bloemetje gezellig dat je er weer even bent en zeuren mag je hier altijd hoor daar zijn we ook voor voor elkaar erg moeilijke keus voor je zeg hoop dat je de beste maakt en dat je geduld eindelijk beloont mag worden, in die tijd dat je moet wachten op die kijkoperatie mag je dan niet de clomid met de metformine gebruiken kan je kijken hoe dat aanslaat terwijl je wacht op de kijkoperatie, sterkte met jullie keus! ik weet niet wanneer ik ga testen omdat ik vorige week naar mijn idee ongie ben geweest(volgens 2 gyns niet maar tussenbloeding) denk ik niet dat ik zwanger ben heb van de week alleen wat steekjes gehad en verder nergens last van dus lijkt me niet zo hoop het natuurlijk nog wel een beetje en mss dat ik morgen test zit vandaag 14 a 15 dagen na mijn ei... weet iemand wat er gebeurt als je progesteron niet goed is? succes allemaal
Bloemetje@ Ik wens je heel veel sterkte toe hoor meid... Zou het zelf ook moeilijk hebben om een keuze uit die drie te maken. Maar de moed niet verliezen hé ( tis de juiste die het zegt ), binnenkort zal je ook een mooie baby in je armen mogen sluiten. Wij allemaal hé dames, voor minder doe we het niet... Hoop dat morgen terug beter ben ,want zo'n dip Vanmorgen al een ruzie gehad met m'n ventje dat ik wat positiever moet denken enz... Ja kweet dat zelf ook hoor maar ben al altijd een beetje een pessimistje geweest. Gelukkig hebben we het vlug terug bijgelegt
hoi Bloemetje. ik zie dat we net zo lang bezig zijn, en ik lees je dilemma ik weet niet precies hoe je verleden met clomid is, maar bij mij heeft de 150 1x gewerkt en toen was ik immuum voor de clomid. Ben dus nu aan het spuiten> ECHT waar..t valt mee..en met lage dosering starten voorkom je overstimulatie, je kunt nml in dezelfde cyclus ophogen als t nodig zou zijn. De prikjes voel je nauwleijks, pregnyl enigszins, maar van korte duur. bijwerkingen? ik heb er geen last van, en bij clomid was ik sjaggie, opvliegers enz enz. Dit is mijn 2e maand en nu zijn er 2 gesprongen. Ook daar wordt je goed op gecontroleerd: ik had tot dag 18: 2 van 11 mm dag 19: 1 van 17, 1 van 15 en 1 van 13. Ze wilde me de volg. dag weer zien, en dan pregnyl. Eind vna de middag werd ik gebeld: ze hadden overlegd, ik moest maar meteen pregnyl zetten, omdat er misschien anders 3 of meer zouden springen Succe smet het kiezen, ik hoop dat ik je wat info heb kunnen geven over spuiten. gr bengel
Bloemtje lijkt me moeilijke keuzes. Doe hetgeen waarbij je je eigen goed voelt. d kijkoperatie is inderdaad de LEO operatie. Dikke cyberknuffel.
@ mariska het is moeilijk he positief denken (ik ben ook een geboren pessimist). Maar soms moeten we het toch proberen. Ik ben in iedergeval blij dat ik een eisprong heb gehad, dit is de eerste stap. @ lot ik duim voor je!
Dankje lieve meiden! Lot, ik weet niet wat er gebeurt als je progesteron niet goed is. Ik hoop toch echt dat je geen gelijk hebt en morgen gewoon een posi test! Mariska, geen ruzie maken hoor Gewoon positief proberen te blijven! Bengel, bedankt voor je info! Zoals jij het beschrijft klinkt het meer succesvol dan wat ik van de gyn hoorde. Je hebt me aan het denken gezet. Ik hoop dat je eitje(s) gauw bevrucht worden, jij ook veel succes! Cira, goed van je, een eisprong is zeker de eerste stap, het gaat vast lukken! X Bloemetje
Hallo iedereen, Ik heb jullie forum gelezen en zou me graag bij jullie aansluiten! Ik heb heel waarschijnlijk ook PCO, 7 jaar geleden werd ik niet meer ongesteld na 6 mnd naar de gyn doorverwezen, de gyn had het toen al over veel kleine eitjes op de inwendige echo en ik moest aan de pil. nu zijn we sinds 1 mei gestopt met de pil en je raad het al ik word niet ongi! Dus door de arts direct doorverwezen naar de gyn en daar moeten we nu 3 juli naar toe, ik ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Ik hoop dat ik met jullie mee mag praten en jullie kan steunen en dat we allemaal snel zwanger zijn
Welkom jammeke, veel succes met je gesprek 3 juli... Als je vragen hebt stel ze maar gerust aan ons hoor
Hallo dames, Ik ben vandaag bij de Gyn geweest. Donderdag had ik een eitje van 12 mm, die was nu gegroeid tot 20 mm, en staat op springen! Ben helemaal blij. Baarmoederslijmvlies zag er ook heel goed uit, en was dikker aan het worden. Moet over 1 week bloed prikken. De Gyn dacht dat ik morgen een eisprong krijg. En nog een leuk nieuwtje. Ik ben gisteren voor de 2de x petetante geworden van een jongen Vince! Supertrots natuurlijk.. Dus een beter weekend had ik me niet kunnen wensen. Succes en sterkte allemaal. Groetjes Cindy
@Bloemetje, moeilijk om een keuze te maken! Maar zoals de andere meiden, zeggen... doe waar je je goed bij voelt! @All, heel veel succes, sterkte en probeer positief te denken! Hoe moeilijk ook, maar dat is erg belangrijk! Ik duim voor jullie allemaal! Liefs, Marit
Cindy: wat een goed nieuws!!!! Bloemetje: succes met het maken van een keuze! Jammeke: welkom!! Lot: hoe is het met jou?? Ik heb een heerlijk weekend gehad! Zaterdag een nieuwe auto gekocht en vandaan in Utrecht naar een vlooienmarkt geweest..... Verder geen nieuws.... dinsdag 2e FM, maar ik voel niets..... Ben erg benieuwd of er dan wel iets is te zien.......
Chantje@ mijn duimen draaien op volle toeren voor jou hoor... Khoop echt dat er een mooi ei te zien is, veel succes...
Hoi meiden, Cindy, wat gaaf, wat kan dat snel gaan he, ik duim voor je! Bloemetje, hou je taai meis, hebben jullie er dit weekend goed over kunnen praten? Jammeke heel veel suc6 en ik hoop dat je ook veel aan dit forum hebt Chantje ik duim voor je! Lot ben wel heel benieuwd! Mariska ben je al aan het aftellen? aan allen: veel suc6 deze week! Hier trouwens niet veel nieuws, vrijdagavond dus die roze/bruine afscheiding, daarna niks meer, sons wat ongi-krampen we wachten maar af, duur nog een dikke week zucht
hoi dames, heb vanmorgen een test gedaan ik dacht eerst er komt een streep maar helaas was gauw verdwenen, helaas negatief dus afwachten tot woensdag en dan moet ik het ziekenhuis bellen als ik geen bloeding heb gehad omdat ik die 3 dagen na me ei had dus ff wachten en benieuwd wat ze dan doen... linda spannend zeg! chantje duim voor je dat er nu wat te zien is! cindy wat een super nieuws en nu goed klussen! bloemetje hoe is het nu met je? mariska bij jouw word het ook spannend hoe voel je je? jammeke welkom en je kan hier altijd terecht.. cira hoe is het met jouw? allemaal succes!