*breekt even in* YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS makkie is ROZE ! nou buuffie, van harte meis...! Het lange wachten word eindelijk beloond...zijn zo blij voor je ! We zien elkaar gauw he!?! * breekt weer uit*
@ Makkie tuurlijk mag je hier gewoon blijven schrijven! Wij hebben allemaal nu en in de toekomst nog steeds je support nodig, we kunnen je niet missen hoor!
bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Kan het nog steeds niet geloven... zijn die felicitaties echt voor mij? Hihihihi ben nog helemaal van de wereld! Vanmiddag muisjes kopen blauw en roze en dan het de aanstaande opa's en oma's vertellen! Kan niet wachten! Dan nog onze zussen en beste vrienden. Pas na de eerste echo de rest van de wereld! Meiden, ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn!
@ makkie: kan me voorstellen dat je van de kaart bent! Geniet van je roze wolk en ga hier vooral niet lopen, want we hebben nog meiden nodig die ons moed inspreken hé, zodat we je allemaal snel kunnen volgen!
JAAAAAAAAAAAA! Makkie is zwanger! Makkie is zwanger! Ik word er helemaal blij van! Ik gun het jullie zo erg dus een hele dikke gefeliciteerd! Geniet er lekker van en ik hoop dat de andere meiden en ik natuurlijk ook snel volgen, het gevoel lijkt me zo heerlijk! Ik ben straks bij de gyn geweest en alles ziet er goed uit. Het komende half jaar doorgaan met de clomid 50 en bij vreemde dingen of zwangerschap meteen bellen! Ze zei er wel bij dat de kans nu groot was op een zwangerschap het komende half jaar omdat nu alles goed zit! Dus ook ik ben best wel een beetje blij! Liefs, Kim
Hallo dames! Ik ben nieuw hier maar wil mij graag aansluiten bij jullie! Allereerst MAKKIE van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf met mijn mannetje vandaag voor het eerst naar de gyn geweest en mijn vermoedens werden bevestigd helaas. Ik heb net als vele anderen PCO. Ik heb geen overgewicht , geen overbeharing en geen last van acne, alleen heeeeeeeeeeele lange cyclussen ( nu wwek 12 alweer). Ze hebben een uitstrijkje gemaakt een inwendige echo gedaan en 5 buisjes bloed afgenomen en mijn mannetje hebben ze onderzocht. ( hij moet nog een afspraak maken om sperma in te leveren) 28 april moeten we terug voor de eerste evaluatie en waarschijnlijk dan aan de provera en clomid zoals hij zei..... Komt allemaal even koud op mijn dak ondanks dat ik het eigenlijk al wl wist........ Toch lees ik hier ook een hoop positieve verhalen en dat houdt de moed erin!
MAKKIE wauw super meis ......ik weet niet wat ik moet zeggen .....zit er van te janken op de bank ......ooh gutal die emoties ...geniet er maar lekker van .....!
jaaaa makkie! ik wist t ik wist t! Gefeliciteerd! Weer wat goed nieuws voor de pco-ers! Wij hebben een "klus weekend" gepland, want als het een super ei is wat ik heb, moeten we er goed gebruik van maken! Hoop je snel te volgen hoor!
Poohbear: dit moet gewoon jullie ei zijn! Zomaar zonder hormonen! Jeetje, dit is een teken hoor! Veel plezier van het weekend Syb: hihihi meid toch, die hormonen idd! Ik heb vanmorgen ook heel hard gejankt van blijdschap! Heb nu een smile van hier tot gunter die er niet af wil hahahaha Kelly, welkom hier. Hier ook geen overgewicht, acne en/of overbeharing, maar wel pco.... ik wens jou en je mannetje heel veel succes! Kim, wat een goed nieuws zeg dat de clomid het zo goed doet bij je! Hoop dat het snel raak is! Didlina, blijf hier zeker nog posten hoor! Kan jullie niet missen! De rest: allemaal nogmaals bedankt voor de super lieve berichtjes! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe! Ga nu ff een kijkje nemen bij de andere kant.... ik blijf hier komen hoor! kus makkie
Kelly, je moet maar zo denken: de 'benaming' verandert niks aan jullie situatie meid! Nu is er in ieder geval iets waar je voor behandeld kan worden! Veel succes en leuk dat je ons komt versterken (er zijn er immers inmiddels veel 'gevlogen' omdat ze zwanger zijn, en dat geeft ons ook weer moed! )
Hoi allemaal, Even kort, heb weinig tijd want mijn jongste dochter is vandaag jarig, ze wordt 2 Maar ik wilde even vragen of jullie het ook wel eens hebben meegemaakt dat jullie ongsteld waren, en dat het toen over ging en vervolgens weer opnieuw begon? Ik was 7 dagen ongi toen weer 2 dagen niet en nu opnieuw weer! Met PCO kun je vanalles verwachten, maar dit vind ik vreemd. Fijn weekend allemaal!
@ kelly: welkom hier (spijtig genoeg voor jou natuurlijk), zo hebben we weer iemand erbij om elkaar moed in te spreken, en natuurlijk hopen we allemaal snel zwanger te zijn zodat we een ander clubje kunnnen oprichten @ milla: gefeliciteerd met je dochter. Ik had ook altijd van die rare cyclussen, soms 2 maanden niets, dan weer wel, zoals je zegt een aantal dagen niets en dan opnieuw... heel vervelend hé!
@ milla, na t stoppen met de pil had ik dat ook.... maanden lang succes he meid! ennuh, gefeli met jullie dochter!