Ben vandaag bij de fertiliteitsarts geweest de uitslag: 1 eitje van 15,6 mm en 1 eitje van 12,4 mm! ben echt zo blij dat het met spuiten wel lukt. Moet donderdag weer naar de fertiliteitsarts voor een echo. Ga dan vragen of we mogen klussen..... Even een vraagje: wat is een FM?
Goeiemorguhh, @meisje heel veel succes vandaag met het testen! Hoop dat deze posi is. @Noa succes met je slapeloosheid het is heel vervelend. Heb hetzelfde met provera. Sterkte ook vanavond met je kraamvisite. En voor de andere meiden ook een fijne dag gewenst. Groetjes Esde
Goeie morgen! Ik dacht kom alvast even kijken voor ik mijn kindjes uit bed haal. Meisje, succes met testen zometeen! Ik hoop dat het een prachtig roze dag gaat worden! Heel veel succes, ik denk aan je! Ik kom later nog wel even terug.
Hallo dames! Heb vannacht om 04.00 uur getest! Was klaarwakker en kon niet meer wachten. Het was een niet digitale CB. Heb er overheen geplast, en de eerste minuut was ie nog negatief. Toen na ongeveer 1,5 minuut kwam er een heeeeeeel licht tweede streepje (maar wel breed, niet zo'n dun lijntje). Heb mijn vriend wakker gemaakt en die zag het ook. Had natuurlijk gehoopt dat de test hartstikke positief zou zijn, maar ik denk dat ik gewoon nog wat geduld moet hebben. Toen ik zwanger was testte ik 2 dagen voor NOD al licht positief, maar nu is dat dus nog niet het geval. Omdat ik al vaker een 'valse' test heb gehad, hang ik dus de vlag nog niet uit, want ik twijfel nog heel erg of het wel echt positief is. Ik zal 't straks op de foto proberen te zetten, die zet ik dan rond 11.00 uur online denk ik. Pfffff...... Niet goed voor mijn hart dit hoor!
Je weet wat ze zeggen over een licht streepje he! Even een tip: Maak je foto open in paint en verander deze dan in negatief. (zwart wordt wit en andersom) dan wordt het misschien wat duidelijker! Nog een andere tip. Kijk eens op Fertilityfriend.com Als in het linkse vak op community klikt en vervolgens op HTP OPK galary dan kun je een hele boel positieve testen van clear blue vinden (wel even goed aangeven in de zoekfunctie) Misschien heb je er wat aan! Ik ben benieuwd naar die foto! Enne Ik had met mijn oudste toen ook een super lichte positieve test (clear blue), maar was hardstikke zwanger! Ik duim voor je verder!
Nou, de test staat in mijn album hoor... Moet zeggen dat ik het resultaat teleurstellend vind. Het streepje staat er nu nog wel, maar wordt wel minder duidelijk. Heb 'm wat bewerkt zodat je het contrast beter ziet. Nou, straks maar naar de drogist en weer testjes kopen! Hoop dat ik vandaat niet ineens ongesteld word. Ohja, en Milla, goede tip! Heb de site bestudeerd en er staan daar ook veel positieve maar vage testen! Geeft weer hoop!
Goedemorgen! @meisje: ik zie inderdaad ook een een heel dun streepje. Ik vind het ook moeilijk om te zeggen het is wel of het is niet. Ik zou er nog een testje tegenaan gooien en koop er meteen 2: eentje voor vanmiddag en eentje voor morgenvroeg! Beter te veel positieve testen dan te weinig Ik ga er vandoor, moet even naar de dokter toe! Tot straks! En ohja wij hebben niet meer geklust. Ja voor de eisprong nog wel maar dat had ik verteld. Kussiess
Nou... Ik heb er ook nog diarree bij gekregen. Lekker, hoop dat het snel voorbij is want we vertrekken vrijdag voor een week naar Spanje!
Meisje ik zie ook een streepje hoor! Ik blijf nog even doorduimen, maar heb er wel een goed gevoel bij.
@ Meisje, ik zie ook een dun lijntje, niet heel erg opvallend, maar toch! Die buikgriep die heerst volgens mij, ik heb vandaag mijn jongste dochter uit het MKD gehouden, wegens diaree en overgeven. Wist je trouwens dat er in het onderwerp 'zwanger worden' een topic is dat over vage zwangerschapstesten gaat? Ik ga even mijn meisjes in bad doen, (oudste heeft nu loopgips, dus wordt weer even 'moeilijk' doen met vuilniszak, blijft lastig) Ik kom later nog even terug.
meisje voorzichtig gefeliciteerd zal ik maar zeggen, hoop dat je morgen een mooiere positieve test hebt. ik blijf voor je duimen. gelukkig vannacht beter geslapen, moest ook wel na 2 nachten wakker gelegen te hebben. fm = follikelmeting. succes weer
@ meisje: jeetje, ik ken die onzekerheid (wij allemaal denk ik), eeeerrug vervelend! Ik hoop 't zo voor je, ik blijf nog wat verder duimen en hopelijk zie je op de volgende test meer! Ik moet sebiet naar fert arts voor bespreking verdere behandeling en uitslag van de testen. Ben erg zenuwachtig, ik bekijk alles normaal van de zonnige kant maar ik heb een voorgevoel dat ik slecht nieuws ga krijgen... pfft... Zaten we maar al allemaal op een roze wolkje!
meisje ik zie ook een heel dun lijntje , doe gewoon morgen nog een test van een ander merk! Ik kom net van de gyn vandaan: ik mag vandaag beginnen met clomid!( wel dag 4 al maar dat maakte niet uit)Ik had een stagaire en een zwangere gyn , de stagaire kon mijn baarmoeder niet vinden haha, maar de gyn heeft hem uiteindelijk wel gevonden haha. Moet maandag weer terug om te zien of er iets in mijn lijf gebeurt......
Heb al weer testen van het Kruidvat gehaald. Heb ik overigens nog nooit gebruikt. 't Zijn van die testjes waarvan je druppeltjes urine in zo'n rondje moet doen. Ben benieuwd of ze geluk gaan brengen!
Heyhey, @ meisje, ik zie het streepje duidelijk hoor!Tis wel een vaag streepje, maar toch. Ik snap dat je de vlag nog niet uit wil hangen, probeer vanmiddag nog even een andere test! Ik had mijn 1e pos. test van de kruidvat, omdat iedereen zegt dat ie zo gevoelig is, nou bij mij ook zo;n streepje als jij nu hebt hoor! En toch echt zwanger! Oh meissie... hup naar de apotheek en een nieuwe halen! Successssssssss he! Liefss, Taliaa
Hoi meiden, Misschien een domme vraag maar ik hoorde mijngyn laatste iets zeggen over PCO maar kreeg de kans niet om te vragen wat het is, en dat zou ik ook moeten hebben. Kan iemand het me uitleggen. ALvast bedankt!
Hoi Roosje, Voor een duidelijke uitleg kan je het beste hier kijken : http://pcos.guanitadesign.com/ Heel veel succes! Sam
@ Meisje, probeer 4 uurtjes niet te drinken en niet te plassen, het plasje dat je daarna doet zal het duidelijkste resultaat geven! Succes! @ Roosje, heel kort: Normaal groeit er bij een vrouw per maand een ei, bij een vrouw met PCOS willen veel eitjes tegelijk groeien. Een eitje in de groei geeft oestrogeen af en hoe groter het eitje wordt hoe meer oestrogeen er vrij komt! Als er voldoende Oestrogeen is vrij gekomen, stopt het FSH hormoon (dat er voor zorgt dat eitjes groeien) en volgt er een eisprong. Omdat vrouwen met PCOS al in het begin doordat er meerdere eitjes willen groeien zoveel oestrogeen aanmaken, is het FSH hormoon al heel snel niet meer actief, waardoor er geen eitjes doorgroeien, gevolg: geen rijpe ei(tjes) geen eisprong, geen of trage cyclus. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. @ Kelly, fijn dat je nu meteen met clomid mag beginnen! Hopelijk gaat het jou iets moois brengen! @ Didlina succes vanmiddag! @ Kim, hoe lang voor de eisprong heb je nog geklust? Hier nog steeds geen eisprong