JIPPIEEEE MILLA, GEFELICITEERD MET WEER EEN JAARTJE LIEFDE ERBIJ! Ga maar gezellig wat leuks doen samen. X
Wat een verassing! Ik had het hier helemaal niet verteld, dus Makkie zal het via mijn hyves gelezen hebben, erg leuk, dank jullie wel allemaal! We zijn vandaag 5 jaar getrouwd, waar blijft de tijd? {|= We hebben gepland om vanavond met ons gezinnetje te gaan uiteten, tenminste als ik me goed genoeg voel. Nu gaat het wel, maar ben al 2 x in de middag en avond ziek geweest, dus ik durf er nog niet vanuit te gaan, die rot pillen ook.. Maar ze zijn voor een goed doel!
Milla gefeliciteerd met jullie trouwdag, gaat hard he de tijd. hoop dat je je goed voelt vanavond dan kunnen jullie lekker uit eten.
Dag meiden, Alweer even geleden dat ik wat heb geschreven, maar wel meegelezen hoor! Ik heb zelf PCO en heb even een vraagje. Ik ben nog niet aan de Clomid, omdat ik al twee keer zwanger ben geweest van een spontane eisprong (helaas 2 keer miskraam) en het nu dus ook nog even wil aankijken, of er wellicht nog weer spontaan een ei springt. Nu gebruik ik ovulatietesten en vroeg me ineens af of dat met zo'n verstoorde hormoonhuishouding eigenlijk wel betrouwbaar is. Als die positief aangeeft, is het dan ook echt positief en kan ik er dan vanuit gaan dat ik ook een eisprong krijg? Heb namelijk net een KNALPOSITIEVE ovulatietest gehad! En hoop natuurlijk dat ik dan dus een dezer dagen een eisprong heb! Heb in ieder geval afgelopen dagen toevallig wel veel geklust..haha dus dat zou dan mooi meegenomen zijn! Ben benieuwd of jullie ervaring hebben met ovulatietesten in combinatie met PCO! Liefs, Marijn
mij werd het afgeraden om ovutesten te gebruiken .......maar heb het toch gedaan en al met al klopte het toch ...ik gebruikte ze toen ik aan de clomid was daar voor had het weinig zin ...want ik had geen ei ...
@poohbear ik zou me niet schuldig voelen ten opzichte van je baas, want hij krijgt er gewoon geld voor de zwangerschapsverloven, zodat hij tijdelijk personeel kan huren om de verloven op te vangen. Dat hij er niet voor kiest om dan mensen in te huren, is zijn probleem en niet de jouwe. Dus concentreer jij je maar op deze cyclus, dat is veel belangrijker. @didlina wie weet hoe je mannetje er na je operatie over gaat denken. Dat had ik ook. Mn mannetje wilde eigenlijk ook niet verder, totdat hij best zenuwachtig is geweest bij mn leo behandeling. Daar kwam ook bij dat hij een beetje wanhopig werd van die klote clomid. Hij zag dat ik elke maand er ziek van was. Hij draaide weer helemaal bij toen ik puregon ging spuiten, omdat we hier resultaten zagen, en ik er niet ziek van was. Het onzekere was er vanaf, waardoor hij ook positiever werd. Ik ben in de 2e ronde spuiten zwanger geworden en dat was nog een hele plannerij met zijn werk. We hebben allebij een middag vrij moeten nemen om te kunnen klussen. We voelde ons toen echt 2 van die spijbelaars. Dus we hebben er eigenlijk een hoop lol van gehad en een prachtig resultaat natuurlijk. Dus wie weet draait die van jou ook nog bij. Je moet wel duidelijk met elkaar blijven praten en inderdaad afspreken tot hoever je wilt gaan. Wij hebben altijd gezegd dat onze relatie er absoluut niet aan onder door mocht gaan. En als kinderen krijgen niet zou lukken, dan zijn we ook gelukkig met elkaar en blijven we yup en kopen we een cabrio. Ok nu worden we geen yup en kopen we een gezinsauto. Maar elkaar blijven steunen is belangrijk. Succes ermee.
Sybje, weet je ook nog waarom het werd afgeraden? Ik heb nu ineens ook veel doorzichtig rekbaar slijm (sorry voor de details...) dus begin erin te geloven dat het wel eens een heuse eisprong zou kunnen zijn... spannend! Liefs, Marijn
ooh ja rekbaar slijm is een heel goed teken ...je weet wat je de komende dagen te doen staat .... regelmatig klussen hoor ..en lang door klussen .... bij mij werd het afgeraden omdat pco de boel kan bedonderen zeg maar .........maar dat was niet zo ....klinkt bij jou ook als of het niet zo ...klinkt allemaal erg positief
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! We hadden er al wel eens over gesproken, maar nogal vluchtig omdat we eigenlijk dachten dat het nooit zo ver zou komen... Ik denk wel dat hij er uiteindelijk voor zal gaan, maar soms wat onzeker is (vooral dan door de emotionele tijden). En misschien spelen de zenuwen voor de operatie hem ook wel parten?!? @ lot: lief dat je het vraagt: ze heeft maandag eerste chemo gekregen en was er niet zo ziek van, hopelijk gaan de volgende chemo-kuren net zo "vanzelf" @ milla: gefeliciteerd! @ poohbear: probeer je er niets van aan te trekken, jouw leven (en dat van een wondertje) gaat toch boven werk?! Zoals je al zei "het is zijn probleem!"
Nou Milla, ik had het leuk gevonden voor je als je op je trouwdag wat beter weer had gehad! Was het 5 jaar geleden ook zo'n bagger weer?
Nee gelukkig niet! Het was rond de 26 graden met volop zon. Alleen in de avond was er een fikse onweersbui (door de warmte van de dagen daarvoor) maar omdat we toen net klaar waren met een tuinbarbecue en al binnen waren dat gaf juist een hele bijzonder sfeer. We hadden wat het weer betreft geen betere dag kunnen wensen. Je zou er toch niet aan moeten denken dat je het weer van vandaag hebt op je trouwdag! Ik voel me trouwens niet zo super maar niet misselijk ofzo, wel last van mijn ogen. We hebben besloten om lekker te gaan uiteten in een wokrestaurant vanavond. =P~
hey meiden. bedankt voor de reacties, geef me weer wat meer zelfvertrouwen. Dacht dat het vanochtend begon, maar t zet nog niet door. Geduld dus maar... @milla, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Tis inderdaad bagger weer. Hoe dan ook doen wij morgen onze oranje tshirts aan op het werk. Ondanks het oranje verbod van de baas...zeikerd!