PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja, die van jou is wel een stuk duidelijker hoor syb!
    Maar wel heel lief dat je 'm weer opgeduikeld hebt!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    je bent 5 dagen overtijd .....wil je geen bloedtest of een echo in het zh ?

3. Milla

Milla Niet meer actief

Even een ego berichtje:

Joepie! :D

Ik ben echt helemaal blij! Ik heb een POSITIEVE OVULATIETEST!
    Eindelijk! \:D/ :whistle: \:D/ !

Dus toch! Ik was al zo bang dat er niets zou gebeuren deze ronde, ben helemaal happy!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Joehoe Milla wat goed meid! Heeft je lichaam het toch niet verkeerd aangegeven! Twas gewoon hard aan het werk om een mooi ei te maken! Veel plezier de komende dagen samen met je hubbie! En dan over twee weken mooi in het roze, afgesproken?

liefs!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Is goed! :D Zullen we dan afspreken dat jij in december bevalt, meisje in Januari en ik in Februari, dan produceren we samen een paar prachtige winter beebjes ok? Alleen die gedachten geeft me al traantjes in mijn ogen :({|= erg he!

Eerst maar eens zwanger zien te worden haha!

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    super milla ! helemaal wauwie je weet wat je doen staat haha

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Super milla! en nu ..........................Klussen maar

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ha meisje, ik vind dat het nog steeds echt een streep is hoor, het feit dat je hem ziet op een foto van een test ( is vaak wat waziger) zegt genoeg

alvast een voorzichtige felicitatie!

veel iefs jose

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo lieve dames....

Hier slecht nieuws: ben net SUPER ongesteld geworden...
    En ik denk heel erg dat ik wƩl zwanger was, maar dat er iets is misgegaan bij de innesteling en het dus nu een soort van hele vroege miskraam is.
    Ik kan anders ook niet verklaren waarom ik ZEKER over tijd was (ik heb immers de FM's gehad) en waarom ik van die licht positieve testen had.
    Heb net even gejankt bij mijn vriendje thuis, maar weet dat bij de pakken neerzitten geen enkele zin heeft.
    Dus... heb al weer gebeld naar het ziekenhuis voor FM's in de volgende cyclus. En omdat ik morgen een week op vakantie ga, is dat al weer best snel.

Jullie bedankt voor AL jullie lieve berichtjes!
    En Milla: NU ben jij aan de beurt! Hoop dat jouw mannetje 'raak weet te schieten'!

Ga nu eens lekker teruglezen wat jullie allemaal over jullie zelf hebben gepost de afgelopen dagen, heb het allemaal niet goed meegekregen.

Liefs
    X

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : nee he ....wat balen zeg ...*dikke knuff*

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meisje balen zeg! Dikke knuffel!

12. Milla

Milla Niet meer actief

Oh Meisje, NEEEEE toch! Wat erg!
    Hoe kan dat nu!?! :confused: Hier schrik ik heel erg van. Dit had ik echt niet verwacht! :( :( :(

Ik denk ook dat je een hele vroege miskraam hebt gehad, want anders was je wel eerder ongesteld en had je geen heel licht lijntje.
    Jammer dat het niet zo is.. Rot dat je dit nu weer mee moet maken! Het was je zo gegund meis!

Vanuit hier een hele dikke hug!
    Denk aan je!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooo nee Meisje toch! Wat erg! Ik denk ook dat er wel iets heeft gezeten hoor.... dat maakt het des te erger dat je ongi bent geworden.... meid, hele dikke knuffel en doe het rustig aan hoor! Liefs!

14. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    meisje, knuffel! balen zeg en we hebben nog wel zo voor je geduimd.

vandaag mijn eerst fm gehad, helaas nog helemaal niets op te zien. moet nu volgende week weer terug.
    ben erg teleurgesteld, is deze ronde nu verloren?

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @meisje jammer zeg dat het toch niet raak was. Geniet lekker van je vakantie en kom lekker ontspannend terug. Je weet dat je zwanger kan worden, dus eens zal het gebeuren.
    @didlina wees niet bang voor deze leo ingreep. Ik heb hem destijds ook gehad. en als het zou moeten zou ik het zo weer doen. Hou er rekening mee dat je een week niet werkt omdat je helemaal beurs bent en moe van de narcose. Ik weet dat je na de leo behandeling de 1e maand het zelf moet proberen, en lukt het dan niet, dan weer 1 ronde clomid en slaat het dan niet aan dan inderdaad gaan spuiten. Je pco is namelijk dan een maand of 6 tot 8 weg voordat het weer terug komt. Ik ben in de 5e maand na de leo zwanger geworden inderdaad met het spuiten van puregon. Ik vond het wel fijn om te weten dat alles daar beneden goed zat, want dat konden ze met de leo goed zien. Ze halen met de leo eitjes weg die nooit gesprongen zijn zodat de goede eitjes een beter kans krijgen en ze maken een aantal gaatjes in je eierstokken om je hormoon productie te verhogen. Er zijn mensen een maand na de leo ingreep al zwanger geworden, dus wanhoop niet.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje jeetje dat had ik niet verwacht nu te lezen, dikke knuffel en snap dat je even goed gehuild heb. probeer van je vakantie te genieten en veel succes!

Milla super zeg een posi ovu test en nu druk aan de klus de komende dagen!

noa hoeft niet zo te zijn hoor dat deze ronde verloren is je zit op dag 10 dus kan nog van alles gebeuren, succes!

17. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    Belgiƫ
    @ meisje: wat vreselijk jammer, ik leef met je mee! Volhouden en allen snel in het roze!

@ noa: ik denk dat ze nog even zullen kijken wat er verder gebeurd met je eitjes en anders wordt je cyclus waarsch. vroeger afgebroken om dan een hogere dosis te proberen... (zo was het bij mij toch)

@ sas: bedankt voor de bemoedigende woorden, krijg er traantjes van... :cry:

18. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    bedankt voor alle reacties. ik zit nog zo in het begin van de mmm. ik word er nu al zo onzeker allemaal van.
    ben erg blij met dit forum.

ik probeer gewoon nog rustig deze week opnieuw te wachten.

19. Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

@ meisje wat een pittige dag gister joh echt erg. Geniet maar lekker van je vakantie en probeer te ontspannen. Balen hoor!

@ Milla gefeliciteerd met je eisprong hopen dat het deze rond raak is! Succes.

Vandaag eerste dag zonder provera, ben heerlijk uitgekuurd. Nu maar goed drinken en proberen ongesteld te gaan worden. We zien wel. In ieder geval lekker weekend en vandaag even niet naar school/werk. Nog een week en dan terugbelafspraak met mijn Gyn ben benieuwd wat we verder gaan doen.
    Fijne dag vandaag.

Groetes Esde

20. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen,

Ik heb gister allerlei felle steken gevoeld aan allebei de eierstokken :confused: Ik vraag me nu af of er misschien meer dan 1 eitje gesprongen is. Ik vermoed dat mijn eisprong gister middag/avond is geweest, maar voor de zekerheid wacht ik vandaag nog even af. Maandag moet ik even op progesteron laten prikken.
    Waarschijnlijk zit ik nu dus op het wachtbankje.

@ Meisje, een fijne vakantie gewenst!

@ Esde, de meeste vrouwen worden 3-5 dagen na het stoppen van provera/primolut ongesteld. Hopelijk arriveert 'oma' snel ;)

@ Noa, er kan inderdaad nog vanalles gebeuren. Cyclusdag 10 is nog te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen.

Fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina