PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Nou hier komt ie dan: posi ovutest 12 april

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, laten we er dan vanuit gaan dat het ei is gesprongen op 13 april.
    Uitgaande van een LF van 14 dagen zou je dan op 27 april je NOD hebben denk ik.
    Dus... ik denk dat je gewoon nog wat te vroeg bent!
    Overigens kan je LF best een dag langer of korter zijn, dus echt exact zul je nooit weten wanneer je NOD is, tenzij je uit het verleden weet wanneer je ei is en hoeveel dagen later je je NOD hebt.

3. Milla

Milla Niet meer actief

Een ei springt binnen 36 uur na een positieve ovulatietest, dus het zou kunnen dat het ei op 13 april gesprongen is, dus dat je morgen je NOD hebt. In het gunstigste geval heb je ook een late innesteling gehad waardoor je nu een negatieve test hebt, of komt bij jou het HCG langzaam op gang (je hoort wel vaker dat vrouwen pas laat positief testen). Is dus heel moeilijk iets zinnigs over te zeggen. Ik hoop dat het iets is zoals hierboven omschreven, maar ben wel bang dat je niet zwanger bent. Meer kan ik er niet van maken, jammer genoeg..

4. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Ik heb even opgezocht wanneer ik dacht dat ik mn ei heb gevoeld. Ik schreef dat op 14 april. Dus dan heb ik hem (denk ik) op 13 april gevoeld.

5. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Milla, ik weet niet wanneer mn HCG op gang komt want ik ben nog nooit zwanger geweest....

Nou ik hoop dan maar op een snelle ongi dan kunnen we weer verder. Voor mij is het gewoon niet gelukt deze keer.

Liefs Kim

6. Milla

Milla Niet meer actief

Zoals hier vaker geschreven is, geen bloed geeft moed, we blijven gewoon doorduimen!

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Kim, we blijven gewoon lekker voor je duimen! :thumup:

8. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Ik heb er eigenlijk een beetje de balen in, bah! We hebben zo goed geklust en we hebben dat ei eigenlijk niet kunnen missen. En al die kwaaltjes die ik heb/had waren allemaal nieuw voor me, dus ik dacht dit gaat hem worden, nou mooi niet dus. Okeej ik ben dan nog wel niet ongesteld, maar ik geloof er niet meer in.....

Sorry voor dit geklaag.

9. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    En mn buurvrouw en de overbuurvrouw zijn zwanger en dan zie ik hun telkens lopen en dan denk ik: Ik wil dat ook zo graag, waarom lukt het ons nu niet!

En mn buurvrouw legt het er ook zo dik op dat ze zwanger is, bah!

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Kim, ik kan me voorstellen dat je baalt, en dat je jaloers bent op je buurvrouw! Er komt een tijd, ik hoop heeeeeel snel dat jij het er ook heel dik op mag leggen! ;)

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    HELPPPPPPPPPPPPPPP

Wie van de dames kan mij helpen.

Vorige cyclus MET fm was die 30 dagen.
    En deze ronde heb ik GEEN fm gehad.
    Hoe groot is de kans dat die deze ronde weer 30 dagen is.

Want als die kans groot is dan ben ik nou 1 dag overtijd.

12. Milla

Milla Niet meer actief

Deze info is te minimaal om iets zinnigs te kunnen zeggen.
    Weet je of je een eisprong hebt gehad en wanneer?
    Als je niet weet of en wanneer je een eisprong hebt gehad, is er met PCO niets van te zeggen wanneer je een NOD hebt. Heb je medicijnen geslikt clomid ofzo? Heb je bloed moeten laten prikken op progesteron? Zo ja op welke cyclus dag en wat was daarvan de uitslag?

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Aan de hand van mijn gevoelige onderbuik weet ik dat ik een eisprong heb gehad maar wanneer weet ik niet (kan het nergens aan merken)
    Ja ik heb clomid geslikt 150 mg
    En vorige ronde werd ik na 30 dagen ongi.
    Heb deze ronde weer 150 mg gehad.
    Nee heb geen bloed laten prikken was volgens hun niet nodig.

Moet straks toch nog naar ziekenhuis denk dat ik even naar de afdeling toe loop, om te kijken of ik iemand daar deze vraag kan stellen.

Liefs Thamara
    Alvast allemaal een heel fijn weekend.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo thamara, je bent nu echt overtijd lees is! HOop dat mijn duimen geholpen heeft! Wanneer wil je anders gaan testen?

Kim, balen meid.... hoop dat je te vroeg hebt getest....

Milla, hoop dat je snel erachter komt of je wel of geen ei gehad hebt! Voor de zekerheid nog maar een keer die man van je in naar bed sleuren?

Poohbear, je ei is nu vast gesprongen hoor. Dit gebeurd na pregnyl tussen de 24 en 36 uur. Ik heb het een keer gehad na 40 uur, dat kan ook nog. Ik had met de pregnyl altijd een vrij lange LF, omdat pregnyl oa de innesteling bevorderd door een extra progesteron boost te geven. Dit kan de menstruatie iets wat uitstellen. Dus hou daar rekening mee dat dat kan!

Heel dat jullie allemaal van die verre vakantie plannen hebben! Wij de week van 5 mei naar Center Parcs met onze beste vrienden en hun kleine meisje. Dit doen we al een paar jaar en deze keer gaan we dus met z'n 6en! ;) Hoop alleen dat ik wel genoeg energie heb om van alles te doen, tis ook zo wat dat ik alleen maar wil slapen, is natuurlijk niet leuk.... voel me verder goed! Heb totaal niets te klagen, dus doen we dat ook echt niet! Tis allemaal erg goed te doen. Misselijk, maar gelukkig niet spugen. Moe, dan ga ik een tukkie doen en laat ik de boel de boel. Simpel toch?

Fijn weekend meiden, ik hoop binnenkort een hoop ROZE berichtjes te mogen lezen!

15. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Kim kom op geen bloed is moed en ik verwacht ook dat je NOD pas rond 27 april is gezien je 12 april een pos. ovu test heb gehead.

Alle andere meiden blijf erin geloven en hou hoop!

16. Milla

Milla Niet meer actief

:D Zien jullie mijn banner ? :D

Mijn temp is gestegen! \:D/
    Ik heb de afgelopen dagen ook 's middags en 's avonds getempt, en altijd zat ik rond de 36,8 Nu is de temp al vanaf deze ochtend niet meer onder de 37,1 gekomen (soms zelfs rond 37,3) !

7 mei volgt mijn NOD! \:D/

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, wat goed! Een eigen ei! Je mag wel heel trots zijn op je lijf! Nu is het duimen geblazen!

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Joooooooo Milla!

SUPER GOED!

EN... mooie banner!

Nu maar hopen dat er over 12 dagen meer roze is hier op het topic!
    Hoewel... jij testte bij een van jouw dochters toch ook 4 dagen voor NOD ('s avonds om 22.00 uur, hihi, was het niet bij de finale van Idols?!) positief?! Dus het mag ook al over 8 of 9 dagen!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Wat grappig dat je dat onthouden hebt! :D
    Inderdaad! Maar van 1 tm 4 mei ben ik 4 daagjes op vakantie, met een vriendin naar Frankrijk dus dan kan ik niet testen! Dus waarschijnlijk ga ik dan zondag avond 4 mei een poging wagen (3 dagen voor NOD)!

20. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Milla wat fijn dat je een mooi ei heb gehad super zeg en nu over 2 weken mooi in het roze!

kim en thamara het blijft spannend, vervelend he die onzekerheid.... succes nog met wachten!

Linda hoe is het gegaan?

poohbear zou wel een super vakantie zijn als je met een wondertje in je buik gaat, succes!

Share This Page