Milla succes straks in het ZKH. Tibisai geef de moed niet op net wat milla zegt. PS ik ben een van die 90% zie mijn banner. Het duurde even en we hebben hulp nodig gehad maar het is wel gelukt. Alle dames met ei klus ze! alle dames in de wachtweken ik duim voor jullie!
we kregen een keer prikinstructie, maar we hebben het altijd zelf thuis gedaan (mijn vriend deed het hoor, vond de naald te lang...)
@ Milla, Bedankt voor je steun. Maar ik voelde me al een stuk beter toen ik idd zag dat de meeste vrouwen hier op het forum al in verwachting zijn. Ik geef de moed zeer zeker niet op, maar ik heb er gewoon nooit bij stil gestaan dat het een syndroom of dergelijk kon zijn. We zijn nu in totaal al 6 mnd bezig. Alleen weet ik nu, waarom het niet echt liep zeg maar... nogmaals bedankt voor jullie steun
@tibisai : kijk dat is een voordeel ........wij waren ook nog niet zo lang bezig toen we erachter kwamen dat ik pcos heb .......dat heeft het hele proces wel verspoedigt.......in sept /okt begonnen en in april mei het zh in ,.......en een krappe jaar later zwanger ..........! mag ik vragen of je ook van de andere symptonen last hebt ? zoals overbeharing en of overgewicht ..? ik had/heb wel last van beide nl ......
Ik ben vanmorgen in het zkh geweest en heb alles met gyn doorgesproken. Ze vertelde dat de progesteron waarde inderdaad vrij laag was, maar niet zo laag dat er zeker geen ei is gesprongen, al is de kans dat het een goede eisprong is geweest ontzettend klein. Omdat ik nu wat spotting heb wil de gyn eerst afwachten of ik niet uit mezelf ongi wordt, ben ik dat over een week niet, dan moet ik voor de zekerheid even een testje doen en vervolgens opnieuw met de primolut beginnen. Zo gauw ik ongi ben mag ik weer op de derde cyclusdag met Clomid beginnen, geen 100mg zoals ik had verwacht maar opnieuw met 50mg omdat ik wel alle tekenen van een eisprong heb gehad. Deze ronde krijg ik follikelmetingen. Ze vond het sowieso nodig. Volgens mij, aan haar gezicht te zien was ze verbaasd dat haar colega dat in de vorige ronde niet gegeven heeft, maar ze was er erg duidelijk over dat ik die voortaan zou krijgen. Gelukkig! Over pregnyl hebben we het niet uitgebreid gehad, toen ik daar over begon, zei ze meteen dat ze eerst dit even af wilde gaan wachten. Nu dus wachten op ongi.
Beetje dubbel Sybje, ik geloof niet meer zo in clomid 50 mg aangezien het al 2 x niet echt voor me gewerkt heeft. Ik vind het wel fijn dat ik nu opnieuw weer follikelmetingen krijg. Ik ben niet echt super positief dus maar ik geef de moed niet op, ik ben wel blij dat ik nu goede controles ga krijgen. Lief dat je altijd zo'n belangstelling hebt. Hoe gaat het verder met jou?
ik geloofde op een gegeven moment ook niet meer in de clomid 100 mg ......ik geloofde helemaal niet meer in de clomid trouwens ........de plannen om te spuiten waren al concreet ...maar ik raakte toch net nog even zwanger ! ik vond de fm ook meer rust geven hoor .........alhoewel de gyn/fert het liever niet deed .... ik hoop zo dat jullie allemaal snel naar de overkant komen ...weet hoe moeilijk het soms kan zijn ! het gaat hier redelijk ...ben sinds een paar dagen weer veel aan het overgeven .....maar goed dat komt vast wel goed !
Milla toch geen eisprong je dacht het al vervelend zeg. dus weer aan de 50 mg dat is wel jammer als je het zelf niet zo vertrouwd zijn ze bang voor overstimulatie met 100 mg? succes en hopelijk komt de ongi van zelf en hoef je niet aan de primolut.
@ sybje Ik heb idd last van overgewicht, maar daar kreeg ik pas later problemen mee. Dus ik zou niet waarnemen dat mn onregelmatige cyclus iets ermee te maken kan hebben. Maar ik ben nu al zwaar op dieet.. hahaha ceasar salade @Milla Wel wat minder om dat te horen te krijgen. Ik weet niet precies waar je woont. Maar misschien een ideetje om bij een andere ziekenhuis gyn tog even ter na controle te gaan. Heeft een kennis van mij ook gedaan, bleek dat de andere gyn teweinig maatregelen nam, of iets minder sneller.. ze liet het veel meer van het lichaam af weten.
Lief dat jullie zo meedenken! Maar nee het is niet dat ik geen vertrouwen in de gyn heb. Ik heb wel vertrouwen in haar maar niet in de gyn die ik hiervoor had en mij geen follikelmetingen wilde geven. Dat ik 50 mg krijg snap ik wel omdat ze geen zekerheid hebben dat 50mg niet werkt. Maarrrr Toevallig heb ik nog een extra pakje Clomid in huis, vorig jaar meegekregen wist de gyn niks van, dus ik kan het eventueel zelf wat ophogen naar bijvoorbeeld 75mg :-# .. Wat zouden jullie doen?
ik zou het niet doen milla .....vind het levensgevaarlijkom zelf met medicijnen te experimenteren ....dadelijk kanllen je eierstokken er uit en moet je naar het zh ....en dan moet je bekennen ... niet doen hoor meis ,...ik word er eng van !
mmmmmmmmmm als eerste: ik snap het super goed! kijk als je nu straks uit jezelf ongi wordt dan zou ik het gewoon bij 50 mg houden want kennelijk werkt het dan toch (ondanks misschien een slechte eisprong). mocht je nou je ongi moeten opwekken dan zou ik toch de gyn even bellen en overleggen want kennelijk doet dan 50 mg niks. had jij nou bij je andere kindjes ook clomid?
Niet doen hoor milla! Je kunt elke keer weer anders op de clomid reageren, dus straks gaat idd de boel van binnen op hol slaan!
Ik heb al heel snel bedacht dat ik het niet ga doen. Maar ja, je wilt zo graag dat het lukt he Ik ben bang dat wanneer ik overstimulatie heb, de kans bestaat dat ik dan in een volgende ronde terug gezet wordt op 25mg en dat kan dan gewoon te weinig zijn, en is dus is dan zeker een weggegooide kans. Ik blijf bij 50mg al heb ik er niet veel vertrouwen in. Ik ben bang dat ik daar geen goede eisprong van krijg, maar duimen dat dat niet het geval is. Dat ik nu opnieuw 50 mg heb gekregen is ook een beetje de schuld van het ziekenhuis, doordat ze me de vorige ronde geen fm hebben gegeven weten ze zelf niet precies hoe ik er op reageer
Milla ik zou het inderdaad ook niet doen. Wel fijn dat je de volgende ronde FM's krijgt. Dan weet je in iedergeval wat er in je lichaam gebeurd.
Milla Ik zou het ook niet doen, maar wel fijn dat ze weer die Fm doen, dan weet je in iedergeval waar je aantoe bent dan dat je dagen in de stress zit! Zal hard voor je duimen!
Goede beslissing Milla! Je moet zelf nooit met medicijnen experimenteren (hoe goed ik je reden erachter ook begrijp hoor!) Met die fm's krijg je in iedergeval een beeld van wat er in je lijf gebeurd en kun je ook beter je eisprong timen. Succes de volgende ronde meid!
Moest even mn verhaal kwijt: zit ik net bij m'n bazin gewoon een overleg over werk, zegt ze ineens: wat zie je er slecht uit... maak je je druk om de operatie?... vervolgens klap ik helemaal dicht, rode kop, stamel ik een beetje, ging bijna janken... euh stress ofzo? Ben iemand die niet snel echt hele persoonlijk dingen bespreek met anderen, wel gewoon de gang van zaken mbt het ziekenhuis, daar heb ik het met best veel mensen over maar over m'n gevoelens............... tuurlijk niet erg maar ik had wel zoiets van wat heb ik nu weer!
Heej meiden, even een kort berichtje van mij! Hier is nog niks te bekennen en eigenlijk ook geen echte tekens van ongi. Had wel last van lage rugpijn en mn (.)(.) zijn gevoelig, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Ik kan nooit zo goed onderscheid maken tussen de kwaaltjes, telkens denk ik dan oh dat had ik vorige maand ook of juist helemaal niet! Zou wel een hele verrassing zijn want we hebben maar 1 x geklust. Ach ja het zal wel niet, maar je weet maar nooit! Ik hou mn NOD maar op morgen, 2 wkn na mn eisprong. Wat zouden jullie doen? Liefs Kim, -xx-