Goeie morgen! @ Poohbear, fijn dat je weer terug bent. Ik hoop dat jij ook snel een beebje vast mag houden dat nóg meer op je vriend lijkt! Veel succes vandaag! @Kim, ik kan je helaas niet helpen. Heb geen idee wat betreft de waardes, heb zelf een keer een test gehad, maar toen was de progesteron te laag (had dan ook geen eisprong) Wanneer is jou NOD? @ Sas, ik las op het andere topic dat het voor jou nu echt de laatste loodjes zijn. Ik wens je alvast een goede bevalling toe. Probeer te genieten van je kraamtijd want die vliegt voorbij! Succes hoor! Vandaag heb ik de derde follikelmeting, ik verwacht eerlijk gezegd gezien de 'tekens' een super groot ei! Ik denk niet dat ik mijn eisprong al gehad heb. Maar goed, ik heb me wel vaker vergist dus ben benieuwd vanmiddag.
Pooh welkom terug! Fijn dat de familie zo begripvol was en zoals Milla al zei; binnenkort een eigen beebje dat gewoon nog meer op je vriend lijkt! Milla: zondag is mijn NOD en gister aan de telefoon zeiden ze dat ik maandag en dinsdag moet testen. Ik wilde net al even mn urine opvangen en naar de winkel racen voor een test, maar ik ben maar snel gaan zitten en doorgetrokken Was het maar zondag! -XX-
Oh, Kim, ik zou ook écht nog niet testen hoor! Dalijk ben je teleurgesteld om niks, want het duurt nog hartstikke lang tot zondag! Ik denk aan je meid! Kom op, roze-roze-roze!!!!!
Ik weet echt niet wat ik heb hoor! Ik ben vamorgen opgestaan, heb hier een half uur gezeten en ben weer naar bed gegaan. Ik ben zoooo moe, das gewoon niet normaal meer! En ik ben ook helemaal niet laat naar bed geweest ofzo, want 's avonds kan ik het ook niet meer volhouden. Ik wil mezelf niet gek maken, maar ik ken dit niet zo van mn eigen! X
Nou Kim, dat klinkt wel écht positief hoor! Vooral dat je van jezelf zegt dat je het niet herkent! SPANNEND! Nog even volhouden meid (en als je tóch besluit te gaan testen: ik duim voor je!). (kom jij trouwens uit Brabant? 'ik ken dit niet zo van mn eigen' klinkt wel of je bij mij uit de buurt komt! )
(ik dacht hetzelfde, brabo's voorop) Maar goed, ik duim voor je Kim! En voor jullie allemaal lieve meiden!
vanmorgen weer geweest voor een fm, helaas wederom geen goed nieuws, het lijkt er op dat clomid 100mg ook niets gedaan heeft. Ik zei tegen mijn gyn dat ik er moedeloos van werd, dat was nog helemaal niet nodig, er waren nog genoeg trucjes. Hij had het over spuiten en over een kijkoperatie. Toen ik vertelde dat ik nu al zo veel last gehad had van de bijwerkingen van de clomid, zei hij dat ik eventueel de 150 mg mocht overslaan. Nu moet ik dus gaan verzinnen wat ik ga doen. maandag moet ik weer terug voor een echo en gaan we verder praten. ben echt weer depri en zei al tegen mijn mannetje misschien moeten we er maar helemaal mee stoppen. en dat terwijl ik nog helemaal niet zo lang bezig ben. sorry voor dit ego bericht maar voel me gewoon weer ff k*t
Lieve Noa, Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, helemaal omdta ik 2 jaar terug in hetzelfde schuitje zat! Clomid deed echt helemaal niks voor me en ik werd sjaggie van de bijwerkingen. Toen een kijkoperatie en LEO gehad en ook dat deed niks. Daarna begonnen met spuiten van Puregon en voor het eerst groeiden mijn eitjes! Wel veels te veel, maar goed. Na de 2e ronde Puregon was ik het zo zat dat we een pauze hebben ingelast. Ik kon niet meer. Nu heb ik 2 rondes Puregon achter de rug en mijn eerste IUI en ik ben zwanger! Dus meid, geef de moed niet op en helemaal nu niet! je bent nog maar zo kort bezig in de MMM en er zijn nog zoveel mogelijkheden voor je! Heel veel sterkte en succes!
@kim : ik lag ook alleen maar te snurken voor mijn nod ..........maar goed achteraf viel bij mij pas het kwartje van goh was wel moe he hoop het echt voor je meis
@ Noa: Jeetje meid, wat een gedoe zeg! En ik hoop dat het verhaal van Enna voor jou straks ook op gaat en dat je gewoon hartstikke snel zwanger bent! Hang on girl! En ga maar eens goed nadenken inderdaad wat je nu wil, want ik zou kappen met die Clomid als je er toch niet (goed genoeg) op reageert. Misschien dat spuiten meer voor jullie doet! Ik duim voor je meid, en nogmaals hou je taai!
thnx voor alle reacties, ik zit er inderdaad over na te denken om niet voor een derde ronde clomid, dan 150mg, te gaan. ik wil me best een week beroerd voelen door de bijwerkingen als het maar zin heeft. denk nu inderdaad dat ik maandag ga aangeven dat ik wil spuiten, al lijkt me dat ook heel eng. mijn gevoel nu zegt eigenlijk dat ik er gewoon helemaal mee wil kappen, maar ook daar word ik niet gelukkig van. maar waarschijnlijk dat ik morgen weer anders.
Even een hart onder de riem Noa; Mijn lief die spuit al ruim een jaar 2 x per week 2 injecties (Pregnyl en Menopur) om vruchtbaar te zijn. Dat gaat hem HARTstikke goed af. Het enige jammere is dat je er wel steeds aan moet denken en dat het wel in totaal (voor hem) 10 minuutjes kost om alles klaar te zetten en de prikken te zetten (dus 2 per keer). Maar het doet ECHT geen pijn en hij vindt het minder erg dan pillen slikken (hihi, zelfs een paracetamol krijgt hij er niet in zonder een hap yoghurt of vla erbij). Gaat helemaal goed komen meid! X
@ Kim, spannend hoor! Ik heb trouwens bij mijn oudste (hoe vaak heb ik het al geschreven hihi) 5 dagen voor NOD positief getest. Dus het kan wel.. Al kun je beter wachten om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Ik kom zojuist uit het ziekenhuis en heb goed nieuws! Rechts zat nu een eitje van 16 mm, dit betekent dat ik nog geen eisprong gehad heb, zoals eerder vermoed werd, maar dat er een aan zit te komen. De echoscopiste zag al vruchtbaar slijm en mijn baarmoederslijmvlies was ook al mooi dik. Dat wordt klussen dus Volgens de echoscopiste zal het eitje waarschijnlijk vrijdag of zaterdag gaan springen, Joepie!
hier nog iemand met goed nieuws! Vanmiddag op CD11 eenFM gehad...2 eitjes rechts, een van 11 mm en 1 van 14.5 mm. Slijmvlies was al 8 mm dik.! Ben helemaal gelukkig. Moet vrijdag terug komen en als alles goed gaat krijg ik dan een Pregnyl in mn bil en een bordje niet storen op mn voordeur! @milla, we lopen gelijk op...samen voor goud gaan deze ronde he! (om in de olympische sferen te blijven) @noa, meid ik heb ook 5 telleurstellende rondes clomid achter de rug waarbij ik helemaal geen eitjes kreeg. Nu in de 2e ronde spuiten gaat het super goed! Hoe moed, geef niet op..er is nog zoveel te proberen!
Milla en Poohbear, wat een fantastisch nieuws! Wordt voor jullie dus weer een spannend weekend! Ik ga voor jullie duimen hoor! Noa, succes met je beslissing wat te doen. Bij mij voelde clomid ook nooit goed aan.... in spuiten had ik ook veel meer vertrouwen en daar was het al de 2e ronde raak bij. Dus mss is spuiten voor jou ook wel de juiste methode! All, denk dat ik gister ons hummeltje voor het eerst goed gevoeld heb. Had al een paar dagen een vaag idee, maar dacht het kunnen net zo goed mijn darmen zijn. En ja, wat moet je voelen? Ben je eerste weet je dat natuurlijk ook niet! Maar gister was overduidelijk, hij/zij liet echt even weten aanwezig te zijn. Op de bank 's avonds ook nog 2 keer. Echt zoooo gaaf! Weet niet of jullie het vervelend vinden dat ik dat hier vertel.... maar ik moet het kwijt, ben er zo vol van! Ik gun dit jullie ook zo meiden!!!!