PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Sam86, dank je voor de link.
    Milla, thnx meid voor je korte duidelijke uitleg. Ik slik zelf Clomid, zonder heb ik geen eisprong. Voordat ik trouwde werd ik om de maand, 2 3 soms 4 pas ongie dus dat is PCO. Het is me nu duidelijker geworden. behoud je zoites altijd of kan het genezen?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : ik zie idd ook een dun lijntje ......ben erg benieuwd !

@kelly : lijkt me wel confronteredn een zwangere gyn .....maar goed zijn ook mensen ....

3. Milla

Milla Niet meer actief

Het is heel wisselend, sommige vrouwen zijn er na de geboorte van een kindje meteen vanaf anderen (zoals ik) blijven er altijd last van houden.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zat net die link door te nemen en je schijnt er wat aan te kunnen doen zoals:
    Regulatie insuline en glucose niveaus door:

Weglaten suikers en geraffineerde koolhydraten
    Bij het eten van koolhydraten altijd in dezelfde maaltijd eiwitten gebruiken verhouding 2:1.
    Weglaten van genotmiddelen.
    Voedingssupplementen.

Directe inwerking op hormonaal niveau met:

Speciale voedingssupplementen
    Omega 3 visolie
    Verhoogde vezelconsumptie (b.v. extra haverzemelen en/of gebroken lijnzaad) en regulering insuline/glucose niveau voor verhoging van SHBG (om testosteron langer gebonden te houden).

5. Milla

Milla Niet meer actief

Even een vraagje in het algemeen, hebben jullie last van een gevoelige baarmoeder in de periode van de eisprong?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : ik had altijd rnd en na mijn eisprong een blauw plekken gevoel bij mijn baarmoedermond ......ook was de vaginawand vaak wat meer opgezet ....
    heb je je eitje al gevonden ? en krijg je nu wel fm's ?

7. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord sybje. Nee ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eisprong (als die al komt :x ) Ik krijg geen fm's deze cyclus, ik wordt er een beetje moedeloos van! Ik heb al een dikke week krampjes enz. en nu doet mijn baarmoeder pijn.. Ik hoop zo dat het een positief teken is.. (zucht) (mooie keuken heb je trouwens, ik zag hem gister in je album ;) )

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hihi dankje wel !

effe over buikpijn ......de maand van onze conceptie liep ik 1 of 2 dagen dubbel van de buikpijn ...dus hup naar het zh ...toen dachten dat ze het een buitenbaarmoederlijk zwangerschap was ....dat was gelukkig niet het geval .....dus heel vervelende buikpijn kan een heel goed teken zijn !
    ik zal voor je duimen in ieder geval !

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje meisje wat spannend, ik zeg altijd maar zo, ik heb echt nog nooit een vaag lijntje gehad, dus ik heb hele goed hoop voor jou!

10. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    @Milla; 15 mei geklust en waarschijnlijk 18 mei de eisprong gehad. Ofja waarschijnlijk, we waren in Center Parcs en ik ging op mn buik de wildwaterbaan af en dat deed me toch pijn. En die pijn/druk had ik de volgende dag toen ik een inwendige echo kreeg ook. Dus ze zijn 99% zeker 18 mei gesprongen. Zou dat nog wat te betekenen hebben dan? Ik weet allemaal niet hoelang dat overleeft enzo. Hij heeft wel super zaad haha :)

11. Milla

Milla Niet meer actief

Nou kim dat kan nog spannend worden! Zaadcellen kunnen 3 dagen in leven blijven! :D

12. Kim1984

Kim1984 Actief lid

30 mei 2007
    211
    0
    16
    Ja echt?! Tering dat wist ik helemaal niet! Ohjee ik ben benieuwd! Wekt een beetje verschillende gevoelens bij me op; opwinding en zenuwen laten we maar zeggen! En als we nu aan de gang gaan, kan het toch geen gevolgen meer hebben?

Liefs Kim

13. Milla

Milla Niet meer actief

@ Kim, nee nu niet meer een ei blijft maximaal 24 uur in leven waarvan de eerste 12 uur de kwaliteit nog goed is en daarna snel afneemt.
    Spannend hoor!

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all ik lees wel mee hoor en leef heel erg met jullie mee. Wie weet zit ik over een paar maanden hier weer op het forum voor een 2e. We willen gezien mn leeftijd toch weer snel aan de slag. grijns. De gyn heeft al afgeraden om aan de pil te beginnen en het even aan te kijken of de natuur gewoon keurig zn werk doet. Maar ja eerst deze gup eruit.
    @meisje. duim duim duim duim. Gek wordt je van die vage testen. Ik heb er destijds 4 gehad. Totdat ik er een in het ziekenhuis liet doen en ze het met 2 man kwamen vertellen dat het positief was. Ik duim heel erg hard voor je dat het raak is. Hou het hoofd koel.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, had me vanmorgen verslapen (heb ik anders echt nooooooit!) dus kon niet meer kijken! Ben nu net pas terug en dacht meteen ff kijken of Meisje goed nieuws heeft!

Meisje, ik zie op je test ook wel wat, maar idd snap ik dat je nog een keer wilt testen. Maar nog steeds goede hoop hoor! Spannend meid! Ik blijf duimen!

Milla, had ook altijd gevoelige bm en er om heen zeg maar.... wie weet is je ei wel heel dichtbij!

Vandaag de hele dag geholpen mijn oma te verhuizen van een 2 persoonskamer naar een 1 persoonskamer. Pffff ben kapot! Merk dat ik ook een beetje buikpijn heb, waarschijnlijk iets te veel gedaan! Maar goed, vanavond lekker met de beentjes omhoog op de bank!

Liefs!

16. Niet meer actief

Hey Girls, :D

Meisje wat goed zeg dat je in ieder geval een licht streepje had. Das al een goed begin. Een streep is een streep. :thumup:

Vandaag weinig last lekker aan mijn nieuwe baan begonnen. En dat gaat allemaal zo relaxed bij de overheid.:) Kan gewoon aangeven wanneer ik gebeld word door de dokter of wanneer ik ernaar toe moet. Echt ideaal. Had vandaag een druppeltje bloed. :evil:

Meiden een fijne avond en tot horens.

Groetjes Esde

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje het blijft spannend zo voor je snap dat je een dikke vette test wil hebben dus hopelijk staat die streep er snel goed dik!

18. Milla

Milla Niet meer actief

@ Sas, natuurlijk ben je straks weer welkom! Er is trouwens ook een topic 'PCO cyclus na de bevalling' In sommige gevallen krijgen vrouwen weer een prachtige cyclus na hun bevalling. Ik had helaas de pech dat het weer als vanouds verder ging, maar wie weet ben jij een van de vele gelukkigen, ik hoop het voor je! Leuk dat je nu al weer plannen maakt!

@ Makkie, niet te veel doen hoor [-X ! Ik keek zojuist op je hyves, leuke nichtje/neefje heb je, erg schattig! Bedankt nog voor je antwoord, super om te weten, ik begin het nu wel spannend te vinden!

@ Esde, ik hoop dat het niet bij een druppeltje blijft, kun je eindelijk beginnen met je cyclus!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Oh ja wat hyves betreft, ik heb inmiddels de hyves vrienden Talia, Makkie, Meisje, Sybje in mijn lijstje staan (vergeet ik nu niemand :oops: ?) Vind het erg leuk om jullie zo een beetje in de gaten te houden, en een beeld te vormen bij de namen hier hihi) Alle begrip voor wie daar geen behoefte aan heeft maar wie dat wel leuk vind, mag pb-en. :D Zwangerschapswens hou ik wel geheim op hyves ;)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    klopt als een bus haha ! ik zeg niks over je zwangerschapswens .....die van mij is inmiddels landelijk bekend ;)

Deel Deze Pagina