PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ze zijn iets minder pijnlijk dan van het weekend. Maar p mn zij liggen is niet zo lekker nu.
    Verder geen kwaaltjes ofzo. Je zou toch willen dat er gelijk een sirene afgaat of een zwaailicht als het bingo is.
    Maar ja, nog anderhalve week wachten.

2. Milla

Milla Niet meer actief

Hihi Poohbear, die sirene wil ik ook wel! Helaas zijn er nu ook nog geen kwaaltjes die je kunt ontdekken, en het hebben van pijnlijke borsten is in deze fase ook nog geen zwangerschapskwaaltje maar een progesteron kwaaltje of inderdaad pregnyl kwaaltje, sowieso kun je voor de innesteling geen kwaaltjes hebben want dan heb je nog geen contact, en het duurt vaak een weekje voor de innesteling begint. Pff ik zou ook wel eens naar binnen willen kijken en willen weten of er 'toevallig' een bevrucht eitje de reis naar de baarmoeder aan het maken is! :D

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Kim, helaas hier ook ervaringen met een posi ovutest, maar geen ei... helaas kan dat met PCO... het is zo frustrerend, omdat je uitgaat van een eisprong en dus 2 weken aan het wachten bent geweest op misschien wel niets.... al die hoop en van alles voelen.... zo shit als je achteraf dan toch geen ei hebt gehad! hoop het niet natuurlijk voor je en at je wel een ei hebt gehad, maar te vroeg getest hebt of laat HCG aanmaakt. Overigens heb ik wel vaak een lf van 18 gehad, dus dat kan wel hoor!

Poohbear, herkenbaar van de pregnyl! had er altijd een week last van! helaas kan je hier nog niets van afleiden, tenzij de klachten hetzelfde blijven na dik een week... alhoewel ik voel ook pas vanalles aan mijn lijf vanaf dat ik 6 weken zwanger ben... hoe dan ook je kunt er niets van zeggen!

Zou idd wat zijn, een teken dat het raak is... dat je navel bv ineens groen kleurt ofzo... zal een hoop stress en valse hoop schelen!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaha, een groene navel!
    Hoe voel je je verder Makkie?

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

goed! lief dat je het vraagt! Voel me superzwanger en geniet er met volle teugen van (zelfs van de mindere leuke kwaaltje hihihi)

Ik duim voor je meid!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    fijn om te horen dat dat kan na zo lang hierop wachten, ik hoop dat er (al is het maar kort) een momentje komt dat we samen zwanger zijn!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb 11 november 2007 met Rensi afgesproken (oude pco-er en tmeper) dat we 11 november 2008 of zwanger of bevallen zouden zijn! Nou zij is zwanger, nu wij nog!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo jaaa! dat hoop ik ook zooooo meid! heerlijk lijkt me dat! [-o<

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

lijkt me een goede deal Poohbear! Hoop dat dat voor iedereen hier gaat lukken!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik hoop zo in 2008! maar goed ga nu weer ff verder m'n huis opruimen, heb al twee zakken van max!

11. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Heej meiden,

bedankt voor alle adviezen. Ik word hier zo moedeloos van BAH! Heb net weer een test gedaan en het blijft negatief. Ik heb de ovulatietesten van het apotheekmerk en ik had echt maar 1 dag (dag 18 van de cyclus, dus niet dag 13) dat het gewoon gelijk/zelfs ietsjes dikker was aan de controlestreep. Gewoon hetzelfde als de vorige rondes. Daarom snap ik er ook geen ene zak van! Mijn LF was de vorige rondes iedere keer 12 dgn.

Het ziekenhuis heeft tot 13.45 pauze dus ik denk dat ik daarna dan even ga bellen. Al is het maar gewoon even om te horen wat ze zeggen. Ik heb het ook aldoor maar warm en normaal als ik ongi moet gaan worden heb ik het echt koud. En van die irritante vlagen met hoofdpijn.

Ooh ik hoop zo dat hier snel een eind aankomt, hopelijk op een zwangere manier. Mocht dat niet zo zijn ben ik ook heel blij met een ongi en dan het liefst vanuit mezelf!

12. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Nou ik heb gewoon gebeld en ze namen de telefoon gewoon op. Ze gaan het overleggen en dan bellen ze me terug. Ben volgens mij nu alleen misselijk van de spanning die het met zich meebrengt! Ze zei wel van dat het kon zijn dat ik te vroeg aan het testen was. Nja nader bericht volgt....

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend, hopelijk bellen ze snel

14. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ze hebben gebeld en zoals ik al verwachtte moet ik wachten tot vrijdag! Pas dan gaan ze over tot bloedprikken. Ik heb aangegeven dat ik zo bang ben dat er weer iets niet goed zit vanbinnen, maar ik moest geduld hebben! Ze konden nu een eventuele zwangerschap ook nog niet uitsluiten en het was goed mogelijk dat ik dus te vroeg testte!

Waarom gaat er nu nooit is iets normaal bij mij, heb er zo de balen in!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Succes Kim! Ik dacht dat jij jou test had op dag 13, maar ik lees hier zoveel dat ik dingen door elkaar ga halen :oops:

@ All ik hoop ook dat we 11 november allemaal zwanger of bevallen zijn! Moet er niet aan denken dat er dan nog iemand van 'ons clubje van nu' nog steeds aan het proberen is :(

16. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    @Milla: het was 13 april! :)

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oeh kim.spannend!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    dames ik hoop ook dat we in november allemaal zwanger zijn en sommige bevallen ik duim voor jullie, jullie hebben ook al heel lang geduld op gebracht dus het is jullie van harte gegunt!

Kim dat is zo erg deze onzekerheid, helaas moet je nog geduld hebben tot vrijdag dat duurt lang als je moet wachten en is frustrerend, succes!

dames allemaal heel veel kracht en succes gewenst want het is geen makkelijke weg, 2008 gaat gewoon ook voor jullie lukken!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    shit kim, een lange week, soms gaat het zo raar zul je zien wordt je donderdag ongi ofzo, hopelijk kan je het een beetje van je af zetten komende dagen, heb je een beetje afleiding de vrije dagen woe en do? hou je taai meis!

20. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Hi all!

Spannend Kim en Tamara! De kaarsjes branden hier voor jullie!

2 jaar terug heb ik eens meegeschreven op een ander forum ook in een PCO topic. Die meiden zijn nu allemaal zwanger of hebben hun babytje al, dus dat belooft veel goeds!

Vandaag bij de gyn geweest en ik heb nu ineens een ei van 14mm links!
    De 2 eitjes rechts zijn verdwenen, die hadden er geen zin meer in en de andere eitjes rechts doen ook niks meer. Nu alle hoop gezet op dit ei dus. Morgen weer naar de gyn.
    ohhh ik hoop zo dat we deze ronde toch eindelijk een kansje hebben! Dat zou echt de eerste kans zijn na 2 jaar gedokter!

groetjes!

Deel Deze Pagina