PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hoi Cira,

Dat is geweldig om te horen.
    Dat geeft mij weer moed met mijn 2 eitjes van bijna 10 mm.
    Misschien ook wel een tweeling hahahaha.

Even serieus.

Ik ben echt blij voor je dat je alsnog 2 eitjes hebt.
    Op welke dag zit je?

En duim voor me dat mijn eitjes donderdag weer wat gegroeid zijn!

Hopelijk groeien je eitjes lekker door.

Wij hadden toen met de samenlevingstest de avond ervoor geklust, maar toen was de test niet goed uit te voeren.

Als je tijd hebt, zou ik het morgenvroeg doen.
    Anders vanavond.

Groetjes Cindy

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    jeetje wat lees ik hier veel goed nieuws, linda, pattie en cira gefeliciteerd met jullie mooie eitjes en nu druk aan het werk he we willen positief nieuws over 2 weken hoor!

Cira wij moesten de avond ervoor klussen en had om 13.00 uur een afspraak en er was genoeg te zien volgens de gyn dus of de avond ervoor of de ochtend zelf lijkt me goed succes!

elizabeth weet geen antwoord op je vraag maar veel succes!

linda ik krijg deze ronde ook een hogere dosis omdat de 50 mg bij mij op dag 23 een mooi ei had opgeleverd en dat hoort wat eerder zei de gyn.

moest wel wat bij lezen dus hoop dat ik niemand vergeten ben denk aan jullie allemaal!

ik vandaag 2 x zh gebeld de eerste keer was nog niet overlegt en de tweede keer stond er alleen als antwoord klopt dat ze menstrueert maar dat klopt helemaal niet 3 dagen na ei dus degene die het na had gevraagd was al weg en belt me morgen terug lekker zo als ik maar weet of ik weer met de clomid mag beginnen en of mijn bloed goed was ben ik allang tevreden of laat me anders even langs komen dan kan ik me vragen stellen aan de gyn zelf maar ja hopelijk morgen antwoord.

voor vele hier vandaag positief nieuws zo leuk om te lezen! hopelijk voor degene die nog moeten voor fm een ei op springen! duim voor jullie allemaal

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Wat een verhalen allemaal!

Ik hoop dat ik de meiden met eitjes snel mag volgen!

Ik duik vanavond lekker op de bank met mijn mannetje, ben de afgelopen dagen door mijn dipje en last van mijn hormonen niet erg aardig geweest en ga het even goed maken!

Oja, Cira ben blij te lezen dat je zo happy bent na het bezoek bij je ouders van gister! Ik weet hoe het is als het contact met je ouders niet zo lekker gaat!

Voor iedereen een knuffel

Fijne avond allemaal!

4. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Jeetje wat een positieve berichtjes allemaal! Geweldig hoor, gefeliciteerd met de mooi eitjes dames (die naar de gyn zijn geweest ;) ) En nu aan de slag :thumup:

Ik hoop dat Chantje en ik ons woensdag hierbij aan kunnen sluiten. Al moet ik zeggen dat ik het (voor mezelf dan) héél somber inzie, ik voel werkelijk niets. Pfffffff, afwachten maar.

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Van harte gefeliciteerd met je twee eitjes...
    Kben echt super blij voor jou...

Hier met mij gaat alles prima, wel vandaag pijnlijke (.)(.) gehad, maar dat zal wel door de hormonen in mijn lijf komen ;)
    Normaal gezien woensdag zou ik de innesteling hebben, alé als het bevrucht is geweest hé... Khoop echt van wel hoor [-o<
    Wel heel zenuwachtig hoor, de ene keer zie ik het allemaal positief in en dan de dag daarna denk ik weer: " het zal wel weer niets zijn, het zal niet lukken bij mij " :(
    Pfffffff die dagen gaan traag voorbij, en ik heb zo weinig geduld hé... ;)

Cira we gaan beiden voor een tweeling hé... Ik heb niet moeten gaan voor een samenlevingstest, dus weet niet hoe dit allemaal in elkaar zit.
    Alle meiden iedereen heel veel succes en we blijven duimen voor elkaar hé :D

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    We blijven zeker duimen voor elkaar!

7. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Cira@ Wat een heerlijk nieuws!
    Gefeliciteerd met je 2 eitjes!

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Bloemetje: ik zie het ook somber in hoor!
    Ik voel ook helemaal niets, maarja dat hoeft ook helemaal niet!
    Hoelaat moet jij morgen?
    Ik gelukkig lekker vroeg 9.15 uur.

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Chantje weet je al iets?

10. cyberbob008

Feb 8, 2007
    11
    0
    0
    Hoi Allemaal.

Nou ff een update. ik ben ook begonnen met clomifeen en provera, na een aantal maanden en verhogingen van de dosis vertelde de gyn dat het geen nut heeft. ben toen direct begonnen met het spuiten van Gonal-F. Ook deze hebben we verhoogd van 10 naar 13. om de 3 dagen naar het zh voor een echo. en ja hoor eindelijk een eitje, jippie :) .. nou moest ik stoppen met de gonal-f en 1 maal (afgelopen vrijdag) een spuit toedienen met Ovitrelle. dan zou ik zaterdagavond mijn eisprong hebben. we hebben toen ook sex gehad, dus nu moet ik 3 weken wachten (pfff dat is erg hoor) dan mag ik een zwangerschapstest doen. als die negatief is dan moet alles weer van voor af aan. Weet iemand of dit onder IVF of IUI of iets anders valt? nu maar hopen dat alles goed komt.

groetjes,
    Cyberbob008

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

bloemetje en chantje we duimen voor jullie!
    Cira van harte! wauw ik lees alleen over eitjes, wordt juni een geluksmaand?

gisteren en vanavond klussen (deed trouwens wel een beetje pijn) had gister steken in mijn zij en nu op mijn rug aan de zijkant wat een beetje doorstraalt, mmm kan je de eisprong ook voelen of is dan de pijn gewoon weg? Kan je die pijn ook hebben na je eisprong? Jeetje ik ben duidelijk een eisprong-leek! Erg he ben je zolang bezig (voor niks)

12. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda ik ken het. Heb nu veel zeurende pijn mijn onderbuik en ben met vlagen goed misselijk. Zou dit echt kunnen komen door een mogenlijke eisprong? Ik ben ook net een leek. Heb nu wel ovulatietesten gekocht via de site hier dus ga vanavond maar eens een testje proberen te wagen (als ik mijn .... 4 uur kan ophouden :oops: )

Mariska Hoop zo dat het raak is voor je (en dat ik mag volgen en de rest moet natuurlijk ook gewoon volgen) [-o< [-o< [-o< [-o<

Chantje en Bloemetje Hoop dat jullie ook mooie eitjes te zien krijgen. Je ziet bij mij hoe gek het kan lopen!

Cyberbob spuiten is nog geen IUI of IVF. Bij IUI word het sperma kunsmatig hoog in de baarmoeder in gespoten en IVF betekend dat de eicel en zaadcel eerst samengebracht worden alvorens deze terug geplaatst worden in de baarmoeder (hoop dat ik het zo goed uitgelegt heb)

13. Ellen

Ellen Lid

Jan 4, 2007
    50
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben vandaag naar de echoscopiste geweest en op de echo zag ze in mijn linkereierstok 20-25 kleine eitjes en in de rechter 15-20. Toen ik vroeg of dit bij PCO paste, zei ze ja. Dus helaas..... ik heb waarschijnlijk ook PCO. Ik ben er best verdrietig over, begin juli naar de gyn. dan het traject bespreken.

liefs Ellen

14. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    welkom ellen helaas voor je maar ik ben eerst ook geschrokken en zie het nu allemaal weer wat rooskleuriger in allemaal en zijn nog een aantal methoden voor dat je echt in de iui of zoiets komt je krijgt ws eerst clomid 50 mg als dat niet aanslaat kan de dosis nog 2 x verhoogd worden en als dat echt niet aanslaat moet je volgens mij gaan spuiten maar zover ben je nog niet eerst maar kijken wat de gyn zegt en ik heb al veel dames met pco ook gelezen dat zij zwanger zijn geworden maar snap dat het nu somber is voor je maar probeer een klein lichtpuntje te zien hoe moeilijk dat nu even is maar als je je traject en kansen weet voel je je vast iets beter heel veel sterkte en succes!
    Waarom mocht je niet gelijk je traject bespreken eigenlijk?

linda spannend zeg hopelijk is er een mooi ei gesprongen en mariska hoe is het met jouw de zaadjes hebben vast het ei al gevonden!

hoe is het met de andere dames?

15. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Meiden in mijn album staat d eerste ovulatietest welke ik ooit heb gedaan.

Hij is nog niet positief maar de streep is al goed zichtbaar!

Ik ben zo happy :whistle: \:D/ :whistle:

Morgen ochtend naar de gyn voor samenlevingstest en controle en 's avonds ga ik gewoon weer een ovulatietest doen. (ik heb er voldoende besteld :oops:)

16. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Ellen nu is het even een klap, maar gun jezelf de tijd om het een plekje te geven. Gelukkig zijn er nog zoveel mogenlijkheden als je PCO heb.

@ lot hoe is het nu met jou?

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Hé meiden,

Mariska, wat spannend meid, ik duim voor je, hoop zo dat jullie raak geklust hebben!

Chantje héééél veel succes morgen! Ik moet ook al vroeg, om 8.30u. Ik zal aan je denken!

Cyberbob, wat fijn dat je een mooi eitje had! Veel succes met afwachten!

Linda, dankje! Ik hoop voor je dat het een eisprong was, helaas ben ik ook een leek daarin, hihi, past bij PCO he. Succes hoor, klus er maar op los ;) !

Cira, wat goed! Zet 'm op jullie!

Ellen, sterkte meis. Het valt wel even tegen zo'n berichtje! Maar het gaat vast goedkomen hoor, probeer daar maar aan te denken.

Lot, hoe is het? Merk je iets?

En de andere dames? Succes maar weer he! Hou vol meiden!

18. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Allemaal veel succes! Hopelijk staat 1 van ons binnenkort ook in de topic: Ik ben Zwanger :) Zal voor jullie duimen!

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb een hele drukke dag gehad, heb dus niet aan mijn FM van morgen kunnen denken. Dat is wel fijn maar nu begin ik 'm wel te knijpen hoor!
    Als er maar activiteit is!
    MOrgen moet ik ook nog naar de tandarts......

BAH!

Bloemetje ik zal ook aan jou denken morgenochtend spannend he......

Slaap lekker allemaal....

20. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Succes morgen!

Share This Page