PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    he Linda.. wat ontzettend meid:( heel veel dikke digiknuffels van mij! Weet niet zo goed wat verder te zeggen, maar hoop dat je jouw lichtpuntje toch weer weet te vinden, maar dit is wel echt )&*&(&()**..

Liefss, Taliaa

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Linda heb hier gewoon geen woorden voor.
    Heel veel sterkte met alles, en hopelijk komt jullie wens heel snel uit.
    Om een mooi gezond kindje van jullie zelf vast te houden.

Liefs digiknuff van mij

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo dames,

Mag ik met jullie mee komen kletsen?

Zie toevallig dat ik op een wat vervelend moment kom binnenvallen. Bij deze Linda; gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je er ondanks het nare bericht toch nog een leuke dag van kan maken! En inderdaad, ben het eens met wat de andere zeggen, geef de moed niet op hoor!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    @ lindas, tuurlijk, welkom hier! ik zie dat bij jou erg snel pco is vastgesteld, fijn hoor! (om maar even iets positiefs te zeggen he!)
    Succes ermee!
    20 juni ga je starten met clomid, krijg je eerst nog primulut of heb je je ei gespot?
    liefss, Taliaa

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Taliaaa; Thanks! :) En blij dat je positief bent ;)

Ik heb al eens eerder primolut gehad, maar dat hielp bij mij niet! En bij mijn echo was mijn bm-slijm 3,66 mm, dus volgens haar kon ik dan direct starten :) Ik ga er natuurlijk niet tegenin, vond die Primolut maar troep! :D

En jij bent al zwanger! Gefeliciteerd! Hopelijk kun je me wat positiefs vertellen over Clomid? Vind het een beetje eng allamaal!

Geniet maar lekker van je zwangerschap! :D

6. Milla

Milla Niet meer actief

LindaS, welkom hier!
    Jammer dat er bij jou ook PCO is vastgesteld, maar zoals ik altijd zeg wanneer er iemand nieuws bij komt, maak je niet te veel zorgen want de meesten worden hier binnen korte of langere tijd zwanger.
    Vorig jaar ik oktober waren we met een clubje van ongeveer 15 en zeker 80% daarvan is nu zwanger! Ik hoop dat clomid voor jou ook snel een wondertje gaat brengen. Succes

p.s. wat betekent SKSB en AKA enz bij jou avatar?

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks Milla! :)

Vind het allemaal nog een beetje eng, maar ben wel blij dat ik duidelijkheid heb! :D

Ik zit al sinds ik gestopt ben met de pil op het forum 'klachten na de eisprong' en sindsdien is dit een echt gezellig kippenhok geworden! Op een gegeven moment hadden we het steeds meer over het zogenaamde 'kippenhokje' met ons 'kippetjes'. SKSB hebben we ooit eens bedacht in een gekke bui, vandaar! Zal de betekenis maar niet zeggen, want daar had je bij moeten zijn ;) :)

Hoelang ben jij nu bezig? En wat zijn jouw ervaringen met Clomid?

8. Milla

Milla Niet meer actief

Kort versie (voor lange versie zie website) ;) : Ik heb wisselende ervaringen met Clomid, 5 jaar geleden werd ik bij de eerste ronde 50mg zwanger. Die zwangerschap is uitgegroeid tot een inmiddels lief kleutermeisje.

De tweede zwangerschap kwam na 2,5 jaar zonder anticonceptie (niet bewust) bezig te zijn geweest spontaan.
    Nu ben ik op een paar weken na, bijna een jaar bezig voor een derde kindje, waarin ik 2x clomid 50 mg heb gehad. Ik weet niet precies wat het gedaan heeft de vorige cyclus, vandaar dat ik nu (zodra ik ongesteld wordt ben erop aan het wachten) folikelmetingen krijg. Ik ben vrij tevreden over Clomid, denk wel dat er bij mij eicellen door groeien, maar ik hoor hier helaas ook wel eens dat het niet met clomid lukt maar tot spuiten komt van Puregon. Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Succes met de eerste ronde!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ LindaS: helaas ook welkom hier! Misschien moeten wij ons kippenhok ook maar eens een naam gaan geven, hihi, er wordt hier ook wat afgekletst!

@ Linda: Hoe gaat het meisje? Trek je het een beetje daar in het ziekenhuis, met de laptop op je schoot?

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Millia; Nou, dat geeft me weer een beetje goede moed! Hoor zoveel verschillende verhalen en misschien moet ik er ook maar niet teveel over opzoeken en afwachten wat de Clomid bij mij gaat doen! Maar wachten is helaas niet zo'n sterke kant van mij :( Ik ga eens een kijkje op je website nemen zo! :)

@Meisje; Thanks! Vind het wel fijn om er met jullie over te praten! :) Dus ik wil graag meewerken om dit topic om te toveren in een heeeeeeeeel gezellig kippenhok (ben er inmiddels goed in geworden ;) )

Ik heb trouwens gisteren te horen gekregen dat mijn schoonzus in de eerste ronde zwanger is. Heb zitten huilen als een klein kind gisteren, niet dat ik ze het niet gun hoor (heb ze ook niets laten merken), maar het kwam toch hard aan :(

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    @ LindaS, ik heb 3 rondes met clomid gehad, en het sloeg meteen aan! Wel waren de 1e twee nog best lang (ik kreeg mijn ei pas op dag 20) , maar de derde was maar 28 dagen en die was raak:)
    Ik heb in de 1e ronde alleen maar FM's gehad, daarna zonder controles. Ik had weinig last van de clomid, alleen bijwerkingen op mn humeur (en die waren best heftig, maja, hormonen he)
    Geef het allemaal een plekje en zorg dat je lichtpuntjes blijft zien! En als jij ze niet ziet, helpen de meiden je hier wel hoor!

Liefss, Taliaa

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Misschien ben ik een leek hoor, maar wat zijn FM's?! :)

En thanks voor je positieve uitleg! Super! :) Geeft moed! :D

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee LindaS, ook welkom van mij hier! Hopelijk is het snel raak.

Hier ook een succes verhaal. Na maanden clomid slikken en 2 rondes hormonen spuiten eindelijk zwanger! Heb clomid 50 mg en 100 mg gehad. Het sloeg goed aan en had bijna elke keer netjes een eisprong. Alleen maakte de clomid mijn slijm dun, waardoor het innestelen minder goed kan gaan (nooit zeker geweten of dat de reden was dat ik niet zwanger raakte, maar de gyn vond het genoeg geweest met de clomid) Ook had ik erg veel bijwerkingen door de clomid en kon soms geeneens auto rijden door alle strepen en vlekken voor mijn ogen. Daarna dus gaan spuiten, de eerste ronde moesten we afkappen omdat er teveel eitjes groeide. De 2e keer spuiten had ik netjes een mooi ei en ben ik zwanger geraakt! Dus het kan even duren allemaal, maar dan is het toch ineens zover.

Heel veel succes hoor! Komt allemaal goed.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, gefeliciteerd met je verjaardag en vet balen van je uitslag... Kop op he... Knuf

@lindas... welkom hier, succes met de primolut en clomid!

@all... ben erg moe. Veel stress op mn werk en mn baas is een psycho...maar oke, nog 1 dagje werken...

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje Linda, dit had ik niet verwacht had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie. heel veel sterkte en hoop dat je binnen kort de kracht vind voor ivf. (gefeliciteerd met je verjaardag) Rustig aan meid.

Lindas welkom hier en hoop dat je veel aan ons hebt. Ik heb 3x clomid geslikt helaas zonder resultaat en 4 rondes gespoten en toen was het raak, en nu een klein wondertje in de maak.

poohbear even lekker bankhangen rustig aan doen he.

16. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ linda: allereerst een hele dikke knuffel! Spijtig van de uitslag, maar mijn vriendin is na 2 jaar met héle erge endometriose ook zwanger geworden... hopelijk kan het nu een beetje vooruitgaan voor jullie. Ben ondertussen wel bang geworden voor mijn operatie volgende week...
    Hoe voel je je verder?!

@ lindas: helaas voor jou welkom hier, bij mij deed chlomid niets (of toch te weinig), heb nu eerst kijkoperatie en LEO behandeling en daarna spuiten...

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks meiden! :) Ben ik elk geval blij dat er gewoon nog veel dames zwanger worden met PCO, was heel eventjes die hoop kwijt, maar weet nu dat het niet het einde van de wereld is ;)

Ik heb besloten om tijdens het spreekuur even te bellen met de gyn, weet eigenlijk niet helemaal zeker meer of ik nog moest bellen voor de uitslag van mijn bloedtest..

Ik hou jullie op de hoogte!

Iedereen succes en ik kom morgen weer ff kletsen! Weltrusten!

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorrrrrgen!

Hier geen nieuws, gister goed geklust :D :D :D !
    En dat houden we nog een paar dagen vol zo.

Heb behoorlijke 'ei'-pijn dus ben er van overtuigd dat het een SUPER ei is!

Buurt straks weer met jullie verder, moet zo naar afspraken toe.

X

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, ik hoop ook dat het een superei is! Daar gaan we gewoon vanuit! Veel plezier de komende dagen!

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Goed blijven klussen meisje ;) goed voor veel meer :)

Deel Deze Pagina