Vanmiddag in ziekenhuis een test gedaan en die was negatief Evt maandag als ik nog niet ongi ben een nw test doen. Dus we zitten nog wat langer op de wachtbank.
@milla, super een eigen ei! Voel jij dat je buik nog "raar is" na je eisprong? Ik heb echt een rare buik. Soort spierpijn gevoel! Wanneer is je NOD?
echt ontzettend jammer dat de test nega was.... maar het kan dus zijn dat je te vroeg getest hebt? Dat hoop ik zo voor je!
@ Thamara, wat jammer! Ik hoop ook dat je te vroeg getest hebt en dat je ei gewoon wat later was! @ Poohbear, mijn NOD is op 7 mei, ik ga op 4 of 5 mei waarschijnlijk testen! Ik heb inderdaad ook een erg gevoelige baarmoeder en wat napijn aan mijn eierstokken, iets anders dat opvalt is dat mijn borsten al pijn doen sinds de eisprong. Dat is het progesteron effect las ik op een site van een gynaecoloog. Spannend, leuk dat we ongeveer gelijk lopen! Wanneer was jou eisprong, gister toch, dan schelen we 1 dag, waarom is jou NOD dan op 10 mei? Dan zou dat toch op 8 mei zijn, of heb je dat voor de zekerheid zelf zo ingecalculeerd ook ivm je vakantie?
zo te zien zijn er weer veel "wachtenden" en veel "klussende", veel succes ermee, zou zeggen zal aan jullie denken terwijl ook wij klussen, maar is nogal vreemde gedachte hé... hahahaaa Een fijn weekend aan iedereen (het zou mooi weer worden dus het kan niet beter!) 8)
28 april: Kelly naar gyn voor uitslagen en behandelplan 29 april: Meisje0123 FM 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Milla NOD 13 mei: Makkie 2e echo 15 mei: Echo Mariska 18 mei: Meisje0123 NOD Eind mei: Linda kijkoperatie 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Enna: PCO: Clomid en LEO geen eitjes, na pauze van 10 maanden begonnen met 3e ronde Puregon op 13/04/08, op naar onze 1e kans! Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, eind mei kijkoperatie uitslag [-o< juni hopelijk 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. Nu pauze tot half maart. Dan provera starten en daarna 1e ronde spuiten met Puregon. Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 22 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. Kim1984:3e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Didlina: 23/04/08 afspraak fertarts om te beginnen spuiten Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! Milla Heeft tijdje pauze gehouden en wilde eigenlijk wachten met zwanger worden tot najaar 2008, maar kon verassingsei niet weerstaan Nu in wachtperiode. EVEN PAUZE: ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!!!!! Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! 18/4/08 1e echo: hartje zien kloppen en gehoord! 13/5/08 2e echo. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! BEVALLEN:[/quote] Even een update! Ik heb trouwens een aantal dames die hier al heel lang niet meer meeschrijven (ook niet in het zwangerschapsforum) eruit gehaald. Dit om het een beetje overzichtelijk te houden, anders hebben we straks een hele lange lijst waarvan bijna niemand meer meeschrijft. Mocht ik me ergens vergissen, of iemand er per ongeluk uit hebben gehaald voor wie dat niet geld of er gewoon heel graag in wil blijen staan, zet jezelf dan terug en daarvoor mijn excuses!
28 april: Kelly naar gyn voor uitslagen en behandelplan 29 april: Meisje0123 FM 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Milla NOD 9 mei: Poohbear226 NOD 13 mei: Makkie 2e echo 15 mei: Echo Mariska 18 mei: Meisje0123 NOD Eind mei: Linda kijkoperatie 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Enna: PCO: Clomid en LEO geen eitjes, na pauze van 10 maanden begonnen met 3e ronde Puregon op 13/04/08, op naar onze 1e kans! Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, eind mei kijkoperatie uitslag [-o< juni hopelijk 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes! Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 22 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. Kim1984:3e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Didlina: 23/04/08 afspraak fertarts om te beginnen spuiten Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! Milla Heeft tijdje pauze gehouden en wilde eigenlijk wachten met zwanger worden tot najaar 2008, maar kon verassingsei niet weerstaan Nu in wachtperiode. EVEN PAUZE: ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!!!!! Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! 18/4/08 1e echo: hartje zien kloppen en gehoord! 13/5/08 2e echo. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen stef82:gonal 112,5 + ovitrelle eerste eisprong gehad nu 2 weken wachten en.... ZWANGER!!! Sam mv KylianNOD is 2 december. op dag 21 toch nog een eisprong gehad. dus op hoop van. anders volgende cyclus hsg en in januari naar rotterdam voor KIH/IUI, maar... ZWANGER!!! Claudia: Zwanger! 4-7 weken zwanger.echo Gyn afwachten. Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! BEVALLEN:[/quote]
@mila WOensdag kreeg ik te horen dat ze binnen 36 uur zouden moeten springen. Dus hou ik vandaag over 2 weken aan als NOD. 9 mei dus! Kan mn buik klachten niet echt omschrijven. Zwaar, moe, warm, spierpijn achtig...raar dus! En ja zeer gevoelig grotere borsten. Mn buik is zoiezo wat opgezet ook!
28 april: Kelly naar gyn voor uitslagen en behandelplan 29 april: Meisje0123 FM 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Milla NOD 9 mei: Poohbear226 NOD 13 mei: Makkie 2e echo 15 mei: Echo Mariska 18 mei: Meisje0123 NOD Eind mei: Linda kijkoperatie 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 12 oktober 2008: Monique1984 uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Enna: PCO: Clomid en LEO geen eitjes, na pauze van 10 maanden begonnen met 3e ronde Puregon op 13/04/08, op naar onze 1e kans! Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, eind mei kijkoperatie uitslag [-o< juni hopelijk 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes! Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 22 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. Kim1984:3e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Didlina: 23/04/08 afspraak fertarts om te beginnen spuiten Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! Milla Heeft tijdje pauze gehouden en wilde eigenlijk wachten met zwanger worden tot najaar 2008, maar kon verassingsei niet weerstaan Nu in wachtperiode. EVEN PAUZE: ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER!!!!! Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! 18/4/08 1e echo: hartje zien kloppen en gehoord! 13/5/08 2e echo. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Monique: 1e ronde clomid NOD +-7 FEB ZWANGERRRRRR!!! BEVALLEN:
Oh Thamara, jammer zeg dat de test in het ziekenhuis niet positief was! Nu maar hopen dat jij en Kim allebei gewoon te vroeg getest hebben! Ik blijf voor jullie duimen meiden! (en Milla, voor jou natúúrlijk ook!) XX
Ik zelf heb er geen hoop meer in dat ik zwanger ben. Want als mijn ei later was, dan hebben we niet op tijd geklust. We hebben echt geklust op die 30 dagen cyclus. Ben ik vrijdag nog niet ongi dan moest ik het ziekenhuis weer bellen.
Hee meiden, gister bij de anaesthesist geweest, alles was ok, alleen waarschijnlijk 4 juni de operatie, pppfff had gehoopt iets eerder, nouja in ieder geval mocht het allemaal goedkomen dan hebben we hopelijk nog een kansje voor onze vakantie. Oja ben 5 juni jarig dus dan kan ik niet mijn verjaardag vieren maarja dat is niet het ergste, nu in ieder geval weekje vrij!
Linda, dat duurt nog wel even als je erop wacht he maar dat gaat jullie vast goed helpen en dan hoop ik dat het snel lukt. lekker rustig aan doen deze week. Ik denk aan jullie. Heerlijk heb ook een week vrij jammer dat het weer minder word.
@ Linda, dat duurt inderdaad nog even 4 juni.. Ik hoop dat het er voor gaat zorgen dat je zwanger op vakantie gaat! Wat is het hier verder rustig, is iedereen soms aan het genieten van het mooie weer?
Hallo dames! Hier nog steeds geen spoor van een ongi te bekennen! Ik ga alleen nu niet meer testen. Ik zie het vanzelf wel, omdat ik toch geen hoop meer heb. Mocht het er alf volgende week nog niet zijn, ga ik natuurlijk weer wel testen. Thamara hoe is het met jou? Liefs Kim
Hey Kim, Snap dat je niet wil testen. Dat zou ik ook niet meer durven. Hoeveel DPO zit jij nu? Heb je nog steeds kwaalties?