Net de puregon opgehaald. Maar jeetje wat is dat spul duur zeg POEH @ Esde je word idd van de kastje naar de muur gestuurd, hopelijk heb je snel duidelijkheid. @ Milla volgende ronde (hopelijk heb je die niet nodig) gewoon die fm eisen, dit lijkt me ook niks. @ Makkie meid wat heb je al een mooie buik Heel veel succes allemaal. Word langzaam weer tijd voor meer roze hier. Liefs Thamara
Esde ik ben idd op dag 6 van de provera ongesteld geworden! Ben er zelf wel blij mee, en ja dit komt dus soms voor... Moet morgen voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis en dan op dag 4 aan de clomid ( dat is dus ook morgen na de echo, want ze willen eerst weten of mijn baarmoederslijmvlies mooi dun is)
Succes Kelly! Zit nu op dag 8 van de provera en nog steeds helemaal niets. en wel een positieve ovulatietest. Snap niets van mijn lichaam. Zou ik dan toch zwanger zijn? Misschien toch maar even een bloedtest. Groetjes Esde
@ Makkie, dank je wel voor je antwoord! Ik hou me nu ook maar vast aan de gedachte dat er van binnen in ieder geval wat gebeurd. Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die dat zo ervaart. Ik hoop alleen dat ik geen pregnyl nodig heb om tot een eisprong te komen. @ Esde, Het is logisch dat je niet ongesteld wordt tijdens het slikken van Provera, meestal komt je ongi pas 3 -5 dagen na het stoppen met een middel als provera, al zijn er uitzonderingen (kelly bijvoorbeeld). @ Thamara, je hoeft Puregon toch niet zelf te betalen? @ Meisje, het komt blijkbaar bij heel veel vrouwen met clomid voor dat ze sommige rondes geen fm's krijgen, maar ik wil niet meer zonder.
@ milla, ik had alleen de 1e ronde FM's, toen voelde ik mijn ei heel duidelijk springen. OP dag 21 geloof ik, de 2e ronde ook op dag 21 (mijn cyclus was net zo lang) de 3e ronde op dag 14 (rara politiepet) de 2e en 3e ronde geen ei gevoeld! Ik vond het zonder Fm ook een beetje raar, ben de 3e ronde daarom gaan tempen en ovutesten en tja,toen was het raak... @ meisje, ik kwam even kijken, maar dus nog altijd roodloos! goed joh!Spannend! @ all, succes!
@thamara medicijnen zijn idd duur ....heb vanmorgen nog medicijnen gehaald voor misselijkheid op recept ....effe 18,- euries .......gelukkig worden ze vergoed ....
Meisje je maakt het wel heel erg spannend hoor! Milla ik had mijn eisprong meestal rond dag 18. In mijn rust ronde was dat dag 14 dacht ik en dat eitje groeit nu uit naar een mannetje. Esde gewoon achterop je poten staan hoor dan maken ze maar een echo in het zkh dan weet je zeker of er iets zit of niet.
He meiden, bedankt voor jullie steun en medeleven. Kom net bij mijn huisarts vandaan en kreeg even flink de kast uitgekeert omdat ik bij twee Gyns ben geweest de afgelopen dagen. Werd behandeld als een schoolkind. Echt erg. We hebben besloten een andere huisarts te gaan zoeken. Wens jullie ook veel succes. Groetjes Esde
Nou dames, ik kom niet meer online voor morgenvroeg denk ik! Hier nog steeds roodloos! Morgenvroeg sneuvelt de (niet digitale) ClearBlue die al weken in mijn kast ligt. Het resultaat horen jullie natuurlijk als eerste! X
Spannend meisje, succes! Ik kom morgen vroeg eerst even kijken! Ik hoop het zooooo! Bedankt meiden voor jullie ervaringsverhalen, ik voel me nu een stuk beter! Ik ga er maar vanuit dat het nog gaat gebeuren, ik moet gewoon nog wat geduld hebben waarschijnlijk (hoop ik).
Meisje, ik moet morgen toch vroeg op, dus ik kom dan ook meteen even kijken! Ik heb nog steeds goede hoop voor je! Je had toch vandaag eigelijk ongesteld moeten worden? Ik duim hier nog even heel hard verder!
miesje ook ik wens je veel succes, duim voor je. hier nog steeds moe, slapeloosheid is een bijwerking van de clomid volgens de bijsluiter nou daar heb ik zeker wel last van. ben super moe als ik naar bed ga maar als ik er eenmaal in lig kan ik niet meer slapen en ben ik zo wakker als wat. hopelijk word dat minder heb namelijk gisteren de laatste clomid gehad. sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar volg ff niet meer alle verhalen succes iedereen
Heel herkenbaar, had ik ook altijd met de clomid. Nu ik zwanger ben trouwens ook. Ben savond hartstikke moe, maar als ik naar bed ga dan wil ik de slaap niet vatten. Terwijl ik echt moe ben hoor! Tja, hormonen.... en clomid is geen lekker spulletje hoor. Had er altijd zoveel last van! Succes ermee meid!
makkie, werd het minder als je geen clomid meer hoefde te slikken, hoop zo dat ik vannacht beter slaap. maar het scheelt dat ik morgen vrij ben dus kan wel langer blijven liggen
euh, niet echt... na de clomid kreeg ik pregnyl voor de eisprong en daar voeld ik me ook niet echt fit door! En als ik dan ongesteld werd was ik ook weer veel moe... dus eigelijk was ik de hele cyclus door moe hahahaha. Met spuiten had ik daar geen last van. Uitslaapse morgen
dank je. ik heb het echt ff nodig morgenavond ga ik op kraamvisite bij mijn vriendin...super leuk maar ergens ook wel moeilijk...moet maar goed blijven denken mijn tijd komt nog wel