oja, mijn nichtje van bijna 3 is nu ff bij me. Mijn zus moest naar de dokter. Lekker wijffie is het hoor! Heerlijk!
bah, ik heb er de balen in! Kreeg weer zo'n stomme doorstuuremail, staat erin: die gewaardeerde collega van het werk kan geen kinderen krijgen. Natuurlijk ging het ergens anders over, namelijk dat we allemaal sterke vrouwen zijn en dat je niet jezelf met anderen moet vergelijken. Maar mensen, denk ff na voordat je zo'n ***mail naar Mij stuurt? Ik voel me superaangesproken nu... *zucht* mijn man moet al dagen op zijn tenen lopen bij mij in de buurt, heb echt een rothumeur... en heb net ook al een doos bonbons naar binnen gewerkt :S Sorry voor het klagen, maar het moet er echt ff uit... liefs, lisanne
Jeetje Lisanne, wat STOM! Snap dat je goed over de zeik bent. Lekker klagen hier hoor meid, dat lucht op!
@ Lisanne, wat een rot mailtje inderdaad! En wat dat geen kinderen kunnen krijgen betreft, het komt vast wel goed! Er zijn zoveel meiden met PCO hier die zwanger worden. De een sneller dan de ander, maar het vertrouwen niet verliezen hoor! Over een tijdje hebben we allemaal onze wensjes! Over sterk gesproken, echt sterk word je pas als je ook moeilijke dingen hebt doorstaan. En laat dat nou net iets zijn waar wij met z'n allen alles van weten! Dikke knuffel!
@ enna: weet je wat mij moed geeft? Het is eigenlijk lelijk om te zeggen, maar een vriendin van me heeft heel erge endometriose (heeft al deel van darm en eierstok laten wegnemen, enz...). Na 2,5 jaar proberen met verschillende medicatie en technieken is ookel zij nu zwanger. Ik denk dan bij mezelf gelukkig is het bij mij zo erg niet dus het komt vast wel goed. Alhoewel ik natuurlijk ook vaak een dipje heb en denk "wat als het nooit lukt?!"... We zijn hier om elkaar te steunen en tegen elkaar te zeuren hé
Ik kom even klagen, voel me redeljk verrot. Vanmorgen voelde ik mezelf nog kei lekker en na dat berichtje enzo..... Een uur daarna ofzo kreeg ik vette koppijn, last van mn zij en later bij mn liezen...pijn in mn onderrug (mja ik heb ook reuma dus ja..?)en net of ik ongi moet gaan worden. Dat kan nu nog helemaal niet want ik zit op dag 22 ofzo. Het enige lichtpuntje wat er misschien is, is dat het misschien iets te maken heeft met een innesteling. Maar ik heb helemaal geen idee wat een innesteling met zich meebrengt...dus ik wil er niet te veel hoop uit putten. Hopelijk voel ik me morgen beter! Liefs Kim
Kim, hoop dat het een innesteling is. Ik had rond mijn innesteling ineens 2 dagen last van krampen en diarree. Ook was ik niet helemaal fit. Kan natuurlijk ook toeval geweest zijn...
Dames, wat is het hier toch HEEEEERLIJK weer! 8) 8) 8) Heb nu al zin in de zomer (hopelijk allemaal met positiekleding )
hmmm meisje, hoe kan dat nu? jij woont ook in brabant? en ik zit naar de grijze wolken te kijken... Maaruh, ik heb ook zin in de zomerrrrrrr
Hallo dames Hier bewolkt afentoe de zon maar wel veel wind, gister was het hier heerlijk! Ben toe aan zomer weg met die winterjas (pas ik toch al niet meer hhahah) en dikke kleding lekker luchtige hempjes aan! Wordt ook veel vrolijker van de zon! En hopelijk voor jullie straks positiekleding in de zomer zal hard duimen!
@ Taliaa: volgens mij zit jij in een heel erg klein wolkengebiedje hoor! Het is hier echt straaaalend zonnig (in Valkenswaard dan). 8)
net op het werk na de pauze ff in het zonnetje gezeten...mmmm heerlijk! Hier in arnhem is het echt heerlijk weer!
haha, ja ik hoorde het net op het nieuws: boven Taliaa hangt een grijze wolk Kan me vandaag nergens toe zetten, wou lekker naar de stad, maar geen puf om te fietsen, dus dalijk maar de bustijden eens bekijken Moet echt even wat nieuwe kleren scoren, haha, mn buik is nu écht aanwezig hoor.. Hoe is het hier met iedereen?