liefss, Taliaa en hoelang?
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =D> \/ GEFELICITEERD!! Wauw wat super! Hoe is het nu allemaal verlopen gister? Je hebt ons wel lang in spanning gehouden zeg!