Hey meiden, Hier alles rustig, afwachten hé Heb sinds vandaag geen pijn meer, heb ook nog niets van bloed gezien... Normaal morgen innesteling ( als alles goed gegaan is tenminste ) Zou het kunnen dat je bij innesteling niets van bloed verlies hebt? Ik heb ook zoveel pijn gehad bij eisprong, ook veel pijn bij het klussen en een paar dagen daarna ook nog pijn in de onderbuik... Dus blijkbaar is dit normaal hoor dat je de dagen erna ook nog last van hebt. Ben ook nog een leek erin hoor De eerste keer in heel mijn leven een eisprong gehad Alle meiden heel veel succes en nog een dikke cyberhug erbij
Oh oke Maar ik heb gehoord dat ook al heb je geen menstruatie er toch nog een eisprong kan plaats vinden. Maar dan heb ik het meer over dat als je onregelmatig ongi bent, niet als je het nog nooit heb gehad
cira en chantje veel succes vandaag! mariska als ik het zo wel eens lees gaat bij veel vrouwen een innesteling voorbij zonder dat ze het in de gaten hebben het kan zijn dat je wat bloed verliest maar volgens mij kan je ook niets merken, succes met wachten en hoop dat je geduld belonnt word over 9 dagen! ik ga nu werken lees vanavond even wat bij!
Hoi meiden, ik moet straks om 10.15 uur weer, ben nu thuis aan het werk. Denk dat ik maybe m'n eitje gister heb gehad, heb namelijk niet echt steken meer maar meer buikpijn en rugpijn en vanochtend was mijn temp 0,2 omhoog, niet veel maar wie weet. Ben benieuwd of de Gyn straks wat ziet of dat het nog te kort dag is..... Suc6 allemaal. Cira en Chantje heel veel succes!
Cira, bloemetje, chantje, linda....heel veel succes gewenst voor vandaag... Ik duim voor allen van jullie op goed nieuws
Lot@ Heeft de gyn nu al terug gebeld? Weet je nu al of het een heel vroege "ongi" was of wat het anders was?
ben weer terug! heb idd een eisprong gehad of het is nog bezig, nu dus aftellen! Volgende keer wel 150 mg. heeft iemand van jullie ook gehad dat een lagere dosis wel aansloeg maar langzaam en dat daarom toch de dosis werd verhoogd? oja volgende week natuurlijk bloed prikken... spannend hoor cira en chantje ik ben heel benieuwd naar jullie!
Nou, geen goed nieuws..... Geen activiteit in de eierstokken, wel was het baarmoederslijmvlies dik aan het worden...... Ik baal hier zo van! Toen mijn arts me 100mg voorschreef had ik al het gevoel dat dit niet aan ging slaan omdat voor mijn miskraam 150mg wel aansloeg! Weer 1.5 maand naar de kl*te (sorry hoor!) En als het toch echt niets blijkt te doen moet ik eerst weer aan de provera, dan duurt het weer zo lang en ik voel me altijd zo onwijs rot door de provera..... Nou, volgende week dinsdag (dag 18) nog een FM want je weet maar nooit....... Hoe is het met de andere meiden? Hopelijk hebben jullie beter nieuws.....
Chantje, wat vind ik dit zo erg voor je... Laat de moed niet zakken hé meid, alles komt goed. Mss dat je toch bij de volgende FM nog activiteit zult hebben... Ik blijf duimen hoor voor je [-o<
chantje wat shit zeg! Kan me echt voorstellen dat je denkt wat een weggegooide maand omdat je er zelf al een hard hoofd in had! @Mariska: we hebben 4 avonden geklust dus nu maar duimen samen!
Linda@ Gelukkig goed nieuws voor jou! Gefeliciteerd. Hoop op een mooie bevruchting! Chantje@ he shit. Ik had het zo voor je gehoopt! Even een virtuele hug voor jou *Hug* Ik denk aan je. Hier is er nog geen verandering. Ik weet echt niet hoe een eisprong voelt en ik weet dus niet of hij inmiddels is geweest of nog moet komen. Ik wacht gewoon rustig af, meer kan ik niet doen. Het duurt alleen nog zo lang he! Over 2 weken is als het goed is mijn NOD en dan pas weet ik meer.
hoi Chantje, Dat gevoel ken ik. Ik had ook 150mg wat niets deed. Toen clomid met metformine, eerst 50mg en toen 100mg wat ook niets deed. Ik mocht de 150mg overslaan en kreeg daar een leo voor in de plaats. En nu na mn leo ben ik weer begonnen met 50mg. De gyn denkt dat het werkt, maar ik denk van niet. Ik laat me maar verassen door mn lichaam. En anders wordt het volgende maand spuiten. As maandag fm meeting en dat wil ik dan eventueel nog een week aankijken en dan om provera vragen, want dan kan ik net nog een cyclus doen voor mn vakantie. De gyn wilde optimaal gebuik maken van de LEO en dat wil ik ook. Dan maar wat mondiger. Ik wil ook geen maand verliezen. Ik kan me je gevoel helemaal indenken. Succes en denk maar zo dat onze wens heus wel een keer vervult wordt. gr sas
Dankjullie wel voor de oppepende berichtjes! Heb ik echt ff nodig! Sas, ik hoop dat jij maandag goed nieuws hebt en dat ik je dinsdag dan mag volgen! De rest succes met wachten....
Chantje, klote voor je! Hoop dat je snel weer positief nieuws mag verwachten! Hier alles rustig, nou ja sinds net een uurtje erg last van buikkrampen, misschien me eisprong? Ik weet het niet. We zien het wel