Hallo dames! Ik meld me nog even, ben er pas maandagavond of dinsdag weer! We gaan lekker een weekendje naar de Belgische kust, naar Blankenberge! Geniet allemaal van het lekker weer!
@noa : het gaat nu ietsje beter de slang is er uit en heb niet meer gebraakt ....ben nu weer even hard aan het knokkne om bij te trekken en goed te eten ......ik kan wel wat lijden maar wil de kleine goed beschermen ........
@sybje gelukkig dat het nu beter gaat, houd vol en inderdaad hard knokken al is het alleen maar voor de kleine. ik ben nu aan het wachten op de opgewekte bloeding, hoop dat dat niet al te lang meer duurt!
@ milla: ik hoop hat dat we snel allemaal in het roze gaan! Verder hier nog steeds geen ongi, heb eigenlijk geen hoop meer maar als ik maandag of dinsdag nog geen ongi heb, ga ik voor alle zekerheid toch nog even testen denk ik... Ik krijg wel een beetje ongi gevoel nu dus ik vrees ervoor...
hee meiden, ff snel een berichtje van mij. Ben weer terug van een weekje Center Parcs. Wil jullie laten weten dat ik aan jullie denk hoor! Jammer dat er geen zwangere bij zijn gekomen, maar op een dag gaan jullie ook allemaal roze hoor! Houd vol en moed! xxx
Hoi allemaal, Wat is het hier rustig! Zal ook wel komen door het mooie weer.. Een andere reden is natuurlijk dat de meeste mede-schrijfsters inmiddels zwanger zijn, gelukkig maar hoor, maar het begint hier wel wat stiller te worden.. Hopelijk mag dit topic over 2 maanden gesloten worden! @ Makkie, wat lief dat je zo af en toe nog even bij ons komt kijken en meeschrijft, goed om te lezen dat het zo lekker met je gaat, maak je geen zorgen over de verminderde misselijkheid, ik hoor wel vaker dat die af neemt bij de zwangerschapsduur van 10 weken en dat het rond week 7-8 het ergst is. @ Didlina, hoe gaat het inmiddels, ben je ongesteld geworden? Lastig he die onzekerheid. Ik heb dat ook, zelfs als mijn temp daalt en ik een negatieve test had, dan nog heb ik de hoop zwanger te zijn.. Geen bloed geeft moed, zeggen ze, zo blijf ik het ook zien. @ Sybje, Ik las dat jou zwangerschap niet van een leien dakje gaat, en dat je veel last hebt van misselijkheid enzo. Hopelijk ga je je snel wat beter voelen! Ben je de 16 weken al voorbij? @ Noa, hopelijk zet die ongi van jou door en kun je snel beginnen. Spannend he! @ Meisje, Ik had even gemist dat je weg was. Wat heerlijk met dit weer aan Blankenbergen! En dan gaat het wachten natuurlijk sneller! @ Inge, veel succes morgen met de FM! Hopelijk zit er een prachtig eitje op je te wachten! Ik ben benieuwd en duim voor je! Ik zit vandaag op cd9, ik begin nu al weer wat krampjes en steekjes te voelen.. Ben benieuwd. Fijne dag allemaal!
Hallo mijn naam is Ilona. Sinds 3 jaar weet ik dat ik pcos heb. Begin van dit jaar zijn we gestopt met de pil, helaas geen enkele reactie van mijn eierstokken! Volgende week op vakantie en daarna vol aan de bak bij de gynaecoloog.
@milla : nee nog niet ....maar nu na de sondevoeding voel ik me beter , en gelukkig is de slang er uit !
Noort 556 welkom hier! veel succes! Milla dat klinkt goed. Ook aan de andere kant is het rustig hoor ligt ook aan het lekkere weer denk ik.
@ noort: welkom hier (helaas voor jou weeral!) Hier sinds vanmorgen ongi, hopelijk doen de spuitjes snel zijn werk, enkel vervelend dat ik weeral tot de 21ste moet wachten vooraleer ik terug bij fert.arts kan! Ondertussen moet mannetje zaad nog eens laten nakijken en moet ik mamografie laten maken omdat mijn moeder borstkanker heeft en de arts zeker wil zijn dat er bij mij niets mis is vooraleer we hormonen gaan spuiten...
didlina..vervelend dat de ongi nu toch echt gekomen is...hopelijk heb je straks met spuiten meer geluk. geniet van het mooie weer en zoek voldoende afleiding tot de 21ste succes!
Didlina wat jammer! Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde! Ilona, welkom! Meisje, hoe was jou weekendje weg? Ik zit nu op cyclusdag 10 maar denk niet dat mijn eisprong ver weg is, ik voel heel duidelijk een eitje groeien en mijn ovulatietest (clear blue) was bijna positief. Ik denk morgen of overmorgen echt positief. We gaan dus weer aan de klus!
Meiden, ontdek deze pagina te laat, had hem graag een paar jaar eerder willen ontdekken. Wil jullie heel veel suc6 en geluk toewensen. Voor de meiden die er doorheen zitten (heb ze nog niet ontdekt ) Wil ik alleen maar zeggen hou vol. Zelf heb ik al drie kindjes dankzij clomid, waarvan één ook nog een tweeling was en de vierde is onderweg. Ik heb het hoofdstuk vruchtbaarheidsbehandelingen gesloten, jullie zitten er nog midden in. Weet dat er altijd iemand is die je zal begrijpen. (hier zelfs een site vol) Meiden toytoytoy liefs geeske
Bedankt meiden voor de lieve woordjes. Ik schrijf morgen nog wel even een berichtje over hoe het is gegaan... Liefs
hier vandaag wat lichte ongi krampjes, zou ik dan eindelijk (met behulp van primolut) ongi gaan worden? we wachten nog even geduldig af **sorry voor mijn ego berichtje**
Heey dames! Ik ga jullie berichtjes straks allemaal terug lezen! Ben dus weer terug van een heeeeerlijk weekendje Blankenberge! Het was super natuurlijk, met dit mooie weer. Ga weer lekker meeschrijven hoor Milla, dan is het hier niet meer zo rustig!
hoi hoi! Nou nog 3 dagen en ik mag testen zegt mijn banner. Ik voel eigenlijk niks. Hier en daar een krampje, misschien tekenen dat ik ongi wordt? Ik vind het zo spannend! Gelukkig hebben we het deze week lekker druk, hoef ik er niet steeds aan te denken!
@enna : ik voelde de laatste ronde ook helemaal niks......was helemaal blanco ! hopelijk betekent dit voor jou ook iets goed !