Meisje super en nu klussen he! Inge gewoon lekker op vakantie gaan hoe dan ook kan echt geen kwaad hoor! Poohbear spannend hoor ga voor je duimen! Hier gaat alles goed begint nu echt op te schieten.
Noa ik kreeg meestal tussen de 4 en de 8 dagen na de laatste provera (zelfde als primolut) pil de onttrekkings bloeding.
@ Noa: ik heb ooit een kuur van 5 dagen (2 maal daags) gehad, en ooit een kuur van 10 dagen (2 maal daags). Bij beide kuren werd ik 3 dagen ná het stoppen met de kuur ongesteld. Kortom, voor mijn gevoel voegde die laatste 5 dagen van de 10-daagse kuur niks toe, en zat ik voor niks te wachten...
Nou dames, 't is rustig hier! Stilte voor de storm? Ik ben overigens gewoon aan het werk, volgens mij is half Nederland vrij! Misschien zitten jullie met z'n allen ook wel lekker in de tuin of op een terrasje!? Ik ga nu naar afspraken en kom vandaag niet meer terug denk ik. Ohja, en nog even over die vakanties; als het deze ronde raak is bij ons, vertrekken we 5 dagen na de positieve test voor 8 dagen naar een vakantiehuis in Spanje... Tja, alles van te voren plannen kan tóch niet! En in juli gaan we 2,5 week naar Amerika, en ik hoop gewoon dat ik dan hartstikke zwanger ben!
Ooo meisje, dat wordt hard werken voor jullie de komende dagen! Heel veel succes! Poohbear, jij nog een weekje geduld! Hoe is het? Lukt het wachten een beetje (stomme vraag, natuurlijk niet hihihi)
zolang ik aan het werk ben denk ik er niet zoveel aan. Maar heb sinds vandaag weer sort warm zwaar ongi achtig gevoel en pijn in mn lage rug. Word er gek van.... ik wil het NU weten! hahahaha
@sybje. Ikzit pas 9 DPO, dus het zou nog helemaal niet kunnen, ongesteld worden dan. Ah, ik moet er maar niet op letten en geduld hebben
Hallo dames. (hier komt ego berichtje SORRY) Hier ben ik weer even lekker uitgewaait aan strand HEERLIJK Maar zit ondertussen al op cd 38 en nog geen ongi te zien. Weet echt niet wat ik hier van moet verwachten. Heb vorige week vrijdag in ziekenhuis getest en die was toen negatief. Ze zei wel dat ik zeker binnen een aantal dagen ongi kon worden, maar nu 7 dagen later nog niks te zien. Kan het ineens zo veel verschillen die cyclus met de zelfde mg clomid. Vorige ronde 150mg en toen 30 dagen. En nu weer 150mg en zit nu al op 38 dagen. Ze hebben geen bloed geprikt. Ben ik maandag nog niet ongi test ik opnieuw en bel dan de gyn wat de uitslag van die test ook mag zijn. Hopelijk komt er snel een einde aan deze onzekerheid. Heel fijn weekend allemaal. Liefs Thamara
bedankt voor alle reacties op mijn primolut vraag, ik weet nu dus dat ik pas een bloeding kan verwachten als ik gestopt ben met die pillen. verder is alles nog heel spannend en nieuw voor mij. ik duim voor alle wachtende meiden en hoop dat we allemaal hier snel zwanger worden.
@ lot: normaal zou alles dan inderdaad weg moeten zijn, maar er kunnen minuscule uitzaaiingen achterblijven en het is dan de bedoeling om deze uit te schakelen... @ meisje: joepie! Aan de klus! @ poohbear: ik weet wat je doormaakt, ik hou het ook niet uit van de spanning! Ondertussen zijn alle kwaaltjes verdwenen en twijfel ik sterk of het raak zou zijn want ik voel niets en nog eens niets! Ik hoop natuurlijk van wel want ik heb wel het gevoel dat dit mijn eerste eisprong is geweest ooit daar ik zeer pijnlijke (.)(.) had en dit had ik nog nooit eerder... Ik hoop 't zo anders moet ik spuiten! En ik hoop 't voor jou ook natuurlijk! Pffft....
@didlina. Ja, soms heb ik geen kwaaltjes en dan opeens weer wel. Alles wat "anders voel" hoop je dat een teken is. Irritant he? Sterkte meid. We gaan gelijk op, hopelijk beide goed nieuws
@ Thamara: wat een engelengeduld moet je opbrengen he! Hoop dat de duivels snel komen (eigenlijk niet natuurlijk, en dat je gewoon te vroeg getest hebt!)
Hai! genieten jullie allemaal van het mooie weer? Ik moet helaas werken dit weekend, dus weinig buiten zitten. Volgens de planning had ik gisteravond een eisprong moeten hebben, maar ik heb niks gevoeld. Ik voel me eigenlijk helemaal niet anders, dus ik hoop maar dat die eisprong wel gebeurd is! Verder ben ik wel erg moe (maar dat kan ook van al dat klussen komen ) Voor de zekerheid klussen we het weekend nog maar door, je weet maar nooit... Ik zit op het wachtbankje nu tot ergens 16 mei... allemaal, een heel fijn weekend!