vanmiddag ish et hier echt begonnen. Viel haast flauw van de buikpijn! In ieder geval is het nu wel duidelijk! Morgen bel ik de gyn even om te vragen of ik Provera mee mag nemen op vakantie!
9 mei: Inge84 FM 9 of 10 mei: Didlina NOD? 13 mei: Makkie 2e echo 15 mei: Echo Mariska 16 mei: Enna NOD 18 mei: Meisje0123 NOD Eind mei: Linda kijkoperatie 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Enna: PCO: Clomid en LEO geen eitjes, na pauze van 10 maanden begonnen met 3e ronde Puregon op 13/04/08,resultaat: 1 ei links, 1 mei pregnyl gespoten. Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, eind mei kijkoperatie uitslag [-o< juni hopelijk 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 22 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. Kim1984:3e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Didlina: 23/04/08 eigen ei!!! 12/05 terug voor echo (hopelijk met goed nieuws!) Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! Milla Ondanks PCO in april een verassingsei gehad, maar helaas niet zwanger. Nu opnieuw begonnen met Clomid 50 mg. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. nu 10 dagen primolut en daarna beginnen met 50mg clomid. spannend!! Inge84 2e Ronde clomid. Hopen dat deze wel aanslaat. Vrijdag 9 mei naar gyn voor fm. We duimen voor een ei! ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! 18/4/08 1e echo: hartje zien kloppen en gehoord! 13/5/08 2e echo. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze
9 mei: Inge84 FM 9 of 10 mei: Didlina NOD? 13 mei: Makkie 2e echo 15 mei: Echo Mariska 16 mei: Enna NOD 18 mei: Meisje0123 NOD Eind mei: Linda kijkoperatie 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Enna: PCO: Clomid en LEO geen eitjes, na pauze van 10 maanden begonnen met 3e ronde Puregon op 13/04/08,resultaat: 1 ei links, 1 mei pregnyl gespoten. Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. Nu bezig met 3e kuur clomid 150 mg. (deze ronde zonder fm) Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov IUI, eind mei kijkoperatie uitslag [-o< juni hopelijk 3e poging 1e IUI. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Zora: PCO wel eigen eisprong, zwemmers mannetje verminderd vruchtbaar, verminderd beweeglijk. 15 april 2e test mannetje. 22 april terug komen voor uitslag en verder behandelplan. Kim1984:4e ronde clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, half jaar doorgaan zo en een grote kans op een zwangerschap. Ik hoop het!! Didlina: 23/04/08 eigen ei!!! 12/05 terug voor echo (hopelijk met goed nieuws!) Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 28-4-08 afspraak gyn voor uitslagen uitstrijkje, bloedonderzoek en sperma en behandelplan. Waarschijnlijk dan start provera/primulut en clomid! Milla Ondanks PCO in april een verassingsei gehad, maar helaas niet zwanger. Nu opnieuw begonnen met Clomid 50 mg. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. nu 10 dagen primolut en daarna beginnen met 50mg clomid. spannend!! Inge84 2e Ronde clomid. Hopen dat deze wel aanslaat. Vrijdag 9 mei naar gyn voor fm. We duimen voor een ei! ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! 18/4/08 1e echo: hartje zien kloppen en gehoord! 13/5/08 2e echo. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze
Heej meiden, hier ben ik weer. Ik ben vandaag naar de gyn gegaan omdat ik geen helderrood bloedverlies heb gehad. En het lijkt er gewoon op dat het toch een menstruatie is geweest. Ik had ook geen clomid genomen omdat het niet echt helderrood bloed was. Nu ben ik vandaag begonnen en moet ik 14 mei komen voor een FM. Toch vind ik dat wel weer even fijn om te kijken of het groeit. Sorry dat ik even niet op iedereen reageer want ik ga nu meteen naar bed, tis alweer laat. Komt goed! Liefs, Kim -xx-
Straks naar ziekenhuis voor tekst en uitleg ivm spuiten. Moet toch volgende ronde gaan spuiten, hopelijk werkt dat beter voor mij. Fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Inderdaad Thamara, misschien werkt dat beter voor jou! Ik hoop dat de spuiten wel aan slaan! @ Didlina: hoe is het met jou? Al getest?
Kim, heb je alleen bruinverlies gehad, wat vreemd! Nou hopelijk gaat het deze ronde beter! Didlina en en en? Spannend hoor! Ik duim voor je! Poohbear, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi. Hopelijk is het in je vakantie over en kun je lekker genieten, alvast een fijne vakantie gewenst! Meisje hoe gaat het met jou? Voor jou breekt er ook weer een spannende periode aan! @ All, vandaag is het alweer de 4e dag waarop ik Clomid slik, ik heb gelukkig geen last van bijwerkingen. Ik heb te horen gekregen dat ik niet hoef te komen voor follikelmetingen, ik vind het een beetje vreemd, ben ook wel onzeker, maar goed.. Dan maar ovulatietesten en tempen. Fijne dag allemaal, geniet van het weer!
@ Milla, balen dat je niet mag komen voor een FM. Dan weet je toch ook niet of er iets groeit? raar hoor. Hopelijk doen die ovulatietesten het goed en ben je er straks op tijd bij. @poohbear, fijne vakantie! en na de vakantie er weer met frisse moed tegenaan (pff cliche he, maar hoop dta je lekker uitgerust terugkomt!) @Kim, mij is altijd verteld dat bruinverlies geen menstruatie is en ik moest dan ook steeds eerst weer Provera slikken alvorens ik mocht beginnen met Clomid/Puregon. Maar beter dat je nu gelijk clomid mag slikken! Scheelt je toch weer 10 dagen! @Chantje, Van Harte Gefeliciteerd!Mooie naam Suze! @All, sorry als ik iemand vergeten ben... Gisteren kregen we het geboortekaartje in de bus van een nichtje van me. Ze is bevallen van een dochtertje Manouk. Moest toch even slikken hoor, gelukkig was manlief thuis en hebben we ff flink geknuffeld. Binnenkort op kraamvisite, leuk zo'n klein babytje!
hoi dames, Vriend had volgende morgen reuze spijt en een flinke kater! hihihi Verder nog niets te zien in mijn onderbroek , ik verga van de zenuwen! Ik had me voorgenomen om zaterdag morgend pas te testen ,maar ik denk dat ik morgenvroeg voor ik naar mijn werk vertrek toch even ga testen, want ik kan me niet meer houden! De test ligt mij al de hele tijd te verleiden hahaha
@didlana, jeetje wat spannend! We duimen vanacht! Jullie ook allemaal zo blij met dat mooie weer? Het is een kleine troost voor al dat wachten, ben de laatste paar dagen zo bang dat we na de operatie geen poging kunnen wagen, klinkt misschien heel dramaqueen maar dan weet ik het echt niet meer, of wat als de poging weer mislukt... ik weet zo moet ik niet denken dus ik denk er maar zo weinig mogelijk aan maar soms...... sorry voor dit chagiberichtje, ik wil deze maand ook weer roze in ons clubje, vorige maanden ging zo goed!
@linda, komt goed meid! Ben ik van overtuigt! @didlina...oeh wat spannend. Weet ik tenminste hoe het met jou afloopt voor ik vertrek! Heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld om te vertellen dat ik niet zwanger ben. Ze zou het doorgeven en ik heb een kuur Provera mee om tijdens de vakantie mee te beginnen. Ga het zo uitkienen dat ik ongesteld moet worden begin juni, kan ik gelijk weer spuiten!
@ linda: heel begrijpelijk die up's en down's! We kennen ze spijtig genoeg allemaal! Ik zou zeggen de aanhouder wint! Een vriendin van me heeft hele erge endometriose, twee operaties meegemaakt, heel veel ivf pogingen enz... en na 2 jaar is ook zij eindelijk zwanger, zelfs toen de dokters de moed al hadden opgegeven! Voor mij geeft zo iets toch wel moed om door te zetten en te geloven dat alles ooit wel goed komt!
hier nog een berichtje van mij: misschien zoals jullie in een andere topic gelezen hebben, is mijn hcg onder de 2 dus niet zwanger....Ik ben er echter nog niet gerust om en doe van de week eerst nog een thuistestje en evt een nieuwe bloedtest om echt uit te sluiten dat ik niet zwanger ben als ik aan de provera begin! Gyn zag nl een klein zwart rondje in mijn baarmoeder waardoor hij mij wilde laten testen op hcg ( maar hij dacht zelf dat het een gaatje in het baarmoederslijmvlies was). Ik denk zelf vorige week een eisprong te hebben gehad, gewoon het gevoel!, dus zou het misschien iets te snel zijn geweest voor een bloedtest? Heb hele pijnlijke borsten en werd vannacht wakker omdat ik kotsmisselijk was ( maar ja slik nu ook antibiotica voor blaasontsteking) en mijn temp is hoog dus wil nog even hoop houden haha, voor ik aan de provera begin
Goeie morgen allemaal op deze (alweer) hele mooie dag! @ Didlina, en en en en : Ik ben heel erg benieuwd, ik hoop het zo! Het wordt echt tijd voor roze hier! @ Poohbear, alvast een hele fijne vakantie gewenst! @ Enna, gefeliciteerd met je achternichtje. @ Kelly, ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen, als je eisprong inderdaad nog maar zo kort geleden is. Goed dat je dat doet, dat ben je in ieder geval zeker, wat een ander ook zegt! @ Linda, wat rot voor je die stress en die onzekerheid. Ik vind je helemaal geen dramaqueen [-X , ik heb respect voor je doorzettingsvermogen en alles wat je moet ondergaan. Als ik me niet vergis ben jij van de klussers inmiddels het langste bezig en heb je al zoveel tegenslagen moeten doorstaan. Af en toe keertje klagen mag best, ik hoop dat je je zorgen maakt om niks, maar ik snap je angst heel goed. Ik weet ook zeker dat het met jou goed gaat komen, als ik kijk naar bijvoorbeeld Lot, Sas, Chantje en Cira, zij hebben ook zo lang gewacht en zijn nu allemaal in het roze. Het gaat jou ook lukken, nu lijkt het misschien nog zover weg, maar wie weet hou jij over een jaarjte ook een kleintje in je armen. Ik hoop het zo voor je! @ All, deze ochtend was ik al niet meer ongi, en dat al op cyclus dag 7! zal vast door de clomid komen, daar krijg ik goede hoop van, want normaal duurt het een dag of 10-12. Vandaag de laatste en dan afwachten.
@milla, jij succes me tde clomid he! Ik verwacht een hoop roze hier als ik thuis kom! Ik loop nog steeds behoorlijk leeg hoor. Heb enorme buikpijn gehad en veel bloed dit keer. Maar het is dan ook de eerste "eigen" bloeding sinds heel lange tijd! In ieder geval neem ik Provera mee op vakantie!
1 juni komen we thuis. We hebben daar wel draadloos internet, dus misschien zie je me eens langskomen hiero! maar veel internetten zullen we niet doen!
Linda dikke knuffel. Geef de moed en hoop niet op het gebeurd meestal op een onverwacht moment. Poohbear fijne vakantie rust lekker uit. Didlina ik las dat het voor jou spannend is. En enenenen.......... Milla dat is wel fijn vooral met dit warme weer. Kelly als je twijfeld beter even wat langer wachten hoor! succes.