PCO

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Nou hier ben ik alweer! Het is nog steeds niet over. Gister in het ziekenhuis heb ik 3 keer moeten plassen. Vanacht ook nog een paar keer opgestaan om te plassen. Het is best helder van kleur, ruikt niet naar en het doet ook geen pijn met plassen. Gister hebben ze ook mn urine gecheckt, als ik dan een blaasontsteking zou hebben dan hadden ze dat toch gister ook al kunnen zien? Ik heb gewoon constante druk en flinke pijnscheuten in mn onderbuik. Als ik moet plassen dan doet het pijn in mn buik omdat ik dan druk moet zetten om te kunnen plassen. Ik weet niet wat het is....

Liefs Kim

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje Kim, wel raar hoor!
    En ik vind het super goed dat je in ieder geval al actie ondernomen hebt.
    Maar wel raar dat ze in het ziekenhuis verder ook niks kunnen vinden.
    Misschien duidt het wel op een hele vroege zwangerschap?
    Wellicht een keer kijken bij 'eerste symptomen'?

Enneeee....... ik ben wéér een dagje dichter bij dinsdag! :D :D :D :D

3. Kim1984

Kim1984 Actief lid

May 30, 2007
    211
    0
    16
    Hallo! :)

Het is aan het zakken jiehoeee! Ik voel het nog wel, maar niet meer zo erg als gister/vanacht/vanmorgen! Hopelijk ebt het langzaam weg. Ik heb idd al gekeken bij de eerste symptonen en sommige hebben het ook gehad ja! Nou we zien wel wat het geeft, ben nu wel blij dat het aan het zakken is, want het deed echt pijn!

Ik ga nu werken en ben er straks weer kuss!

Ohja meisje: nu schiet het op he! Vooral met het weekend ertussen, voetbal enzo...beetje afleiding! Ben benieuwd!

Kussiezz

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Kim:
    Ik heb toen ik zwanger was in week 5 HEEL erge krampen gehad, zo erg dat ik er bijna van flauwviel (tenminste, zo leek het toen...).
    Overigens was dat achteraf ook niks; heb toen een week later een echo gehad en daar was een kloppend hartje te zien.
    Maar goed, dat was toen ook super heftig.
    Misschien is het bij jou ook wel raak?!?!

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    @milla als we voor een 2e gaan via de mmm dan zal ik een begin maken een paar weken voordat mn man uit afganistan komt, zodat als ie er is, hij gelijk aan de slag kan. ha ha. En voor die tijd kijken we wel wat de natuur doet. Ik ga in ieder geval niet aan de voorbehoedsmiddelen of zo. Dit op aanraden van de gyn. Om voor afganistan nog te beginnen aan de mmm is geen doen, want dan heeft mn man het veel te druk op het werk en zo'n uitzending brengt ook de nodige stress met zich mee, en dan zie ik het niet zitten om dan zwanger te zijn en je hormonen alle kanten op gaan. Dan zie je echt achter elke boom een beer. In die periode is het belangrijk om goed nuchter over de dingen na te kunnen denken. En als ik me niet goed voel sta ik er toch meer of min alleen voor, met een kleintje. Als ik dan net als nu bi krijg wordt het er niet makkelijker op. Dus in ieder geval na de uitzending en mocht het ervoor toch gebeuren dan is het toch ook heel erg gewenst. We zien wel hoe het gaat lopen.

6. Milla

Milla Niet meer actief

@ Kim, ik hoop ook dat het goede tekens zijn, wie weet!

@ Meisje, spannend! Ik ben ook heel erg benieuwd!

@ Didlina, hoe gaat het met je? Ik ben erg benieuwd hoe de operatie is vergaan, ik hoop voor je dat het je is meegevallen.

@ Sybje en Makkie hoe gaat het met jullie zwangerschap?

7. Milla

Milla Niet meer actief

@ Sas, ik hoop voor je dat je een hele regelmatige cyclus terug krijgt, zou fijn zijn als het spontaan zou gebeuren. Wanneer en voor hoe lang gaat je man naar Afghanistan? Ik kan me levendig indenken dat je niet alles tergelijkertijd wilt plannen. Nogmaals veel succes met de laatste loodjes!

8. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla: hey hier gaat het gelukkig een stuk beter !
    al weer op de helft ......volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo .....daar ben ik wel een beetje bang voor er komen veel hartafwijkingen voor in de fam ........aan mijn kant ...

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Sybje: Ach meid, ik begrijp je spanning hoor! Maar je moet er vanuit gaan dat het allemaal goed is! Heerlijk, als dalijk op de 20-weken echo ook alles goed is, dan kun je lekker verder genieten! :D

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Nog geen didlina, ik hoop dat het meevalt en de uitslag goed was, de eerste dag erna was ik ook wel echt nog kapot maar hopelijk horen we snel wat van haar!

@sas: ik zie dat het bij jou spannend wordt!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, nou je het zegt ja!
    Nog niks gehoord....
    Hoop dat het goed met haar gaat.

12. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meisje ik blijf duimen voor je!

Kim wat raar die pijn fijn dat het nu afzakt.

Milla inmiddels al je klachten verdwenen?

13. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kim : mmmhh het zakt af ...beter .....maarre maak je niet gek maar het klinkt goed ...

14. Didlina

Didlina Actief lid

Aug 7, 2007
    386
    0
    0
    België
    Hoi dames,

Hier alles oké, voel me vrij goed enkel wat hoofdpijn en vlagen van misselijkheid...
    Alles zag er goed uit vanbinnen en ze hebben ook de "gaatjes" geprikt...

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Didlina, fijn dat alles er goed uit zag van binnen en dat je je aardig goed voelt. rustig aan

16. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @didlina : gelukkig dat alles er goed uit zag aan de binnenkant .......doe lekker rustig aan hoop dat je snel weer opknapt ...

17. Niet meer actief

He meiden,

Ben vandaag alweer ongesteld geworden. Helder rood en enorme buikpijn.
    Snap er helemaal niets meer van. Heb de gyn al gebeld. 3x in 1 maand.

Groetjes Esde

18. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @esde op zich op cyclusdag 27 is het niet verkeerd ....

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Didlina, fijn dat alles goed was. Nu lekker opknappen en rustig aan!

Esde, wel vreemd alweer ongesteld... ben benieuwd wat de gyn zegt.....

All, hier alles goed. Morgen alweer 16 weekjes, het gaat ineens hard! Fijn weekend allemaal!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    medien, wij vertrekken voor 4 dagen naar Stockholm morgen. effe op kraamvisite en verjaardag schoonmoeder en midsommer vieren.
    Druk weekend dus en ik verlang juist zo naar wat rust!

Spuiten gaan mee, en hoop dat ze op schiphol niet vervelend doen!

doeg doeg

Share This Page