He wijfie, wat onwijs vervelend voor je! Heb aan je gedacht vandaag en zo gehoopt op goed nieuws..... Snap dat je heel verdrietig bent! Succes hoor, hou je taai!
@Bloemetje das echt klote. Had zo gehoopt dat er bij jou ook een mooi eitje te zien was. Dikke knuffel @ deborah Ik behoor tot de groep elke dag met plezier Vandaag nog tegen de gyn toen ze begon over de frequentie van gemeenschap " u hoeft zich daar geen zorgen over te maken we zijn net een stel konijnen" @ cindy ik voel sinds gisteren veel activiteit in mijn onderbuik en vervelend gevoel tijdens het klussen. vandaag nagevraagd bij de gyn en die gaf aan dat dit de etra spanning in de buik is door de groeiende eitjes. Ik heb ze voor gisteren niet gevoeld. Veel succesen ik zal voor je duimen! @sjaandiaan welkom hier en veel succes! @ ellen You go girl! Goed hoor ik ben niet zo assertief.
Ja weet je tis niet dat het misschien niet gebeurt elke dag, maar bedoel ik wil niet dat het een MOETJE wordt Moest je gyn niet lachen
hoi Ellen, Fijn dat je je wat beter voelt even afwachten nog en dan hoor je hoe en wat van de gyn veel succes! Hier gaat alles goed. Eerste ronde clomid 5omg gehad en hiervan op dag 23 een mooi ei van 24 mm dus bijna op knappen, 3 dg na mijn ei werd ik ongie dacht ik maar volgens de gyn kan dit niet en hij zegt dat het een doorbraakbloeding of ovulatiebloeding is duurde alleen wel 4 dagen dus twijfelde zelf maar een andere gyn zei het ook. Moet nu volgens de gyn het weekend ongie worden en als ik dat woensdag niet ben en de test is negatief moet ik weer bellen en dan moet ik ws langs komen om te kijken hoe dat kan..dus even afwachten en hopen op een wonder zat vorige week met die bloeding al met mijn gedachten bij de volgende ronde maar heb nu toch weer een beetje hoop maar we zullen zien blijf voor mezelf en voor iedereen duimen! Bloemetje jeetje dat is ff een schok dan nu moet je gaan nadenken over beslissingen erg moeilijk wat raadde de gyn aan? veel sterkte met beslissen en hoop dat het volgende wat je kiest een mooi wonder voor jullie mag komen! denk aan je!
Dames het is even een andere vraag maar kan je ook je gebruikersnaam veranderen? Aangezien hier misschien familie kan meelezen, en ik het nog even stil wilt houden over het beginnen aan kinderen
Bloemetje@ Sh*t zeg, verdorie... Khad ook zo gehoopt dat er een mooi eitje aan het broeden was voor jou. Gho wat een lastige beslissing dat je nu moet nemen. Laat je tranen maar es de goeie loop, dat lucht op. Maar zeker de moed niet opgeven hé meid... Cira@ Kben blij voor je dat je ei op springen staat, mss wel een tweeling... Dat zou plezant zijn hé Ik blijf duimen voor je dat het raak is... Deborah@ Veel plezier met het klussen... Sjaandiaan@ Welkom bij ons cluppie... Wup@ Welkom en als je vragen hebt, schiet er maar op los hoor Lot@ Khoop ook dat je niet ongi wordt en dat je positief test
Zo ben er weer. Er was vandaag 1 eitje te zien van 12mm. Dus hij is aan het groeien, die andere was blijkbaar niet meer gegroeid. Hopenlijk zet deze door. Volgens de gyn ging deze wel doorzetten. Ze heeft het baarmoederslijmvlies ook gemeten maar heeft daar eigenlijk niks over gezegt. Moet zondag weer terug. Al met al eigenlijk goed nieuws. Het slaat volgensmij weer aan. Alhoewel ik denk dat ik deze ronde een latere eisprong krijg, als op dag 14 het eitje pas 12 mm is, maar goed hij kan ook een groeispurt maken hé. Kan het ook gebeuren dat er over een paar dagen geen eitje meer te zien is? Of is het zo als ze groter dan 1 cm zijn, dat ze dan blijven groeien? Groetjes Cindy
cindy volgens mijn gyn groeit je eitje ongeveer 2mm per dag bij mij was dat iets minder maar als je dat uitrekent dan zou je eisprong rond dag 20/21 zijn succes en mooi dat er 1 gegroeit was...je vragen kan ik niet beantwoorden sorry...
Hey meiden, Heb net even een heel stuk teruggelezen. Zo te horen zal ik straks ook wel aan de clomid moeten. Moet jullie echt elke maand een aantal keer voor controle komen? Of valt dat mee? Daar kan ik nu al tegen op zien. Ik hoop maar dat het dan snel raak is! Ook voor jullie! Liefs, Wup
hoi wup de controles vallen wel mee hoor je krijgt dan een inwendige echo maar dat valt wel mee, om te controleren of de colimd aanslaat en hoeveel eitjes er groeien, ik heb de eerste ronde erop zitten en ben 3x voor controle geweest.. veel succes! en niet teveel tegen op zien hoor het is wel goed controles!
En we kunnen weer gaan wachten! Dat vind ik echt het ergste van alles. Hoop dat ik zondag een mooi eitje heb, wat weer wat gegroeid is. Deze ronde zal ik later dan CD 17 een eisprong hebben, als ik natuurlijk een eisprong krijg. Maar daar zullen we maar van uit gaan. Groetjes Cindy
Hoi Wup, de eerste ronde is altijd spannend, omdat je nog niet weet wat je allemaal te wachten staat en hoe je lichaam op alles reageerd. Op een gegeven moment word het helaas gewoon routine. En die inwendige echo's stellen echt niets voor. Klussen rondom de eisprong is een stuk pijnlijker. ha ha. Bekijk de mmm met een hoop humor en positiviteit, en je zult zien dat het allemaal mee valt. gr sas
Als je de juiste dosis van clomid hebt gevonden dan hoef je niet meer elke maand voor controle. Dan krijg je voor een aantal maanden clomid mee. Maar tot je de juiste dosis hebt gevonden zul je elke maand een paar keer voor een echo/bloedprikken naar het ziekenhius moeten....
Gister dus een inwendige echo gehad en moet ook zeggen dat het me heel erg meeviel. Bedacht me alleen eigenlijk vandaag pas dat we nu al in de MM beland zijn, en dat had ik eigenlijk nooit verwacht. Zeker niet omdat we nog maar relatief kort bezig zijn. Ik denk dat het nog ff wennen is aan het idee.
Bij mij is vrijwel zeker dat de clomid 50 mg gewoon aanslaat en dat dus voor mij de juiste dosis is. Nu vertelde de gyn maandag dat als ik wil gewoon elke maand voor FM mag. Ik vind dit wel fijn eigenlijk, dan weet je toch een beetje beter waar je aan toe ben, maar helaas is dit niet in elk ziekenhuis zo.
pattie fijn dat de 50 mg aanslaat en fijn dat je gewoon voor een FM mag komen dan weet je ook beter wanneer je ongeveer je eisprong kan verwachten en dan weet je gewoon hoe het er van binnen aan toe gaat succes!
Hoi meiden, @Cindy31, wauw goed nieuws zeg, het ziet er goed uit, net als bij mij wel langzaam maar het groeit tenminste! @Wup, niet om negatief te doen maar ik vind die onderzoeken niet leuk, ben elke keer zenuwachtig en met het werk is het ook zo'n gedoe maarja het is voor een goed doel he, oja en ik zat in het begin ook echt in een ontkenningsfase ben vorige maand zelfs uit ellende 2 dagen thuis gebleven omdat ik het niet zag zitten, nu lijkt de clomid aan te slaan dus dan krijg je echt weer heel veel moed! Heel veel succes! @Pattie, dat is wel fijn dat je Gyn dat zegt, van de mijne mag ik ook volgende maand doorgaan met clomid, zelfs hogere dosis zonder controle omdat ik dan op vakantie ga. Ze zei en mocht je in aug. ook weer aan de clomid moeten dan kom je gezellig weer langs als je dat wil Hier is het wachten begonnen, mijn temperatuur is nog niet veel gestegen maar morgen weet ik zeker of ik idd dinsdag mijn eisprong heb gehad. Denk van wel trouwens.
Thnx Linda, Mijn "baas" (ik loop stage nu) heb ik een korte uitleg gegeven en die vind het gelukkig prima dat ik af en toe ff naar het ziekenhuis moet, maar toch, het is zo'n gedoe! Afgelopen woensdag moest ik al 30 minuten wachten terwijl het nog maar ochtend was...gaat dus toch veel tijd in zitten terwijl het onderzoek dan maar 5 minuten is.