DANK JULLIE WEL LIEVE MEIDEN! BEN ZOOOOO BLIJ! Alles was goed in het ziekenhuis. Zonet pas de eerste test gedaan. Er verscheen vrijwel direct een tweede streepje! Niet te geloven zeg! Vriend is ook vrij, dus samen gesprongen en gehuild van blijdschap! Vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger, op 5 december uitgerekend. Krijg vrijdag 18 april mijn eerst echo. Kan het maar niet geloven.... blijf maar naar die twee streepjes op de test staren....
echt helemaal super! geniet van dit gevoel meid! Tijd voor een mooie banner! ennuh, dat wordt een leuke sinterklaas voor jullie! liefss, Taliaa
Lieve meiden, ik wens jullie dit ook allemaal toe! Dit gevoel is zo super! Ik had dit niet kunnen voorstellen! Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat dit ook snel bij jullie gaat gebeuren! Hou de moed erin meiden, ook al is de weg lang.... Ga nu weer ff lekker tegen mijn mannetje aanliggen!
Beetje tegelijk gepost denk ik. Hebben ze nog wel een echo in het ziekenhuis gedaan? Echt geweldig nieuws! Probeer te genieten hoe moeilijk het ook is. Ik ga ff op verjaardagsvisite en straks komt moeders voor moeders, lees vanmiddag ff bij.
@makkie he he eindelijk een eind aan het makkie mysterie. Zwanger! gefeliciteerd. Geniet er lekker van.
@ makkie: met tranen in de ogen een HELE DIKKE PROFICIAT MEID! Ik ben zo blij voor je en je bent het levende bewijs voor ons dat "de aanhouder wint"! Geniet ervan en hou ons natuurlijk op de hoogte, super echt waar!
Makie, gefeliciteerd meid! Wat fijn dat je zwanger bent zeg! Ik heb ff een vraagje aan jullie, ik heb vandaag de uitslag van mijn progesteron gekregen en die was 81. Nu vond de gyn dat erg goed. Misschien een rare vraag maar kan je daaruit ook aflezen of de kans dat je zwanger bent groter is? Ik bedoel wat doet je prog niveau bij een zwangerschap?
Makkie van harte gefeliciteerd hoor... Zat hier ook al van gisteren in spanning te wachten op een verlossend berichtje Kom maar snel naar ons andere topic hoor
Bengel, hahaha ik zag het ja! Nu is ie goed volgens mij... weet het niet precies eigelijk. Ach, straks bij de eerste echo weten we het precies! beetje warrig ben ik nu hoor.... hihihi
ja dat doe ik zeker! Maar ga de meiden hier missen zeg! Oooo kunnen we niet gewoon allemaal naar de andere kant? Meiden, ik blijf hier ook gewoon schrijven hoor, als dat mag tenminste....
ha makkie ik had vorige week al pos getest, en ben net zo van de wap geweest al sjij nu...sterker nog..sinds gisteren ben ik wat minder van de wap..hahaha
@wiefi progesteron laat het eitje springen en helpt bij de eventuele innesteling. je eitje is in iedergeval gesprongen. Over een week weet je meer of het ook bevrucht en ingenesteld is dmv een zwangerschapstest.