@didlina, wat een super nieuws, hoe ging de operatie? ik had ook zo'n hoofdpijn, ga maar lekker veel slapen!
Vanmorgen was er een mooi ei te zien van 15mm. Vanaaf en morgen nog 125 spuiten en dan zondag terug voor een FM om te kijken of die al weg is/ of dat ik nog even langer door moet gaan met spuiten. Ik moest me echt in houden, kon wel huilen was zo blij dat er eindelijk een mooi ei te zien was. Dus aankomend weekend hebben we het druk Heel veel weekend allemaal.
Ooo thamara, wat fijn! Moest vandaag nog aan je denken! Nou, dit ei heeft goed de kans gehad mooi te groeien, dus dan moet het wel een superei zijn! Veel plezier de komende dagen ! Ik duim voor jullie!
He meiden, Gyn heeft gebeld vanmiddag en denkt aan een poliepje in mijn baarmoeder. Het is niet goed dat ik drie keer in 1 maand menstrueer. Groetjes Esde
Goeie morgen allemaal! @ Esde, wat is dat een poliep? kun je dan wel gewoon zwanger worden? Succes in de nieuwe ronde! @ Thamara, wat super! Eindelijk een EI! Ik wens je veel klusplezier @ Poohbear, fijne vakantie! Gaaf hoor stockholm, het lijkt me heerlijk daar met Midsommer te zijn! Ik wil die feesten ook nog een keer meemaken! Veel plezier! @ Makkie, gefeliciteerd met je 16 weken, misschien beetje raar om je daar mee te feliciteren maar voor mij is het in de twee zwangerschappen een mijlpaal geweest, eindelijk nam de vermoeidheid af en ging ik me een stuk beter voelen.. Ik hoop dat dat voor jou ook het geval is, mocht je nog last hebben van kwaaltjes. @ Kim, hoe gaat het nu met je, nog last? @ Meisje, tik tak tik tak tik tak Nog een paar daagjes, ik duim voor je! Voel je je anders, slaap je nog goed? @ Cira, Lot, Makkie, Sybje en de andere zwangeren: Ik leef erg met jullie mee, weet niet altijd wat te moeten typen, maar lees vaak mee op jullie eigen forum. @ all, hier gaat het prima, vandaag cyclusdag 15, ik denk dat ik ondanks dat er op cyclusdag 10 nog niets te zien was vanaf vandaag toch maar alvast ovutesten ga gebruiken. Maandag de 2e fm op cyclusdag 17, ik vind dat er veel te veel tijd tussen heeft gezeten.. ik ben benieuwd. Fijn weekend allemaal!
@ Thamara: SUPER meid, een ei! Nu lekker aan de klus! @ Esde: he bah, wat rottig zeg! Hoop dat het op zich niks voorsteld, zo'n poliep. Laat je ons weten hoe het op de echo was? @ Poohbear: Geniet er maar lekker van daar in Stockholm! @ Milla: Hmm... Merk eigenlijk nog niks. Wat krampjes in mijn onderbuik maar goed, dat zegt niks want kan ook van de naderende menstruatie komen. Dus, ik weet het niet. Heb er deze ronde niet echt een super gevoel bij (terwijl we het dus 6 keer gedaan hebben rond mijn ei, dus daar kan het niet aan liggen). Vanavond lekker Nederland kijken! Heb er nu al zin in! X
23 juni: Milla 2e FM 24 juni: Meisje0123 NOD 25 juni: Noa1980 FM 26 juni: Meisje0123 plan trekken hoe verder bij gyn 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 27 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. 3 kuren clomid gehad geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. ongi geworden op 13 mei, 50 mg clomid heeft niets gedaan. nu slik ik 100mg Inge84 2e Ronde clomid. Hopen dat deze wel aanslaat. Vrijdag 9 mei naar gyn voor fm. We duimen voor een ei! LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. -------------------------------------------
Esde ben benieuwd wat de echo zegt. Milla lief dat je meeleeft, ik gun het jullie ook zo van harte! Meisje aan het klussen kan het niet liggen in ieder geval ik blijf voor je duimen. Didlina hoe voel je je? Thamara je hebt geduld moeten hebben maar nu toch een mooi ei ik hoop voor jullie dat het een superei is een fijn weekend
23 juni: Milla 2e FM 24 juni: Meisje0123 NOD 25 juni: Noa1980 FM 26 juni: Meisje0123 plan trekken hoe verder bij gyn 03 juli 2008: Sas7 uitgerekend. 4 juli: Linda: test zaadjes voor IVF 12 ausgustus: Linda voortgangsgesprek IVF 13 augustus 2008: Cira uitgerekend. 20 augustus 2008: Mariska uitgerekend 27 augustus 2008: Fleurrebel uitgerekend 31 augustus 2008: Bloemetje uitgerekend 2 september: Linda intake-IVF 25 oktober 2008: Taliaa uitgerekend 4 november 2008 : Sybje uitgerekend 25 november 2008: Lot23 uitgerekend 06 december 2008: Makkie uitgerekend KLUSSERS: Thamara00: diagnose PCO per 11/1/08. 3 kuren clomid gehad geen succes. Nu gaan we puregon spuiten. Linda: clomid 150 mg slaat aan maar nog lange cyclus en negatieve samenlevingstest, spuiten slaat beter aan maar negatieve samenlevingstest, HSG goed, vanaf nov'07 IUI (geen pogingen), juni kijkoperatie->endometriose, vanaf sept/okt'08 1e IVF. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Zwanger! Helaas is het wondertje een vlindertje geworden poohbear226: clomid heeft in alle sterktes en toevoegingen (metformine) niets gedaan. 14 dagen gespoten met Puregon en 2 super eitjes, helaas niet zwanger. In mei op vakantie, juni nieuwe poging! Kim1984:4 rondes clomid 50mg, mannetje alles goed, SLT tiptop, 5e ronde clomid 25g ivm te veel eitjes! Afwachten wat de eitjes nu gaan doen! Milla Sinds juni 2007 bezig, 6 rondes gehad,nu derde ronde clomid 50mg, Clomid geeft te veel bijwerkingen, deze ronde niet zwanger dan spuiten. Noa1980: 29/04/2008 PCO vastgesteld bij de gyn. ongi geworden op 13 mei, 50 mg clomid heeft niets gedaan. nu slik ik 100mg Inge84 2e Ronde clomid. Hopen dat deze wel aanslaat. Vrijdag 9 mei naar gyn voor fm. We duimen voor een ei! LindaS 20 juni starten met eerste ronde Clomid 50g Didlina deze ronde op "eigen kracht" proberen, anders spuiten in augustus... ZWANGER: Cira : na 6 ronden clomid nog geen resultaat. HSG gehad waarin tezien was dat beide eileiders doorgankelijk zijn. Nu eerst terug naar de gyn en dan beginnen met spuiten in combinatie met IUI. Deze ronde zonder hormonen toch een eisprong. wellicht een leuk sinterklaas kadootje?En ja: ZWANGERRRRR 27/12 1e echo hartje klopt. Bloemetje: Na twee jaar, met behulp van spuiten.... ZWANGER! Lot: Clomid niet meer aangeslagen. 2 rondes puregon gespoten, 2de keer overstimulatie na verplicht pauze weer spuiten. Na 4de ronde spuiten en pregnyl......ZWANGER! Sas7: Clomid in alle dosissen en toevoegingen niet aangeslagen,1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Zit nu in de 2e ronde met een eitje van 19.5 mm. Pregnyl op 11 oct gehad en eisprong op 12 oct. Ronde geslaagd en nu zwanger. 12/11 echo gehad, hartje klopt!!29/11 2e echo: alles zit er op en er aan!! Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3 ronden 100mg, 2e ronde van 100mg clomid + pregnyl achter de rug... En..ZWANGER!!!! Deborah: Eerste ronde clomid en gelijk raak Makkie: na 20 maanden waarvan 10 in de mmm, na 2e ronde Gonal-f spuiten ZWANGER!!! Vanaf 13/5 ziekenhuis af. Vrijdag 23 mei 1e keer naar de VK, hartje weer gehoord en mooie echo gehad. 11 juni 2e kee naar de VK. Fleurrebel: Man spatader in balzak, pcos 3 rondes clomid, daarna 1 IUI ronde met clomid en gonalF, 2 de ronde IUI afgebroken, ei vanzelf gesprongen , goed huiswerk gemaakt. 19 dec ZWANGER! ( na 1,5 jaar) Sybje: na 5e ronde clomid zwanger !!! Taliaa: 1e ronde clomid 50 mg, dag 21 eisprong! zaad, SLT, en progesteron; allemaal prima!Nu 6 maanden clomid50mg slikken, zonder controles. 2e ronde niet gelukt. 3e ronde... ZWANGERRRR. 2e echo: al 16 mm, en wederom een mooi hartje!! Afscheid bij de gyn genomen Enna: 2 jaar geklungel met hormonen en dan nu na de 1e IUI Zwanger! Kelly1980: 4-4-08 PCO vastgesteld. 21-05 eerste ronde clomid 50 mg, 3-06 2 eitjes gesprongen nu zwanger! BEVALLEN: Chantje 7 mei 2008 van een meid genaamd Suze -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
Hmmm. Had net best wel 'ik word binnen 3 minuten ongesteld'-krampen. Maar heb mijn NOD pas maandag, uiterlijk dinsdag, dus ligt niet echt voor de hand. Ben nog positief ingesteld (lees: heb een WITTE broek aan zonder maandverband of tampon, gewaagd he!). X
Haha meisje dat is erg gewaagd ja! Maar je wordt niet ongi dus je kunt hem lekker aanhouden! Hier ging het gistermorgen goed en tegen de avond begon het weer op te spelen! Nu is het weer morgen, nja middag en nu gaat het weer goed, dus ben benieuwd wat het vanavond wordt! Ik vind het wel heel raar hoor. Hopelijk is het voor een goed doel, dan mag het van mij nog wel blijven...ik heb het er graag voor over (ook al lig ik soms dubbel van de pijn)! Vanavond lekker voetbal kijken! Liefs Kim
Ik had zojuist een bijna positieve ovulatietest van Clearblue D.w.z. een dikke 2e lijn maar nog geen smiley.. Ik vermoed dat het niet zo lang meer duurt. Super maar ook wel een klein beetje balen omdat ik sinds maandag geen fm meer heb gehad (toen was er niks te zien) en er maandag weer een heb, maar ben bang dat het dan te laat is, dus dan heb ik weeeeer geen idee hoe en wat, eventueel hoeveel eitjes enz.. Ik baal zo dat ik deze week niet nog een keertje mocht komen voor een fm, maar wie weet blijft het eitje/eitjes nog een paar daagjes lekker zitten. Toch maar aan de klus dus!
Ja Milla, dat zou balen zijn! Maar als de ovulatietest nog nét niet positief is, laat 'm dan morgen positief zijn, en dan springt je ei toch binnen 36 uur ofzo? Dus misschien maandagochtend nog wel wat te zien? Ik hoop het zo voor je, die onwetendheid is ook niks he! X
Nou, het is rustig hier! Allemaal aan het aftellen tot oranje vanavond moet voetballen? Ik heb er zin in! (weet nog dat ik hier 2 weken geleden typte dat ik hoopte dat als Oranje scoorde, mijn vriendje ook scoorde!) Het werd toen 4-0 tegen Italië, dus nu maar hopen dat hij bij mij ook raakgeschoten heeft! X
Ik heb felle krampen, hoop dat mijn mannetje vanavond ook raak gaat schieten, hihi zou leuk zijn meisje, straks allebei een ek kindje! HUP HUP HUP!!
Wat jammer dat Nederland uit de Ek ligt! Was niet zo'n leuke afloop alsdat we gehoopt hadden @ Kim hoe gaat het met je, nog klachten? @ Meisje, hoe gaat het met jou, hoe voel je je? Ik hoop dat jou therorie over mijn ei klopt. Ik ga zo weer even een ovulatietestje doen. Ik ben benieuwd. Vruchtbare tekenen zijn er genoeg.
Balen he dames, dat 'we' eruit liggen! Met mij gaat het goed. Voel niks. Of dat een goed teken is, moet nog blijken natuurlijk! X