PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hoe moeilijk het ook is, je moet je echt niet weg laten sturen bij de gyn. Het is niet "normaal" dat je pas na 50 dagen ongi wordt dus dat is iets waar naar geken moet worden.
    Het is natuurlijk wel fijn dat je vanuit jezelf ongesteld wordt, misschien kan het betekenen dat je maar een lage dosis medicijnen nodig hebt voor een regelmatige eisprong.....

Wanneer moet je naar de gyn.? Ben erg benieuwd wat ie zegt!

2. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Denk niet dat je na hui wordt gestuurd als je bij de gyn komt hoor! Ze helpen je wel! Vooral omdat ze toch al weten dat je PCO heb? Ze weten de oorzaak van je onregelmatige cyclus, en weten ook wat ze eraan kunnen doen om het regelamtiger te maken! Kop op! komt vast goed!

3. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Chantje, toch wel goed nieuws dan.

Ze zeggen dat een eitje 2 mm per dag kan groeien.
    Bij mij was op CD 11 2 eitjes te zien van 9 mm.
    Op CD 14 was er 1 eitje te zien van 12 mm.
    En op CD 17 was er een eitje te zien van 20 mm die op springen stond, en waarschijnlijk nu gesprongen is.

Dus het kan raar lopen.

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hoi Cindy
    Ja best wel goed nieuws idd.
    Gek genoeg benik reuze blij met mijn mini ei!
    Dan weet ik dat 150mg de volgende ronde vast wel weer voor een groot ei gaat zorgen EN ik heb deze maand weer een beetje hoop en dat voelt ook lekker!

Spannende tijden breken er voor jou aan! Wanneer is jouw NOD?

5. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Volgensmij 9 juli, spannend...

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Zeker spannend! Ik zal voor je duimen!

7. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Pattie@ verdorie zeg dat de :evil: :evil: :evil: gekomen zijn...
    Hopelijk krijg je ze de volgende ronde niet meer op bezoek ( voor 9 maanden ) ;)

Chantje@ Kben zo blij voor je dat er toch een mini ei te zien was, en inderdaad met 150 mg clomid zal het sneller groeien...

Jammeke@ De gyn zal je wel verder helpen hoor, met dat al bekend is dat je pco hebt... Veel succes met je eerste afspraak...

Cindy@ Bij jou breken er ook spannende tijden aan, je kunt ook al beginnen aftellen.

Hier nog altijd hetzelfde hoor, deze morgen last van lage rugpijn en steken aan de eierstokken :cry:
    Temperatuur was ook 0.2 gedaald, khoop echt dat ie morgenochtend terug stijgt... [-o<
    Als ie nu nog daald ja dan heb ik totaal geen hoop meer en wacht ik de :evil: :evil: :evil: op :( :cry:

8. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Chantje@ Geweldig dat er toch een mini ei aanwezig was!

Ik snap echt niets van mijn situatie. Vorige week maandag was er een eitje te zien van 16 mm en toen zei de gyn dat hij na uiterlijk 3 dagen zou springen. Ik ben nu 8 dagen verder en ongi. Sla mij maar lek, ik snap het niet. Zou het eventueel een innesteling kunnen zijn? Het is nog niet veel en eigenlijk hoop ik natuurlijk dat het niet doorzet.

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Pattie: wat een onzekerheid!
    Ik denk dat het maar zo een inestelingsbloeding kan zijn.....
    Het is eigenlijk nog te vroeg om ongi te zijn denk ik....

Lastig hoor! Anders bel je je gyn. toch eventjes!

10. Jammeke

Jammeke Lid

12 jun 2007
    79
    0
    0
    Nou meiden ik snap het niet meer :confused:
    Vanaf zaterdag kreeg ik steeds meer bruinige afscheiding maar nu is het helemaal gestopt :(

Nou ja eerst maar eens zien wat de gyn zegt.
    Daar moet ik 3 juli heen chantje om 10.30.

Groetjes jammeke

11. Jammeke

Jammeke Lid

12 jun 2007
    79
    0
    0
    he we posten tegelijk chantje

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Wat ik het moeilijke van PCO vind is dat je je lichaam helemaal niet begrijpt!
    Je voelt soms van alles, soms helemaal niets.....
    Dan rijpt er geen eitje met 100mg en dan weer wel maar heel laat......
    Dan verlies je weer bloed of heb je bruine afscheiding......
    Continu zijn we bezig met ons lichaam, we proberen het te begrijpen maar dat is zooo moeilijk!
    Mijn kinderwens is al zo groot dat het ons dagelijks leven beinvloed, daar komen dan al die hormonen nog eens bij kijken, ik heb last van een slechte huid en overbeharing. Ben dus ook continu bezig met maskertjes voor mijn huid, mijn haren verwijderen en proberen zo vrolijk mogelijk te doen voor de mensen om me heen...

Daarom wil ik gewoon even iedereen heel veel succes toewensen!
    Succes met al het wachten....
    Succes met alle hormonen....
    En succes met alle (onverwachte) dingen die ons onvoorspelbare lichaam doet....

Ik denk aan jullie!

13. Jammeke

Jammeke Lid

12 jun 2007
    79
    0
    0
    Bedankt voor je aardige woorden en fijn dat we elkaar zo kunnen begrijpen!

Hopelijk komt alles goed met iedereen.

Groetjes Jammeke

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Voor progesteron. Voor de eisprong als ik het goed heb. In iedergeval niet om te kijken of ik zwanger ben.

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ chantje fijn dat de clomid wat doet! en nu eitjes goed doorgroeien! Ik duim voor je!

@ mariska kom op hoop het zo voor je! ik blijf nog steeds duimen!

@ pattie shit meid dat de ongi is gekomen, maar wie weet ik blijf duimen!

Ik duim voor iedereen voor mooie eitjes positieve testen enz enz.

Hier gaat het zijn gangetje. Ik heb nog steeds af en toe ongi krampjes en veel witte afscheiding. Ook beginnen mijn tepels pijn te doen. Ik hoop het zo, maar durf gewoon niks te verwachten. Kan ook zo maar een spelletje zijn van mijn lichaam. Morgen bloed testen en volgende week Donderdag NOD.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi allemaal,

pattie jeetje dat is wel erg snel hoe is het nu met de bloeding hoop dat het een innesteling is en anders zou ik even de gyn bellen als het doorzet voor je aan de clomid begint...

chantje yes je lijf doet wat hij moet doen wel wat later maar ws met de 150 mg een superei als die 150 mg nodig is mss doet dit ei het goed en word hij gevonden door de zaadjes groeien nu ei!

bij cira en mariska word het spannend maris ik blaas je temp omhoogpfffffffffffffffff en cira wachten duurt lang he!

jammeke balen dat je ongie bent maar wel fijn dat het vanzelf gekomen is en ga vol goede moed naar de gyn ws sturen ze je niet weg veel succes!

hoop niet dat ik iemand vergeten ben maar denk aan jullie allemaal!

bloemetje hoe is het met jouw?

ik moet morgen de assistent bellen over die bloeding 3 dagen na mijn ei en nu geen bloeding moet voor de zekerheid morgen testen zodat ze zeker weten dat er niets zit en dan ben ik benieuwd wat ze zeggen hoop eigenlijk dat ik langs mag komen en dat ze even kijken!

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi meiden,

Morgen reageer ik weer ff op jullie, ben zo druk nu. Volgende week heb ik een afspraak bij de gyn om een en ander door te spreken, ik ga voor de kijkoperatie/ leobehandeling. Verder heeft het gedoe met mn darmen nu prioriteit. Eerst moet dat allemaal duidelijk zijn voordat we met zwanger worden verder kunnen. Helaas kan ik pas over drie weken bij de internist terecht. Ff een stop dus, alsof we niet al lang genoeg gewacht hebben... Maarja, we zien wel hoe het loopt.

Zo dit was even een egoberichtje :oops: , morgen beter.

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    bloemetje balen zeg dat je 3 weken moet wachten, wel fijn dat jullie eruit zijn voor de keuze en hoop dat dat allemaal snel achter de rug is en dat je verder kan! sterkte en veel succes!

19. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Ik wacht morgen nog even af en als het doorzet dan bel ik donderdag het ziekenhuis even.
    Ik hoop zo dat het een innesteling is en geen ongi!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hallo meiden,

@pattie: hopelijk was het een innesteling, zet het boeden door of is het gestopt?

@Chantje: gelukkig werkt de clomid wel weer, 150 gaat dus zowieso weer lukken, nu maar hopen dat deze ook doorzet zodat je toch een kansje hebt!

@Jammeke: ik heb bij de Gyn ook een heel verhaal gehouden omdat ik zo bang was dat ik weg gestuurd zou worden en dat ze me niet serieus zouden nemen. Halverwege mijn verhaal zei de Gyn, nou het is wel duidelijk dus we gaan wat onderzoeken doen......suc6

@Mariska: ik blaas voor jou! ook voor mezelf, de temp is nu nog hoog maar ben ook bang voor een daling net als jij valk voor de NOD

@Cindy, Cira en Lot3: heel veel suc6!

@Bloemetje: een moedige keuze we blijven je volgen, hou vol meid!

xxx van mij

Deel Deze Pagina