Ik vind het altijd leuk om te lezen zulke heftige discussies, dus vind het dan wel weer jammer dat ze het sluiten Aan de andere kant is het maar goed ook! Anders zou het niveau op een forum erg zakken denk ik.
Oh ja en Dames ik had het gevraagd over het op je rug slapen wel of niet? Je lichaam en je kind bepalen zelf welke houding het lekkerste is, je kan zelfs nog op je buikslapen als je dat wilt alleen je merkt zelf dat dit niet meer prettig aanvoelt en je lichaam er dus op reageerd dat je vanzelf op je zij gaat liggen, dit geld ook voor op je rug liggen, zal die hoofdslagader nu geklemt worden dan reageert jouw lichaam er gelijk op om omte draaien omdat je dan zelf niet lekker gaat voelen. Dus rugslapen is gewoon toegestaan!
Spannend meisje, stiekem kijk ik bij mezelf met zoiets altijd vooruit wanneer ik eventueel dan uitgerekend zou zijn, doe jij/doen jullie dat ook?
Ik heb Caruli ook gevraagd om voor mij te pendelen, kunnen we ook vergelijken meisje0123 en ik kan kijken of het overeenkomt! @meisje0123: Hoe snel ging Caruli? Kuss
15 april: 1ste echo Lot 15 april: Mannetje Zora zwemmers inleveren 2e x 18 april: Makkie 1e echo 22 april: Meisje0123 FM 23 april: Taliaa "12 weken" echo 24 april: Taliaa vlos 25 april: Zora afspraak fert. arts 28 april: Kelly naar gyn voor uitslagen en behandelplan 30 april: Chantje Uitgerekend 18 mei: Meisje0123 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 07 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, april 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon. Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 25 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed. Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid. Kim1984:3e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Lovelylove: 14/2/08 pco gediagnostiseerd. Daarna provera om ongi op te wekken, helaas allergische reactie en dus halverwege gestopt. 14 maart afspraak met gyn over hoe nu verder! Didlina: 23/04/08 afspraak fertarts om te beginnen spuiten Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! EVEN PAUZE: Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM, maar niet van jullie , houdt nu ivm verbouwing van huis pauze en gaat zomer/najaar 2008 weer starten met zwanger worden. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!!!!! Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! BEVALLEN:
Ik heb de echo van Mariska maar weggehaald, die stond nog op 10 april. Heb eigenlijk zo gauw niet gezien of dat allemaal goed was? Ik neem aan van wel he?!?! En Lot, hoe is het gegaan vandaag? En Makkie, jij bent ook bijna aan de beurt meid! Nog maar 3 nachtjes slapen en jij kan jullie boontje gaan bewonderen! Kelly, ik heb jou afspraak bij de gyn er ook even bijgezet op het lijstje.
Ik zit even in het ovezichtje te kijken en bij Taliaa ging/gaat het hetzelfde als bij mij. Ook de eerste ronde clomid rond dag 20 een eisprong, verder alles goed qua SLT, zaad etc. Een half jaar zo doorgaan met de clomid 50 zonder controles... 2e ronde clomid helaas niks geworden....3e ronde zwanger. Alles precies hetzelfde en hopelijk ook dat laatste stukje! Put ik weer even moed en hoop uit! Kuss
Ik heb caruli voor me laten pendelen. En er kwam uit augustus 2008 -> meisje Hopelijk is het eerder raak
Meisje@ Het was allemaal goed hoor met ons klein meisje Ze weegt nu een 400 gram en meet 25/26 cm... Was het hier even vergeten te melden, maar vindt dit toch altijd wat erg voor jullie om hier over onze zwangerschappen te vertellen Alle meiden heel veel succes gewenst, mijn duimen draaien nog steeds voor jullie hoor. We weten allemaal hoe moeilijk het kan zijn.
15 april: 1ste echo Lot 15 april: Mannetje Zora zwemmers inleveren 2e x 18 april: Makkie 1e echo 22 april: Meisje0123 FM 23 april: Taliaa "12 weken" echo 24 april: Taliaa vlos 25 april: Zora afspraak fert. arts 28 april: Kelly naar gyn voor uitslagen en behandelplan 30 april: Chantje Uitgerekend 15 mei: Echo Mariska 18 mei: Meisje0123 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 07 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, april 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon. Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 25 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed. Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid. Kim1984:3e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Lovelylove: 14/2/08 pco gediagnostiseerd. Daarna provera om ongi op te wekken, helaas allergische reactie en dus halverwege gestopt. 14 maart afspraak met gyn over hoe nu verder! Didlina: 23/04/08 afspraak fertarts om te beginnen spuiten Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! EVEN PAUZE: Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM, maar niet van jullie , houdt nu ivm verbouwing van huis pauze en gaat zomer/najaar 2008 weer starten met zwanger worden. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!!!!! Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! BEVALLEN:
haidiho meiden! Nou ik ben weer uit mn dip hoor! Gelukkig wel! Al ben ik we wat nerveus voor donderdag! Stel dat er nu weer niets gebeurd is? Maar ok, dat is van later zorg! Leuk die opleiding... en genoeg geld in te verdienen zou ik zo denken!
15 april: 1ste echo Lot 15 april: Mannetje Zora zwemmers inleveren 2e x 18 april: Makkie 1e echo 22 april: Meisje0123 FM 23 april: Taliaa "12 weken" echo 24 april: Taliaa vlos 24 april: Thamara00 NOD 25 april: Zora afspraak fert. arts 28 april: Kelly naar gyn voor uitslagen en behandelplan 30 april: Chantje Uitgerekend 15 mei: Echo Mariska 18 mei: Meisje0123 NOD 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 07 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, april 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon. Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 25 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. 1ekindje: pco, geen eigen eisprong. puregon 75. samenlevingstest is goed, hsg is goed. Inge84: pco, zaad man is goed, bloedtest gehad, 14 feb 2e afspraak gyn en dan aan clomid. Kim1984:3e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Lovelylove: 14/2/08 pco gediagnostiseerd. Daarna provera om ongi op te wekken, helaas allergische reactie en dus halverwege gestopt. 14 maart afspraak met gyn over hoe nu verder! Didlina: 23/04/08 afspraak fertarts om te beginnen spuiten Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! EVEN PAUZE: Milla:Heeft even afstand genomen van de MMM, maar niet van jullie , houdt nu ivm verbouwing van huis pauze en gaat zomer/najaar 2008 weer starten met zwanger worden. ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!!!!! Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! BEVALLEN:
@ kim, hihi, volg mijn voorbeeld maar! wel raar he, die rondes zonder controles! Ik heb trouwens de derde ronde (DE ronde) getempt en ovutesten gebruikt, zo zag ik dat mijn eisprong die ronde op dag 14 was(?) Succes meid!
Ik hoop wel dat ik je ga volgen ja! Ik heb ook ovulatietesten gedaan en bij mij was het dag 18 positief! Spannend allemaal. Ik wou dat ik de tijd even vooruit kon draaien...maar goed wachten duurt altijd lang...als het maar goed beloont wordt! Kus Kim
GOOOOOOOOOOOEIEMORGEN! Hihi ik heb al de uitslag van de pendel en caruli zegt zwanger mei '08! Komt wel overeen met MissButterfly want die zegt ook april/mei, dat was niet helemaal duidelijk. Ook zeggen ze allebei dat het een jongentje wordt! De zon schijnt en zo'n berichtje: ik krijg er kriebels van in mn buik! Liefs Kim
Hoi Didlina, ik heb haar gezocht bij zoeken en je kunt ook bij de onderwerpen kijken waar PCO ook vermeld staat. Daar staat Caruli is weer gestart. Succes, Liefs Kim