PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Joehoe super Poohbear! Grote kans dat die van 14mm lekker door gaat groeien en springt! Super man!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    we gaan 3 weken naar Portugal..heerlijk nixen en rondtouren met een huurauto!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Super Poohbear, eindelijk het lang verwachte ei!
    Nou moeten ze even lekker doorgroeien, dan heb jij eindelijk jou kans!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, misschien komt nu eindelijk de eerste kans na 14 maanden ei-loos te zijn geweest!

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,219
    113
    Brabant
    @ poohbear, wat ontzettend goed! gefeli met je ei! ennuh.. alvast aan de klus he!

@ makkie, wat goed, gefeli met je echo!

@ all, ja de tijd gaat heel snel! (hihi, maar niet snel genoeg!) het is nu ook al echt zichtbaar, dus wel leuk die reacties!

Liefss, Taliaa

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Poohbear goed nieuws zeg! Hopelijk mag jij van de zomer ook in positiekleding te voorschijn komen

7. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    @ poohbear: eindelijk eens goed nieuws, en met zo'n vooruitzicht van een deugddoende vakantie, kan het haast niet meer stuk!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo dames!
    Even een weekendje offline geweest, genoten van het heeeerlijke weer 8) en lekker thuis wat klusjes gedaan.
    Morgenochtend heb ik een FM, ik denk dat er (nog) niks te zien zal zijn (was de vorige keer ook niet toen ik op dag 10 een echo had).

@ Poohbear: Fijn te lezen dat je goed nieuws hebt meid! Nu inderdaad hopen dat het klussen zijn (letterlijke) vruchten afwerpt!

9. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Poohbear wat fijn dat je eindelijk een groeiend ei heb! en nu maar alvast wat zwemmers klaarstomen voor de grote reis he ;)

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    @didlina gewoon een vakantie boeken. Bij ons adviseren ze dat zelfs. Ze worden boos als je geen vakantie boekt. Je hebt die vakantie gewoon nodig om even op adem te komen. En het is echt lekker hoor.

11. enna

enna Actief lid

Apr 9, 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @Poohbear: Goed joh! Wat ontzettend fijn dat je een ei hebt! Dan valt die last van dat het maar niet wil groeien wel van je af, een hele opluchting he! Benieuwd hoe die woensdag is gegroeid!

Ik heb straks mijn eerste follikelmeting, hopelijk ook een paar mooie eitjes! En dan vanmiddag naar de tandarts voor 2 wortelkanaalbehandelingen :S
    Groetjes!

12. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Goedemorgen dames!

Hier was ik weer, we waren een weekendje weg geweest. Lekker hoor! Hier is eigenlijk alles nog hetzelfde, maar hoe dichter het er op aan komt, hoe minder vertrouwen ik erin krijg. Aan het einde van de week weten we meer!

@Makkie: fijn meis dat de echo goed was en dat je het hartje hebt horen kloppen, lijkt me zo'n mooi moment! Geniet er maar lekker van, maar dat doe je volgens mij ook wel he?!

@Poohbear: gefeli meis, is een hele opluchting he!? Op een gegeven moment begin je gewoon aan jezelf te twijfelen!

@enna; veel succes bij je eerste FM en natuurlijk ook bij de tandarts, brrr!

En nu ga ik snel naar de fysio anders ben ik daar weer te laat!

Tot snel allemaal, dikke knuf! Kim

13. enna

enna Actief lid

Apr 9, 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    kom net bij de gyn vandaan en heb 2 eitjes van 12 mm! Donderdag moet ik terugkomen en waarschijnlijk vrijdagavond Pregnyl spuiten :D

14. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    enna, kijk is aan wat goed zeg! Gefeli meid!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    way to go enna! Misschien gaan we wel gelijk op!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Enna en poohbear, ik duim voor jullie eitjes hoor!

17. Milla

Milla Niet meer actief

@ Enna spannend hoor!

@ Kim, bij jou is het ook spannend, ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent, zou super mooi zijn!

@ All even vraagje hebben jullie door PCO ook wel eens dat je ineens veel vruchtbaar slijm hebt zonder dat er een eispong is?

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja, dat herken ik wel. Heb ook wel eens heel veel vruchtbaarslijm gehad maar werd dan niet ongi binnen 2 weken ofzo... werd gewoon helemaal niet ongesteld dan.... maarrrrr het kan natuurlijk wel!

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: hmmmm... Ik weet het niet. Kan niet echt een pijl trekken op de frequentie van de 'vochtbalans' daar beneden. Is bij mij niet echt een 'signaal' dat er een ei aan zit te komen geloof ik :(

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla. Nou ik heb ook een tijdje geprobeerd dat slijm bij te houden. Maar inderdaad, soms eens oort van eiwit slijm en geen eisprong. Dus ik ben er maar mee opgehouden!
    EN trouwens als ik heb geklust heb ik zo ie zo elke ochtend "slijm". Dat lijkt dan heeeeel vruchtbaar, maar denk dat het een mix is van sperma en slijm.
    (lekker praatje)

Share This Page