He meiden, Allemaal suc6 met wat er deze week allemaal komen gaat. Ik denk aan jullie allemaal. Hier is er nog geen verandering. Ik moet nog teot volgende week woensdag wachten voor ik wat weet helaas. Tenminste als ik niet ongi wordt (wat ik niet hoop haha) Ik heb volgens mij wel wat meer wit slijm maar dat kan ook verbeelding zijn natuurlijk.
Pattie@ Ik heb ook precies wat meer witverlies hoor na m'n eisprong, het was dan een tweetal dagen weer minder maar vandaag toch weer wat meer... Pfffff dat wachten kan lang duren hé! Cindy@ Rekbaar slijm krijg je denk ik een dag of 2 voor je eisprong, bij mij was er de woensdag beginnend rekbaar slijm te zien en dus de vrijdag mijn eisprong gehad. Had het zelf nog niet opgemerkt hoor dat slijm, maar met dat de gyn met z'n tangetje wat slijm nam om onder de microscoop te bekijken toonde hij hoe dat hij al ongeveer 5 / 6 cm draden kon trekken. Lot@ Wat jammer dat de test negatief was Ben ook al benieuwd wat ze zullen doen moest je niet ongi worden... Linda@ Veel geduld toegewenst Ja meiden, hier ééntje met veel stress, ben inderdaad de dagen aan het aftellen hoor... Kmoet zeggen niet veel last meer van de (.)(.) soms nog een keertje, anders ook niet veel ongi pijn, soms wat in de onderbuik maar niet aan de eierstokken... Ik slaap slecht de laatste dagen, zit met teveel dingen in mijn koppie en als ik wakker kom heb ik onmiddelijk honger Denk dat het komt doordat ik gans de tijd "met zwanger worden" lig te denken Ja we zullen moeten afwachten hé... Ik hoop echt dat de wegblijven en dat de test een dikke + is ( alé een 2de streepje )
Ik had inderdaad vrijdag een beetje slijm waar een sliertje mee kon trekken, zo'n 2cm. En toen ik gisteren bij de gyn was, was mijn baarmoederslijm al flink dik aan het worden, zei hij. Maar moet je dat altijd zelf tegen komen als je naar het toilet gaat, of kan het ook dat het er niet uit komt? De vorige x heb ik dat ook niet gehad!
Hallo meiden! Cindy wat mooi nieuws en natuurlijk al flink aan het klussen Ik heb ook niet gemerkt dat ik rekbaar slijm had. chantje ik duim voor je ! [-o< [-o< [-o< lot spannend zeg ik duim voor een pos. test [-o< [-o< [-o< Mariska [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< wij zitten hier ook al in spanning hoor! Jammeke heel veel succes bij de gyn! Pattie [-o< [-o< [-o< [-o< voor een pos.test Hier gaat het goed. Sinds vandaag wat ongi krampen onderin de buik en nog steeds witte afscheiding. Moet een woensdag bloed laten prikken ben echt benieuwd naar de uitslag.
Hier weer te snel geroepen, heb zo'n lage rugpijn en krampen in de eierstokken.. Denk dat ik toch de op bezoek zal krijgen deze week
ariska, zal wat harder duimen voor je [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
He bah mariska! Ik hoop (en duim) dat het niet doorzet! Cira@ Suc6 met wachten en ik hoop dat het bloedonderzoek positief nieuws brengt. Chantje@ Suc6 morgen! ik zal aan je denken. Lot@ Ik duim voor je! Cindy@ Veel plezier met klussen
@bloemetje. Misschien maakt dit je keuze wat makkelijker. Ik zelf had ook niet op de clomid gereageerd. Ik heb daarna 2 maanden metformine geslikt en daarna metformine en clomid in alle verschillende hoeveelheden. Ik moest erg wennen aan de metformine en ben daar eigenlijk 3 weken misselijk en ziek van geweest. Daarna voelde ik me top alleen wel vaak diarree. Dat was een bijwerking ervan. Maar door de metformine had ik minder last van de bijwerkingen van de provera en de clomid. Helaas heeft het bij mij niet geholpen en heb ik een leo behandeling gehad. Dit is me heel erg meegevallen. Ik ben een weekje uit de running geweest. Helaas is de cyclus niet vanzelf opgang gekomen en heb ik weer clomid moeten slikken. Ik had vandaag mn fm op cd 11 en er was nog geen beweging te zien. Dat wordt dus spuiten de volgende ronde. Ik vind het zelf wel prettig dat ik die leo behandeling heb gehad, want ik weet nu zeker dat het daar beneden allemaal goed zit en het is daar nu lekker opgeruimd en schoongespoeld. Dus dat verhoogd de kansen weer. Ik hoop dat dit verhaal je keuze wat makkelijker maakt. Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden. succes met je keuzen. gr sas
mariska ik duim heel hard voor je, spannend hoor! pattie hoe is het met jouw hoe voel jij je? cira waar moet je bloed voor laten prikken? nog even geduld en dan hopelijk een mooie posi test! duim ook voor jouw? Ik hoop en duim dat ons geduld snel beloont mag worden!
Ik heb last van wat vage steekjes vandaag en gister, mijn afscheiding was anders dan anders. Morgen is het dag 18, zou er dan wel iets te zien zijn? Of laat ik me gek maken door wat ik voel? Nou nog 1 nachtje slapen, dan zal ik het weten..... Mariska: ik hoop zo dat ZE weg blijven! Lot: jammer dat er geen dikke vette streep kwam! Misschien komt ie nog, misschien was je te vroeg met testen?! Lief dat jullie aan me denken en voor me duimen! Ik moet om 9.45 voor de FM, laat jullie weten hoe het was! Xje
Ja, wat zal ik zeggen. Ik voel me niet echt anders dan andres. Ik moet wel zeggen dat ik sneller aangebrand ben en ik heb meer witte afscheiding dan anders, maar dit wil echt niets zeggen natuurlijk. Het wachten duurt gewoon zooooo lang. Nog ruim een week en dan hoop ik meer te weten. Bah ik ben het wachten echt zo zat hahaha.
Hoi meiden, Gelukkig ben ik niet de enige die er de hele tijd mee bezig is, zelf heb ik ook het idee dat ik meer witte afscheiding heb en constant buikkrampjes en soms onderrug. Verder echt mega aangebrand, hmaak de hele tijd ruzie met m'n lief, niet echt aardig van mij maar het is al gebeurd voordat ik er erg in heb. ik hoop maar dat het een goed teken is, pppfff nog een week wachten, succes allemaal. Vandaag trouwens bloed geprikt ben er niet heel zenuwachtig voor denk dat het wel goed is. xxxx aan jullie allemaal!
heee..ik heb ook precies hetzelfde. soms krampje soms zwaar gevoel, witte afscheiding en gisteren vond ik urine raar ruiken... maar ik probeer toch wel nuchter te blijven: zo van als het niet is, heb ik wel een kans gehad, en een kans is beter dan geen kans.
Nou meiden, ik ben weer een ronde verder. Toch totaal onverwacht zijn net de gekomen. Donderdag dus weer aan de clomid en dan weer voor echo's naar het zh. He bah, had z'n goede hoop voor deze ronde, maar het heeft niet zo mogen zijn.
He Pattie wat onwijs balen voor je! :thumbdown: Ik kom net uit het ziekenhuis, vandaag is het cd 18. In mijn linker eierstok zat een ei(tje) van 10mm. Veels te klein natuurlijk maar geeft toch aan dat de clomid aanslaat ookal heb ik ee lagere dosis dan voor mijn MK gekregen. Vrijdag een nieuwe FM en hopen dat het ei(tje) dan is doorgegroeid. Iemand enig idee hoeveel een eitje kan groeien : Ik voel me echt heel goed! Was zo bang dat de clomid niet meer zou aanslaan! \/ Gaaf ook dat ik heb gevoeld dat er WEL iets aan het groeien was. Had namelijk wat last van vage steekjes enzo maar durfde niet hardop te zeggen dat er iets aan het groeien was. Alle dames die aan het wachten zijn... veel succes! En natuurlijk voor iedereen een dikke knuffel!
Ik ben vandaag ongesteld geworden, tis nog niet echt doorgezet maar al wel veel bruinige afscheiding. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn omdat ik uit mezelf na 50 dagen ongi ben geworden of dat ik moet balen omdat ik volgende week naar de gyn ga en bang bendat hij me weer naar huis stuurd om het nog een half jaar af te wachten ? Wie helpt me en geeft me raad? iedereen succes deze week met wachten en jammer voor je pattie dat je ongi bent geworden. Groetjes jammeke