PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Nou Poohbear die sterke tekst van jou doet me erg goed!
    Als je nog vaker zulke teksten hebt, dan hoor ik ze graag!

Ik las in de msn naam van iemand (was dat niet Makkie?)
    Don't worry, be happy! heel simpel maar o zo sterk!

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Milla, jeetje dat komt wel even hard aan en jullie hebben hier goed over nagedacht dus volg je hart.

Poohbear hoop dat het spuiten jullie een mooi ei gaat opleveren.

Linda volgens mij duimen en hopen we hier heel hard met zijn allen voor jullie dat het lukken gaat! en dat blijven we doen!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, ik zou een plee kalender vol kunnen schrijven ,hihihi!
    typ die tekst maar eens in op google, dan kom je vanzelf op youtube en hoor je de muziek erbij. Tis totaal niet mijn soort muziek, maar na al het gezeik op mn werk de laatste tijd, hebben mn collegas en ik hier veel aan gehad!

@lot23, thanks meid, heb er zin in! En als ik Milla dr gevoel moet geloven, ben ik snel aan de beurt!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Even iets anders, ik zie nu al 6 dagen wazig... Het is begonnen dinsdag na de eerste clomid pil en nu (2 dagen na de laatste pil) heb ik er nog steeds last van. Ik lees nu van anderen dat Clomid schadelijk kan zijn voor je ogen en dat wanneer je dat hebt je meteen moet stoppen en contact op moet nemen met de arts. Ik heb de bijsluiter doorgelezen maar hier in eerste instantie overheen gelezen, nu heb ik pijn wanneer ik mijn blik verander, ik ga morgen meteen even het ziekenhuis bellen (nog voor de fm) want ik maak me behoorlijk zorgen.

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal!
    Geen tijd om op jullie allemaal persoonlijk te reageren, maar wel even voor Milla: de tijd dat je de goedkeuring van je ouders nodig had, is geweest meid. Hoe super het ook zo zijn (en mijns inziens niet meer dan normaal hoor) als je ouders enthousiast voor jullie zouden zijn. Maar laat jullie toekomstige geluk niet in de weg staan door morele bezwaren die nergens over gaan. Jullie hebben een derde wondertje verdiend!

X

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohja, en Makkie vroeg wanneer iedereen zijn NOD heeft: nou, zie mijn banner: ik heb 'm op 24 juni!

7. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zojuist even het ziekenhuis gebeld en ze gingen dat met de echoscopiste bespreken :confused:
    Ik snap helemaal niks van het ziekenhuis, ze heeft me ook de Clomid voorgeschreven, daar ben je toch helemaal niet bevoegd toe in die functie? Ik heb gevraagd om de mening van een gyn, maar omdat ik straks toch voor FM kom, kijkt zij even en daarna wordt het 'eventueel'met een gynaecoloog besproken.
    Mijn ogen doen erg veel pijn, ik zie wazig en ook lichtflikkeringen en ik heb al 3 dagen geen clomid pil meer ingenomen. Op internet las ik dat Clomid je ogen aan kan tasten. Nou fijn hoor!
    Ik hoop maar dat het niets ernstigs is, ik heb er in de vorige rondes geen last van gehad, snap er niks van..

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt..

8. Milla

Milla Niet meer actief

@Meisje, bedankt voor bemoediging, je hebt helemaal gelijk!

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: Laat even weten hoe het in het ziekenhuis gegaan is!

10. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    @Milla; Meis, wat een naar verhaal zeg! Soms snap ik de opmerkingen van mensen niet hoor, weten ze dan niet dat zulke opmerkingen kwetsend zijn? Zeker als je in het ziekenhuis loopt om zwanger te worden, komt het nog extra hard aan.. :( Balen!

En dan ook nog eens last van je ogen! Het zit je ook niet mee he?! :( Potjandriedubbeltjes ;)

Nou meis, heel veel succes en ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis vertellen! Let us know! :)

Ik heb al een week ontzettende pijnlijke tepels en pijn in mijn buik! Ik heb hiervoor 1 keer last van mijn tepels gehad en toen had ik wel degelijk een 'eigen' eisprong gehad! Kunnen ze hier nog achter komen bij de gyn voordat ik met Clomid begin? Arrgghhh, stomme vrouwenlichaam toch ook! Weet me even geen raad!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,
    Ik lees elders op het forum dat Kelly1980 met ovulatietesten positief testte, 2 dagen voor NOD! En dat ze vanochtend 2 zwangerschapstesten heeft gedaan, waarvan er 1 heel positief was, en de andere niet of nauwelijks. SPANNEND!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, ik zag ook wazig met clomid,ook dagen nadat ik was gestopt. Maar pijn heb ik nooit gehad!

13. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ik zag het ook inderdaad! Spannend! :)

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Afgelopen donderdag had ik zoals ik schreef een heel positieve ovulatietest, maar die heb ik nu nog steeds... Snap er niks meer van. Ik had donderdag, vrijdag en zaterdag ook echt pijn in mijn linkereierstok, dus ging er van uit dat mijn ei dan wel zal zijn gesprongen, want de pijn is nu weg. Maar mijn ovulatietesten zijn nog steeds echt superpositief. Al als de test volloopt kleurt de teststreep donkerpaas, veel donkerder dan de controlestreep. Wat kan dit nou betekenen? Dat mijn ei niet springt en mijn lichaam maar LH blijft aanmaken? Of iets anders? Iemand die hier ervaring mee heeft?
    Liefs,
    Marijn

15. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh apart .....of je bent gewoon zwanger ...dan heb je ook pos ovutesten

16. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi,

Ik kom zojuist uit het ziekenhuis en heb driedubbel slecht nieuws.

Op de eerste plaats is er nog niets van een groeiend eitje te zien (was ik al bang voor want heb sinds gister middag niets meer gevoeld).

Wat betreft mijn ogen, er is overleg geweest en de gyn denkt dat het niet blijvend schadelijk is en dat het over een paar dagen minder zal worden, maar er bestaat een kans dat Clomid mijn oogzenuwen heeft aangetast :confused: Als ik er aan het eind van de week nog last van heb moet ik terug bellen...

En ik mag geen clomid meer slikken, ik vermoed dat als ik deze cyclus niet zwanger ben ik zal moeten gaan spuiten, balen!

Ik hoef pas volgende week maandag weer terug te komen.

17. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jeetje milla dat is niet niks .....weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk .....hoop dat je ogen snel weer opknappen .....

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jee milla, heftig! Maar aan de ene kant wel fijn toch? Spuiten is wat intensiever, maar beter te doseren en op te hogen als het niet meteen aanslaat! En veel minder bijwerkingen! Zo kun je het ook zien toch? (probeer er maar het positieve uit te halen...) Ik had dat met de clomid trouwens ook dat met de ogen... erg irri. Soms het ik het nu nog wel eens... vooral savonds. Gekke strepen voor mijn ogen. Tis maar heeeeel soms, maar soms ben ik bang dat ik er ook wat aan mijn ogen aan overgehouden heb....

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ow Milla, wat super klotig zeg!
    Echt baaaalen!
    Anderzijds, beter dat je het nú weet, als dat je er straks achter zou komen dat die Clomid hartstikke schadelijk is als ál het leed al geleden is!
    En misschien dat het spuiten voor jou meer doet dan de clomid nu.

HANG ON GIRL!

Ik denk aan je!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje milla, wat een K%t nieuws! Ik heb er nog nooit vnagehoord dat je blijvende schade aan je ogen kunt overhouden. Bah! Hoop echt dat het wegtrekt voor je!
    En wat makkie al zei, spuiten is echt veel makkelijker! Haast geen bijwerkingen (wat opvliegers) en bij mij tenmisnte resultaat!

Sterkte, knuf

Share This Page