nou hier alles oed hoor! Denk niet dat ze al gesprongen zijn, want heb de hele dag al flinke pijn. Loop haast kreupel! Daarnaast heb ik een zere, rode plek in mn bil van die Pregnyl. jeetje wat doet dat pijn zeg! Vanavond dus maar weer aan de klus. Spannend!
Precies! We kunnen het maar gehad hebben, toch? Ik hoop gewoon dat we allebei hartstikke zwanger zijn als we op vakantie zijn, of ten minste daar een baby'tje maken!
Blijft spannend hier voor thamara en kim succes met wachten! Linda dat klinkt lekker zeg bonaire en curacao en meisje naar de states klinkt allemaal erg leuk! Wij weten het nog niet willen misschien in mei of juni met zijn 2en weg graag naar de zon... succes allemaal!
@ kim & thamara: wat spannend, zou wel leuk zijn als jullie samen in het roze konden! @ enna: wat vervelend, hopelijk groeien je eitjes toch netjes door! @ poohbear: veel klusplezier, zal hier ook van dat zijn Ik was nu gisteren aan het denken of het toeval zou zijn dat ik nu plots zelf een eitje heb of door tarwekiemolie? Ben het op aanraden van o.a. makkie ook gaan halen, stel dat het echt een wondermiddel is?! Ik hoop dat mijn eitje zijn werk doet deze maand dan hoef ik niet meer te spuiten! duim...duim...
oh didlina...ik hou mn nod op 9 mei...1 dag voor onze vakantie! Hoop echt dat we samen makkie achterna gaan!
@ poohbear: zullen ongeveer samen kunnen testen dan, ik had het op 10 mei uitgerekend om te testen, ik hoop 't ook zo! Veel succes Ganog even TV-tje kijken en dan op tijd naar bed Slaapwel...
ja, leuk! Testdag 10 mei. We vliegen 10 mei naar Portugal, dus wie weet gaan we wel met zn drietjes of zelfs viertjes als allebei mn eitjes zijn gesprongen! Als het goed is zouden ze nu gesprongen moeten zijn, toch? Zit nu net over de 36 uur heen. Is het iemand ooit overkomen dat Pregnyl niet werkte en de eitjes niet sprongen?
Kim en Thamara ik duim voor jullie! Gaan jullie vandaag allebei testen? Ik hoop zo dat jullie allebei in het roze mogen! [-o< Hier blijft het spannend, en ik vind het wel een beetje vervelend worden, temp is wel iets gestegen, de krampjes en steekjes zijn weg en ik heb er gevoelige borsten voor in de plaats gekregen. Ik heb sterk het vermoeden of dinsdag of woensdag mijn ei te hebben gehad, alleen de temp wil niet enorm stijgen. Na vorig ei (vorig jaar) steeg de temp ook pas 3 dagen na eisprong. Ik hoop dat het snel komt, want ik wordt hier wel onzeker van! (sorry voor het lange verhaal, ik moest het even kwijt)
Heeej, @Milla: ik snap dat je er onzeker van wordt! Ik heb dus helemaal geen verstand van dat tempen dus ik kan er verder ook niks op zeggen. @Poohbear: ik kan je daar ook niet mee helpen, want ik gebruik geen Pregnyl. @All: tja wat zal ik ervan zeggen. Tis allemaal een beetje hetzelfde en ik durf eigenlijk niet te testen. Wat zouden jullie doen in mijn geval, na die negatieve test van dinsdagavond? Ik moet wel snel een antwoord krijgen, want ik ben mn ochtendurine aan het ophouden en ik klap bijna uit elkaar haha Liefs Kim -xx- PS Ik heb net wel even met toiletpapier gecheckt of ik vanacht niet ongi ben geworden, maar dat is niet het geval!
Testen! Je bent nu 2 dagen verder dus als je HCG in de bloed hebt is het verdubbelt! (Zo niet dan hoef je in elk geval niet meer in spanning te zitten)
Onze berichtjes kruisten elkaar... Nee toch! Wat verschrikkelijk balen zeg! Hoe kan dat nou? Weet je zeker dat je 1 dag overtijd bent? Ik bedoel is je ei misschien niet wat later gesprongen?
Tja uitgaande van de vorige cyclus wel. Ik zal nog een keer tellen wanneer ik een posi ovutest heb gehad. Of nee ik zeg tegen jullie wanneer die posi was en dan moeten jullie maar even tellen, misschien doe ik iets niet goed Is dat een goed idee? -X- Kim
pff spannend hoor, is goed! En (by the way) volgens mij springt een ei wat later als de positieve test.