Oh ja, als je echt heel zeker wilt zijn kun je beter wachten tot NOD. Als je nu test en die is positief, dan ben je gewoon hardstikke zwanger, hoe dun het lijntje ook is, alleen als de test nu negatief is kan het zijn dat het onzekerheid geeft want dan kan het nog alle kanten op.
Ja aan de ene kant heb ik zoiets van: Zal ik even snel naar de etos rijden, aan de andere kant heb ik zoiets van Kim wacht nou gewoon nog effe! Maar ik moet al zolang wachten En die tip is wel een goede, die CB test maar dan niet de digitale. Die ga ik dan zeker halen, maar wanneer weet ik nog niet. Moet nu al wel weer plassen. En normaal hou ik altijd best wel veel vocht vast voor dat ik ongesteld ga worden. Als ik dan 1 dag ongi ben, heb ik het gevoel dat ik voor de hele week aan het plassen ben! En ohja, ik ben ook wat winderig...vandaag gaat het wel (haha) maar gister en eergister was het best heftig. Vond mn mannetje ook errrugh leuk We hopen maar op het beste zullen we maar zeggen! Liefs Kim
Wat ik eigenlijk ook nog wilde vertellen: Ik was vanmorgen bij de dokter en ik ga nu veranderen van medicatie omdat ik dus een zwangerschapswens heb. Kom ik bij de apotheek staat er op dat briefje: Ivm met zwangerschap omwisseling medicatie. Zegt die vrouw: Oh dus je bent nu zwanger? Ik zo nee (met pijn in mn hart), had natuurlijk liever geroepen door dat hele ding: ja ik ben zwanger! Maar ik vond het wel typisch, misschien een teken (Hoe maak je jezelf gek?) X Kim
Dames hebben jullie mijn onderschrift gezien? Caruli heeft voor me gependeld Typisch hoor vorig jaar toen ik nog vollop in de mmm zat kreeg ik van iemand anders de uitslag dec '07 meisje.. Ik ben heel benieuwd! * of zou de pendel stiekem BEVALLEN dec 08 meisje bedoelen *
Haha Milla, dat zou nog beter zijn! Maar dan moet je rap opschieten, of de tijd een beetje trug kunnen draaien!
Pffff KIM, SPANNEND HOOR! Ach, als je de spanning een beetje op drijft is ook wel leuk he, ik weet nog toen Makkie moest testen dat we ook allemaal zo in spanning zaten! @ Milla: duurt nog lang he, december... Ik hoop voor je dat het eerder raak is meid! Misschien deze ronde wel!
Hahaha, als ik nu zwanger zou worden zou ik 12 januari uitgerekend zijn, Mijn 2 dochters heb ik met een zwangerschapsduur van 37,2 en 38,1 gekregen, dus theoretisch zou het best kunnen! Maar goed, de praktijk is een ander verhaal, eerst die temp maar eens omhoog krijgen @ Meisje, ja december duurt nog erg lang! Juli ook trouwens
Hoi dames, voor sommige dames word het spannend het word wel weer tijd voor positief nieuws! Meisje balen dat er niets zat hopelijk groeit er snel een mooi ei! Allemaal heel veel succes en sterkte!
Ik heb straks toch maar 2 testen van CB gehaald Ik moet nu wel plassen, zal ik of zal ik niet? Liefs Kim
Ik mag morgen eindelijk bij fert.arts, lijkt wel of k een eeuwigheid heb moeten wachten! Ik heb ook juist heel slecht nieuws gekregen... Mijn moeder heeft waarscheinlijk borstkanker, ze wordt maandag geoppereerd en moet dan nog 7 à 10 dagen in het zh blijven voor radiotherapie en controle...
Hej dames, @Didlina: verdorie wat een rotbericht zeg! Hopelijk valt het toch allemaal nog mee. Daar moet je maar vanuit gaan! Ik heb zojuist een test gedaan en hij is negatief.
@ kim: hopelijk is het gewoon nog wat te vroeg, ik duim voor je... Ik ga nu nog even TV kijken om te proberen even aan iets anders te denken... Grtz
@didlina, shit meid. Dat is slecht nieuws! hopelijk krijgen jullie snel meer te horen! @kim, balen..miscchien te vroeg getest?
brrrr. vanmiddag moet ik weer voor een FM. Pleeeeeeeeaaaaaase laat ie lekker door gegroeid zijn en laten het er niet teveel zijn. Moet naar mn niet favourite gyn, maar had geen keus dit keer. Ben na 1800 thuis dus dan laat ik wel wat weten! duim duim duim
@ Poohbear: SUCCES MEID! @ Kim: we gaan er gewoon vanuit dat je te vroeg getest hebt. Nog een paar daagjes volhouden!
@ didlina, wat akelig! wanneer hoor je meer? sterkte meid! @ Kim: misschien toch te vroeg getest? nu maar echt even wachten tot je NOD @ milla, wie weet, bevallen in december @Poohbear: hij is echt gegroeid hoor! geloof me nu maar! Iedereen: een fijne lente dag! Ik ben alweer lekker vrij maja, ik heb vannacht dan ook geslapen ehm gewerkt he.. Liefss, Taliaa ps vanavond "12" weken echo... spannend maja, ik hoor het hartje wel steeds, dus zal vast wel goed zijn
Zo we zitten op dag 30. Vorige x werd ik zo tegen 22.30 ongi. Dus we wachten vandaag rustig af. @ Kim ga voor je duimen meid dat je te vroeg heb getest, en dat we straks saampies op roze gaan. @ Poohbear heel veel succes vanmiddag met je FM @ Didlina heel veel sterkte voor je moeder. Ik weet wat je door maak mijn schoonmams heeft ook Kanker @ Milla hopelijk betekent die pendel dat je dan uit geteld ben zou wel leuk zijn. Als ik iemand vergeten ben SORRY Heel veel succes allemaal. Liefs Thamara