@ Didlina, wat vreselijk voor je! Zoals anderen ook zeggen, ik hoop dat het allemaal mee valt en erger is dan het lijkt. Heel veel sterkte de komende tijd! @ Thamara, spannend hoor! Hopelijk komt er helemaal geen ongi! @ Taliaa, spannend weer een echo! Geniet ervan! @ Kim, tjee wat balen zeg! Ik had echt wat anders verwacht! Maar wat niet is kan nog komen! Moet je nog steeds zo vaak plassen? Heb je nog steeds last van de kwaaltjes? @ Poohbear, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, ik hoop zoooo dat er een mooi eitje zit! [-o< Hier vanmorgen temp een tiende gestegen, tja dat zegt dus niet zoveel. Maar goed wat niet is kan nog komen, ik wacht het rustig af. (vorige keer steeg de temp ook pas 3 dagen na de eisprong)
Er moeten vandaag blijkbaar veel controles gebeuren, ik ben ook wel wat zenuwachtig... Ik mag om 13u eindelijk bij fert.arts! Gelukkig schijnt het zonnetje want ik voel me voor de rest ook niet zo lekker met het nieuws van mijn moeder er nog bij... Maak er allemaal een gezellige dag van met het mooie zonnetje 8)
Goeiemorgen allemaal! @Poohbear & Didlina: veel succes vandaag, ik denk aan jullie! @Taliaa: veel plezier vanavond en zoals je zelf al zegt het zal heus wel allemaal goed zijn! @All: nou hier eigenlijk nog hetzelfde...vind alleen wel dat ik veel afscheiding heb (kleurloos/wit). Ik weet niet of dat ook een "kwaaltje" is. Verder nog steeds die lage rugpijn en gerommel aan alle kanten in mn buik en steekjes in mn rechterlies. Net ook ofdat er soms iemand op duwt. Ben niet echt misselijk en mijn borsten zien er ook gewoon normaal uit. Dames ik kan er geen peil op trekken! Het zal wel niet zo zijn.... Liefs Kim -xx-
Goeiemorgen! @Didlina wat een rotnieuws. Ik wens jou en je moeder en je familie heel veel sterkte de komende tijd! Succes vandaag bij de gyn, hopelijk krijg je goed nieuws, dat heb je wel verdiend hoor! @Poohbear, succes vandaag! Ik duim voor een mooi eitje voor je! Zou leuk zijn als we zo gelijk op gaan @Kim, spannend hoor. Jammer dat je eerste test negatief was, maar wie weet heb je gewoon te vroeg getest? Ik hoop dat al die kwaaltjes de eerste tekenen van een zwangerschap zijn en dat de duiveltjes lekker wegblijven! @Tamara, ook voor jou spannend dus vandaag! Heel veel succes Hier even een dipje, maar dat wijt ik aan de hormonen en de tandarts Ben zó moe! En mijn kaak doet hartstikke pijn. Gisteren me ziek gemeld, had een avonddienst, maar trok het echt niet. Morgen de tweede fm, ben zo bang dat die eitjes weer zomaar weg zijn. Ik haal me echt van alles in mijn hoofd, ben ook een beetje bang dat ze in de verkeerde eierstok zitten. Heel stom natuurlijk maar ik ben vergeten welke eileider ook weer niet goed doorgankelijk was... de gyn zegt dat dat er niet toe doet. Die eitjes zitten nu eenmaal rechts, die kan ze echt niet naar links verplaatsen. En das ook waar natuurlijk Nouja, we gaan er gewoon voor. Een vraagje hè, hebben jullie ook last van overgewicht en volgen jullie een speciaal dieet? Groetjes!
Hey Enna, Niet te veel bij de pakken neer gaan zitten meid! Het gaat vást helemaal goed komen! Hopelijk ben je na de FM van morgen helemaal gerustgesteld! Over dat overgewicht: Ik ben íetsje te zwaar: ben 1,67 en weeg 69 kilo (BMI van 24,7). Heb overigens vorig jaar van januari tot april Sonja Bakker gedaan, en toen ben ik 10 kilo afgevallen. Die zijn er nog steeds vanaf! Denk dat ik als ik dat nu weer een paar weken zou doen, nog best 5 kilo kwijt zou kunnen raken, maar kan me er nu niet echt toe zetten. Ik let overigens wel nog op, zoals mijn schoonmoeder altijd zegt: "Je hebt levenslang" of "Het is net de 80-jarige oorlog".
Heej! @enna: ik heb overgewicht ja, maar ik volg geen speciaal dieet. @All: ik dacht net laat ik mn temp is meten, normaal zit ik altijd rond de 36,5 want toevallig stond die er nog van de laatste keer in. Nu was ie 37,1. Ik ben echt een leek met tempen, maar volgens mij is dat goed of niet dat mn temp hoger is dan normaal? Haha wat een duts ben ik toch ook Liefs Kim
Oh Kim, dat weet ik niet ! Ik ben geen held in tempen, misschien eens in dat topic lezen? Misschien is het wel een goed teken!
@ kim, tempen is alleen zinnig/ betekenisvol als je altijd tempt op hetzelfde tijdstip, 's ochtends voor je opstaat. Ik weet dat je graag wil horen dat het een symptoom is, en ip is een hoge temp dat ook. Normaal heb je na je ei een tempverhoging die blijft tot je ongi wordt (en dan zakt hij dus) of je bent zwanger @ enna, nope geen overgewicht. Wel enorme aanleg daarvoor! Ben " volslank"
Poohbear hoe was het? Kim, het heeft inderdaad geen zin nu naar je temp te kijken dat moet je echt in de ochtend doen voor het opstaan. Over de dag kan het heel veel schelen. Zeker als je je hebt ingespannen ervoor. Enna, ik lijk veel op meisje als ik het zo lees ook 1.67 en 68 kilo. Nu wil ik er een aantal kilo's vanaf hebben dus ben ik sinds maandag begonnen met het 'streep je slank' diëet van Margriet (tijdschrift). Trouwens een heel lekker dieet is het bikinidieet van Vriendin (ook blad) ik heb daar gister eens naar gekeken, maar als ik dat zo lees lijkt het alsof je niet eens op dieet gaat. Welke vorm van dieet ga jij doen?
Tja, je moet je eigenlijk afvragen wanneer je nou echt 'te dik' bent. Ik weet dat het je zwangerschapskansen substantieel kan beïnvloeden als je overgewicht hebt, dus het komt mij prima uit dat ik vorig jaar behoorlijk wat ben afgevallen. Anderzijds; ik pas nu prima in maat 38 (behalve voor blousjes, die moet ik in maat 40 hebben omdat ik een behoorlijke boezem heb), en zou het dan écht nog wat toevoegen als je nog 5 kilo afvalt? Ik weet het niet hoor... Succes meid!
Hoi piepeloi, Ben net terug van fert.arts en ik kan mijn oren niet geloven! IK HEB EEN SPONTANE EISPRONG vandaag! Dus we gaan klussen dat de stukken eraf vliegen! hahahaaa Eindelijk nog eens goed nieuws, eindelijk eens een eisprong! PCO kan toch hele vreemde dingen doen met je lichaam!
@ Meisje Voor mij maken die 5 kilo heel veel uit, ik wil er zelfs 10 kg af hebben. Niet zozeer vanwege mijn gewicht want ik heb een gezond BMI, maar tussen mijn eerste en tweede kindje in heb ik een tijdje onder de 58 kg gewogen en toen kreeg ik inderdaad ineens een normale cyclus! Het kan dus net die paar kilo schelen. Ook vind ik het veel mooier, in mijn geval zijn het vooral mijn heupen. Mijn bouw is zo dat ik broekmaat 44 heb, en taillemaat 38, er zijn dus maar weinig broeken die mij staan. Het schijnt ook dat ik er nog een keer bekkeninstabiliteit misschien mee kan voorkomen.
Hey didlina, wat doe je hier dan! hupperdepup, lekker hotseflotsen, babydancen en de horizontale tango dansen! Have fun! Ennuh, gefeli met je eigen ei! wat goed joh! Liefss, Taliaa
@ Milla: Dan snap ik jou heel goed! Hopen dat je nu als je af gaat vallen ook weer uit jezelf een eisprong krijgt meid! @ Didlina: GOED NIEUWS! En nu van dat verrassingsei gebruik gaan maken meid!
Didlina, wat goed zeg! Nu idd wat de andere ook zeggen: aan het werk met die hap! Wie weet had het zo moeten zijn en is dit ei HET ei!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb 2 eitjes klaarstaan! 1 van 19.9 mm en links 1 van 15mm! Heb gelijk een pregnyl injectie in mn kont gehad en kreeg een fotoje van mn echo mee, van mn ei! Ben zo blij, ben zo blij! Dit is mn eerste kans sinds anderhalf jaaaaaaar! whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sorry hoor... enne, mn schoonzusje is bevallen van een dochtertje vanmiddag,,,wat een heerlijke dag! We gaan er tegen aan vanavond en morgen! ohh.didlina en enna...gaan we dadelijk gelijk op!
WOEOEOEOOEOEOEOHOEI! POOHbear, ik zei het toch! dit zijn jullie eitjes! Helemaal goed joh! Ennuh ook voor jullie: lekker hotseflotsen! en er het beste van hopen! moet je ook nog terug om te kijken of hij/zij gesprongen is? of bloedprikken? Succes
nee, hoef niet terug te komen. Hou vrijdag over 2 weken aan als NOD. Dag voor we op vakantieg aan..hahhaha! Stel nou dat het lukt....echt onwerkelijk! En als het niet lukt, weet ik in ieder geval dat mn eitjes het toch nog doen!