@ Esde is het helderrood of alleen oudbruin? In het geval van het laatste kan het spotting zijn, dat heb ik ook altijd een week lang voordat ik echt ongesteld ben, in mijn geval begint dat al 8 dagen na de eisprong. @ Kim, tjee wat reageer jij goed zeg op de clomid! Hopelijk gaan er maar 1 of 2 eitjes goed doorgroeien! Wel vervelend als je deze ronde weer niet verder kan @ Poohbear, ik weet niet waarom maar had toen ik jou naam zag staan ineens het gevoel dat je heel snel zwanger zult zijn. Ik zag jou echt al 'aan de andere kant' . Misschien raar maar heb wel vaker van die rare ingevingen, nou wie weet ben jij de volgende! Fijne avond allemaal!
@milla, dat vind ik nou leuk om te horen! hihi, als het eens uit zou komen....heerlijk! Als ik een vakantie ei heb gehad is morgen mn NOD. HEb krampjes, maar geen bruin verlies tot nu toe. Maar als ik geen ei heb gehad verwacht ik mn provera bloeding ergens eind deze week. Mocht er nou morgen nog niets zijn,zou ik dan een testje doen? Wat zouden jullie doen?
Nou dames, wat ik al zei he: HUP HOLLAND HUP LAAT ONZE MANNEN NIET IN HUN HEMDJE STAAN HUP HOLLAND HUP LAAT HUN ZWEMMERS SNEL HUN GANG MAAR GAAN Duimen jullie mee dat Nederland vanavond wint, dat Esde gewoon een innestelingsbloeding heeft gehad, dat Milla's snelle ongi niets bijzonders is geweest, dat Poohbear snel naar de andere kant gaat, dat Linda snel weer opgeknapt is en dat alle anders dames van ons bijzonder gezellige en mij o-zo-dierbare clubje allemaal HARTSTIKKE snel zwanger zijn?!?!
heb toch effe getest...milla denk dat je misschien me iets te vroeg zag overlopen...want tis hartstikke negatief! Heb wel veel gedronken vandaag, maar dan nog zou ik toch iets moeten kunnen zien nu, 1 dag voor"NOD"? @maisje0123, ja dit groepje is me ook dierbaar! Hoop toch ech tdat de hele bubs snel verhuist naar de overkant.
voor mij even geen voetbal ...in combinatie met mijn hcgtjes ( voor zover die er rond de 20 week nog zijn ) word ik er erg agressief van ......of we nou winnen of verliezen ....het is in ieder geval niet goed voor mijn bloeddruk
Linda fijn dat de pijn wat beter te handelen is, rustig aan doen het is allemaal niet niks. sterkte. meisje nog even doorklussen dus en dan springt dat ei gewoon vanavond als oranje scoort een mooi oranje ei ff serieus ik hoop dat hij snel springt en over 2 weken positief nieuws hoop ik voor je en ook voor de andere dames hoop ik dat jullie snel zwanger mogen zijn.
He Milla, Het is helderrood en af en toe aanwezig. Echt heel vreemd maar we wachten af. Groetjes Esde
He meiden, Wat een prachtige wedstrijd hebben we gezien van nederland - Italie. Echt super he? Vandaag is mijn menstruatie weer weg. We denken dat het een innestelingsbloeding of een eisprong is geweest. Hoe dan ook we hebben geklust, dus hopen dat we zwanger zijn. Fijne dag vandaag. Groetjes Esde
Hello dames! Inderdaad, wát een wedstrijd zeg! Ik had mijn mannetje gisteren na het eerste doelpunt gesmst of hij ook net als onze mannen raakgeschoten heeft. En toen het derde doelpunt viel, smste hij dat het vast en zeker een drieling zal worden ! X
hahahaha, nou wie weet! Als het nu raak is, is dat wel een leuke herinnering voor later! Ik hoop zo voor je dat het raak is..
Wat is er weer een hoop geschreven. Hopelijk komen er over 2 weken een heleboel dames in het roze, want dat word onderhand wel weer tijd Ik ben gisteren naar ziekenhuis geweest voor FM (cd 23) Is al wel actie te zien maar ze kunnen nog veel groter. DUs gisteren avond moest ik 100 spuiten en morgen (woensdag) moet ik alweer terug komen om 10.40 Heb nu wel eipijn dus hoop echt dat het nu met 100 eindelijk gaat groeien. Mijn buik zit onder de blauwe plekken en voelt helemaal beurs aan. Fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Hello! Rustig hier zeg! Zit iedereen in het zonnetje? Pfff... ik ben aan het werken. Ach ja, verschil moet er zijn he! LIEFS X
@ Linda: ze heeft het in Leuven (Belgie) laten doen, ik denk in de L.I.F.E. kliniek (onderdeel van H. Hart) ... dit zal een beetje ver zijn voor jou denk ik @ meisje: hoooooooop, hooooooooooop! @ poohbear: ik hoop natuurlijk op een positieve test en anders dat je snel ongi mag worden want met "wachten" kan er ook niet veel gebeuren hé!
Leuk die oppeppende woorden en foto's! Ik voel me even wat minder. Ik heb vanmorgen om 11.30 mijn 2e clomid pilletje ingenomen maar ben nu ontzettend duizelig en misseijk. Zo duizelig dat ik met enorme moeite mijn dochter uit school heb gehaald. Het blijft in vlagen komen en ik wordt er heel misselijk bij. Iemand hier ervaring mee, want ik maak me een beetje zorgen en heb dit voorheen nooit gehad.