hoi nance83, ik zie dat je "ons" gevonden hebt! Nee, ik had al geeneisprong, dus ook geen menstruatie, maar wel PCO. Maar er zijn hier meer meiden die wel een cyclus hebben en toch ook PCO. Is je cyclus wel regelmatig?
Hallo Nance, Wat een rot bericht voor je! Als je wilt kun je hier terecht met al je vragen en met ons meeschrijven. Misschien valt het even rauw op je dak maar gelukkig zijn de meesten hier vroeger of later zwanger. Ik hoop dat het bij jou ook snel raak zal zijn. Maar even om je vraag te kunnen beantwoorden; Hoelang duurt jou cyclus? Heb je wel een eisprong?
@ Nance: Welkom hier! Hoop dat je veel informatie kunt vinden, en voel je vrij om vragen te stellen! Helaas heb ik geen antwoord op je vragen omdat de 'officiele' diagnose bij mij niet gesteld is en ik alleen enkele kenmerken van het symptoom heb. Maar ik heb wel een regelmatige cyclus (op 2 uitschieters na) en dus wel altijd een eisprong uit mezelf. @ Poohbear: jeetje meid, balen hoor! Ik heb nog een sprankeltje hoop voor je dat het niet doorzet, maar goed, je kent je eigen lichaam natuurlijk op je duimpje. Ga er maar lekker tussen uit met je vriendje, hopelijk brengt de vakantie positief nieuws! @ Milla: jippie, lekker weer aan de gang! Ik vond het toch al knap dat jullie zo goed rekening probeerden te houden met die verbouwing hoor, en snap heel goed dat je nu zoiets hebt van: hoe eerder we beginnen, hoe eerder we mogelijk weer aantellen! En die verbouwing gaan jullie ook wel overleven als kindje nr. 3 in jouw buik zit, dat weet ik zeker! Hopelijk is het met de Clomid weer snel raak! Ik duim voor jullie! @ De rest: ik heb verder geen nieuws. Gaan dalijk nog maar een poging wagen, hihi! Tja, als de echoscopiste zegt dat dit 'mijn interessante dagen' zijn, dan moeten we het er maar van nemen he! Dus zaterdag, zondag, vandaag en ik denk ook morgen klussen, dan kan het dáár in ieder geval niet aan liggen! Weltrusten voor dalijk of straks en tot morgen lieve meiden!
hier is het over en uit. Op naar de volgende ronde, maar eerst op vakantie. Jullie zullen me dus niet veel zien hier. Maar in juni hoop ik toch weer langs te komen en hopelijk gaat het dan beter!
Poohbear wat ontzettend balen had het zo gehoopt voor je! Probeer te genieten van je vakantie, waar ga je heen? didlina hoop dat de hoofdpijn geen ongi betekent hoor duim nog voor je! hoe is het verder met je moeder? meisje goed benutten hoor je ei succes milla balen dat het over is maar een fijne gedachte mss dat je een ei heb gehad, succes! succes allemaal
@ Poohbear, wat jammer dat je hier minder komt, ga je zo lang op vakantie, of trek je het gewoon even niet? Hoe dan ook, ik wens je een hele fijne vakantie en hoop je snel weer terug te zien, we kunnen je hier niet missen!
@ Pooh: een dikke knuff he! en voor je het weet zie je weer een lichtpuntje hoor! Houd je er maar aan vast dat jullie nu iig een kans hebben gehad, dat bied hoop voor de toekomst! Fijne vakantie meid! we denken aan je
@ Poohbear: fijne vakantie meid! Probeer er toch nog even lekker van te genieten en hopelijk tot snel met goed nieuws!
Poohbear dikke knuff! Probeer te ontspannen op je vakantie en geniet ervan! Milla jammer dat je ongi bent geworden en super dat jullie er toch weer voor gaan!
Het begint hier toch wel heel spannend te worden! Ik heb vandaag tot nu toe nog geen hoofdpijn, voel me misselijk telkens ik gegeten heb, maar ik maak mezelf alleen maar gek! Het zal wel van de zenuwen zijn want mijn darmen liggen ook een beetje in de knoop... Ik hoop dat het snel zaterdag is, als er dan nog niets te zien is daar beneden ga ik testen... [-o<
zou wel héél fijn zijn, maar ik durf er niet meer op te hopen! Het is weer bang uitkijken telkens ik een toiletbezoek doe!
ik heb wel maandelijkse menstruatie, mijn cyclus heeft een wisselend beeld, de laatste 4 maanden is ie iets ontregeld, 2 keer 28 dgn, de andere 2 maanden 31 a 33 dgn dit komt wel eens vaker voor. Zou ik dan toch een eisprong hebben? weet het niet, als ik een eigen eisprong heb, moet ik dan op eigen kracht zwanger worden? duurt me te lang tot de 14e voor verdere uitleg.
Tja Nance, ik heb er niet heeeeel veel verstand van hoor, maar mij lijkt dat als je wel maandelijks menstrueert, je wel gewoon uit jezelf een eisprong hebt! Op basis waarvan heeft de gyn de diagnose PCO gesteld? Want ik neem aan dat dat niet is omdat je dus super lange cycli hebt? Want ruim 30 dagen valt toch nog wel mee?
Vanmiddag kon ik al de provera ophalen, dus net al 1ste tablet ingenomen. Hopelijk over 14 dagen ongi, kunnen we op naar volgende ronde.
@poohbear, jeetje zeg, ik had echt hele goed hoop, ik dacht als het nu bij jou lukt dan krijg ik ook weer hoop en moed, nou meis, hou je taai, je kijkt er toch naar uit he, bah, wordt er helemaal verdrietig van, nou hopelijk kunnen we samen weer gaan spuiten in juni en dan gaan we voor een roze zomer! Ooit komt ook onze tijd! Wat gaan jullie doen met vakantie? Ik heb dat het zaterdag een beetje bezonken is dan kan je lekker gaan genieten, sterkte nu met die rotongi!
hoi meiden! Bedankt voor al het medeleven. Tis nog niet echt doorgezet. Heb geen buipijn/rugpijn en verlies tot nu toen alleen beetje bruin. Dus snap er niets veel meer van. Denk toch dat het door gaat zetten. We gaan zaterdag voor 3 weken naar Portugal. Komen 1 juni thuis, dus vandaar dat ik nbiet veel langs zal komen. Of ik moet een internet cafetje tegen komen! Maar tot zaterdag kom ik hier nog effe neuzen. ben erg benieuwd naar Didlina.... Enne linda, we komen er wel hoor...nemen we gelijk milla en de rest effe mee in he roze!
ohh poohbear het is dus weer spannend geworden? geniet in ieder geval van je vakantie! iedereen weer succes verder!
@ nance: ik ken er geen bal van maar ik vrees dat ze dan weinig of geen medicatie zullen (kunnen) geven, als je een eisprong hebt ten minste... @ poohbear: om hoe laat vertrek je? 't is maar moest ik het tot dan uithouden dat ik je niet met nog meer spanning moet laten vertrekken hé ... Het zal je in ieder geval goed doen zo eens lekker genieten!