Lot, VEEEEL succes! Laat je even wat horen? Ik ben inmiddels op dag 3 aangekomen en dus vanochtend bloed laten prikken om te kijken of de hormoontjes een beetje op orde zijn. Voel me verder goed brak, maar ben nog steeds blij dat ik ongesteld ben! En heb laten pendelen door Caruli, die zegt 'juli 2008, meisje'. Dus nog 3 maandjes wachten.... Ben benieuwd! Hoop dat het wachten niet nodig is en dat het al eerder raak is natuurlijk.
@linda neem wat echina force druppels van Dr Vogel. Dit helpt je weerstand. Het fijne van dit spul is dat je dit even in je mond kunt houden, wat de pijn van de open wondjes verzacht en het heelt sneller. Je zult zien dat het werkt. @all hier gaat alles lekker, alleen wordt ik nu s'nachts 2x in elkaar getrapt door de baby. pfff dat zullen straks de voedingstijden zijn. 2 uur en 6 uur sóchtends. Die laaste is een mooie tijd, dan kan mn mannetje die mooi doen voordat ie gaat werken. Ik ben nu sóchtends alleen nog niet klaar met slapen. Het houdt je toch wakker, want het gaat er niet zacht aan toe. grijns.
@ Meisje, nou ben benieuwd weer met die pendel! Hopelijk is het nog sneller! @ Sas, arme jij ! Typisch dat een kindje nu al een 24 uurs cyclus kent! @ Deborah, bedankt voor de info! Mooi zeg zo'n echo! Ik heb 1 keertje een echo in 4d gehad, in het ziekenhuis dus die was gratis. Ik vind de prijzen die ik op de site zie vrij hoog, maar ik zou het er ook niet voor laten!
nee Milla de prijzen zijn eigen absurt vind ik! maar goed je bent dan zo nieuwsgierig he, en je denkt dan bij jezelf ach ja het is wel leuk voor later!
Even over die prijzen: ik vind bijzonder dat je hier in de regio bij een bureau ook ALLEEN contant kunt betalen, en volgens mij krijg je dan ook alleen een bon als je er om vraagt. Waar ik maar mee wil zeggen: ik ken niet veel beroepen waar je makkelijker 'zwart' geld mee kunt verdienen dan met echoscopie! Alleen de aanschaf van de apparatuur is natuurlijk mega duur, het diploma zal ook niet bij een pakje boter meegegeven worden, maar goed, verder dus bijna geen kosten! En veel van die echoscopisten werken vanuit huis, dus lekker verdienen hoor! Ik zal eens googelen of ik niet zo'n opleiding moet gaan doen :-k
Ik heb ook laten pendelen door MissButterfly. Ben benieuwd wat zij pendelt! Als het ook juli is, is het natuurlijk wel érg toevallig!
@ Meisje moet je daar niet een 4 jarige MBTR opleiding ofzo voorhebben? Als het korter is wil ik best met je mee op opleiding!
Ik ga eens kijken. Weer eens wat anders he, hoewel ik de makelaardij overigens nog helemaaaaal niet beu ben!
Hmmmm. Kom nu iets tegen van UMC Utrecht, een opleiding van 3 tot 5 maanden op HBO niveau. Lijkt me niet dat je daar zomaar in kunt stappen, zul je wel een vooropleiding voor moeten hebben die erbij aansluit. Makelaardij sluit er helaas niet bij aan vermoed ik Ik zoek nog even verder.....
Gevonden! Ja, dit is het! Inderdaad MBRT. Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken Eindhoven (MBRT) Volg je de opleiding Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken, kortweg MBRT, dan word je voorbereid op een veelzijdige baan binnen de muren van een ziekenhuis. Radiologie, echografie, nucleaire geneeskunde en radiotherapie, zijn de werkvelden waarvoor je wordt opgeleid. Je combineert medisch onderzoek met het toepassen van energiedragers zoals straling, magnetisme en geluid bij het onderzoek en de behandeling van patiënten. Werken met mensen en machines Als MBRTer voer je onderzoeken en behandelingen uit. Om ervoor te zorgen dat de behandelend arts een goede diagnose kan stellen, beoordeel je de technische kwaliteit van de beelden. Bovendien zet je de apparatuur klaar en test je of alles werkt. Daarbij hoort ook het van tevoren doorrekenen van de bestraling met een speciaal computerprogramma. Na gebruik van de apparatuur verwerk je de opgenomen beelden met een beeldverwerkende computer. Gedurende de behandeling vorm je het aanspreekpunt voor de patiënt. Dus wil je binnen de gezondheidszorg werken, hou je ervan te werken met complexe apparatuur en met mensen? En heb je het doorzettingsvermogen om vier jaar lang intensief te studeren? Dan is MBRT wellicht de opleiding voor jou. Fontys Paramedische Hogeschool De hbo-bacheloropleiding MBRT is een onderdeel van Fontys Paramedische Hogeschool Eindhoven. Binnen deze hogeschool zijn ook de opleidingen Fysiotherapie en Logopedie, Podotherapie*, Audiologie en Orthopedische Technologie ondergebracht. * de deeltijdopleiding Podotherapie wordt verzorgd in Amsterdam Leuk lijkt me dat! Ik ga eens kijken of het iets is, als duale opleiding. En of je dus na die opleiding ook echt zelfstandig echo's mag maken. Maar goed, we gaan nu wel heeeeel erg off-topic!
... nog heeeeeel even over die opleiding.... @ Milla: wat ik zo jammer vind, is dat je daar dus écht de hele dag mee bezig moet zijn! Ik zou het leuk vinden om iets dergelijks te doen in de avonduren, en ook al duurt het dan 4 jaar, dat zou me niet zo veel interesseren! Maar dit moet dus in Voltijd (5 dagen per week naar school) of Duaal (combinatie van stage en studie, ook 5 dagen per week). Dus..... ik blijf nog maar lekker huizen verkopen! *** EINDE VAN DEZE TOPICVERVUILING! ***
Haha meisje! Toch maar niet dus. Ik wil ook best weer gaan studeren maar liefst een opleiding in de avonduren. Tja dan wordt het al lastig. enneh we zijn toch niet verplicht om alleen over PCO te praten
Ik ben nu ook super benieuwd wat ze bij jou pendelt! Ben ik zowiezo altijd wel, maar omdat ze bij mij zegt april '08....we zullen zien! Kussiesss
Inderdaad HAHAHAHAHAHAAAA, weet me nog te herinneren dat ik ergens een mega grote ruzie op een topic las, en dat topic werd ook gewoon resoluut gesloten. Streng zijn ze hoor (maar wel rechtvaardig!)
Nou, inderdaad! Maar goed, als het wachten dan ook beloond wordt... Ik zal het lijstje weer eens up-en, kan ik mijn FM er bij zetten voor volgende week. En mijn NOD natuurlijk.